Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 436
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • @polka dot Dzięki :) Na stronie sklepu z antykami jest napisane, że ta oryginalna statuetka jest z brązu. Renderowałęm w Cycles. Światło to tylko dwie lampy + szare środowisko, i metaliczność materiał

  • Sketchfab Figurine of a doe - 3D model by tvaroog Based on an art déco statuette from 1920s. - Figurine of a doe - 3D model by tvaroogKopia figurki sprzed 100 lat.

  • świetna tekstura na jelonku - wygląda na patynę brązu lub mosiądzu. w czym renderujesz? czy kanał reflect podziela teksturę? odbicia dość jednolite jak na metal ale może źle odczytałem materiał mega d

Posted Images

Napisano
  • Autor

deer_sculpture_bronze_05b.pngdeer_sculpture_bronze_01b.jpgdeer_sculpture_bronze_03b.jpg

deer_sculpture_bronze_wire_01.jpg

Sketchfab
No image preview

Figurine of a doe - 3D model by tvaroog

Based on an art déco statuette from 1920s. - Figurine of a doe - 3D model by tvaroog

Kopia figurki sprzed 100 lat.

Edytowane przez Tvaroog

Napisano

świetna tekstura na jelonku - wygląda na patynę brązu lub mosiądzu. w czym renderujesz? czy kanał reflect podziela teksturę? odbicia dość jednolite jak na metal ale może źle odczytałem materiał

mega dobre materiały na krześle - nie ma to jak unwrap i ręczne tekstury. tylko mnie nie zaskocz, że to procedural, ha
wiklina modelowana? zapadnięte siedzisko dopełnia całości - to do projektu, czy na zlecenie?

dzięki za animkę kamyków. twój riff?
jeśli możesz podesłać dobry tutorial wstępny do geo nodes byłbym wdzięczny!

Napisano
  • Autor

@polka dot

6 godzin temu, polka dot napisał(a):

świetna tekstura na jelonku - wygląda na patynę brązu lub mosiądzu

Dzięki :) Na stronie sklepu z antykami jest napisane, że ta oryginalna statuetka jest z brązu.

3 godziny temu, polka dot napisał(a):

w czym renderujesz? czy kanał reflect podziela teksturę? odbicia dość jednolite jak na metal ale może źle odczytałem materiał

Renderowałęm w Cycles. Światło to tylko dwie lampy + szare środowisko, i metaliczność materiału faktycznie ginie. I teraz się zastanawiam. Założyłem wcześniej, że te jaśniejsze plamy to mają być przetarcia w samej patynie, coś jak tutaj. Ale może to coś innego?

Tak wygląda oświetlony environment mapami z Poly Haven. Dałem też trochę większy kontrast tutaj:

6 godzin temu, polka dot napisał(a):

mega dobre materiały na krześle - nie ma to jak unwrap i ręczne tekstury. tylko mnie nie zaskocz, że to procedural, ha

Niestety, ale tekstura jest prawie w całości proceduralna :)

wood_procedural_blender.jpg

texture_02.jpg

Jedną teksturę 4096px użyłem jako punkt wyjściowy:

wood_texture.jpg

Wiklina to wymodelowany mały fragment, a potem array modifier.

wiklina.JPG

6 godzin temu, polka dot napisał(a):

to do projektu, czy na zlecenie?

Do portfolio i na Turbosquida i CGTrader. Może zrobię wersję lowpoly jeszcze.

8 godzin temu, polka dot napisał(a):

dzięki za animkę kamyków. twój riff?

Mój riff, ale teraz trochę mi się kojarzy z "I Got You (I Feel Good)" Jamesa Browna.

8 godzin temu, polka dot napisał(a):

jeśli możesz podesłać dobry tutorial wstępny do geo nodes byłbym wdzięczny!

Mogę ci tyle doradzić, że tutoriale sprzed kilku lat mogą być nieaktualne.

Edytowane przez Tvaroog

Napisano

Już miałem pytać co to za soft a tu patrzę, patrzę i kierwa to blender :D Ładnie zmienia wygląd ten skin a myślałem, że to jakiś Grasshopper :P

Sarenka bardzo ładnie wyszła krzesło też niczego sobie choć do komputera to bym inne brał :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności