Napisano Wtorek o 13:103 dn Serwus,dzisiaj na warsztat poszła animacja, która w głowie pojawiła się po wyjściu na balkon. Wyszedłem, popatrzyłem i już wiedziałem, że czas poćwiczyć warsztat. Jak wyszło - cóż, będę wdzięczny za wszelkie komentarze. Zarówno te negatywne, jak i pozytywne oraz wszelką konstruktywną krytykę. Dorzucam także krótki breakdown. Trackowanie - SynthEyes. Reszta to max, Vray, Fusion Studio oraz DaVinci Resolve.Z góry dziękiBartek
Napisano Wtorek o 16:183 dn Fajnie wyszło, aż się zastanawiałem co jest nagrane a co 3d, początek i wszystko 3d? Imponujące, a potem jednak był jakiś backplate :p Jak robiłeś te krzesełka 3d bo chyba nie z ręki?
Napisano Wtorek o 16:293 dn Autor Dzięki za komentarz!Właściwie, to wszystko jest 3D, poza tłem. Właśnie dlatego pokusiłem się o zrobienie breakdown. Krzesełka - o ironio - znalazłem w czeluściach swoich bibliotek. Co do odbioru, mógłbyś trochę więcej informacji udzielić, co konkretnie zepsuło Twoje pierwsze wrażenie? Napisałeś, że backplate. Ale dlaczego? Coś Twoim zdaniem się nie zgrywa pomiędzy 3D a backplate? Mi już ciężko jest obiektywnie patrzeć na animkę jako całość, chyba zmęczenie materiału wychodzi.
Napisano Wtorek o 17:433 dn Nie po prostu nie widziałem co jest dodane a co nie tzn tory i samochodziki to tak bo to widać od razu bo troche się odcinają materiałami i fizyką ale zielsko to siedzi ładnie tak, że myślałem że całość to balckpate :PTu przez chwilę myślałem, że idealnie dopasowałeś 3d do nagrania żeby wstawić balonik i odbicia były perfekcyjnie i myślę nooo mnie by się nie chciało :D A to ten backpalte to bardziej refka i wytrackowany rucha kamery a scena jest w 3d, roślinki się różnią ale tak to na początku pokazałeś, że w pierwszej chwili można było odnieść wrażenie że się tak umęczyłeś z tym dospawaniem 3d bo krzesełko siedzi ładnie a reszta strategicznie ucięta :) Ten dof i motion blur dużo robi roboty i urealnia całość bo jak niewiele widać to niw widać że cos nie działa :) Tylko do prezentacji passów kolor korekcji poszczególnych elementów bym się przyczepił bo to niepotrzebne i mało się dzieje i zostawiłbym np tło, 3d na clayu, surowy render, dodane tło, kolor korekcja na całości i ostatni etap: dof, blur, dystorsja, winieta i już żeby tak nie przeciągać każdym drobiazgiem.
Napisano Wtorek o 18:303 dn Autor Dzięki za tak obszerne info, doceniam :)Tak naprawdę, to ten projekt to był totalny spontan, niezaplanowany, taki odpowiednik rapowego fristajla. Zaplanowałem tylko jego rozpoczęcie, a dalej to już była czysta prowizorka. Pewnie dlatego, tak jak napisałeś, są mankamenty :) Ale to, co mnie niezmiernie ucieszyło, to to, że na początku nie było dla Ciebie oczywiste, co jest 3D a co nie. To raczej dobrze świadczy o animce, a co najważniejsze, budzi pewne emocje :)Tak na marginesie - tor miał odbiegać materiałami, bo to zabawkowy tor, tylko w dużej skali. Jakby ktoś go wyciągnął z pokoju i postawił na polu. Stąd brak fotorealistycznych shaderów na nim.Dzięki jeszcze raz za poświęcenie czasu na tak obszerną odpowiedź, będzie bardzo pomocna w przyszłości! Edytowane Wtorek o 18:323 dn przez Winoo1
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto