Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 188
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Skoro to maska, to będzie twoja postać nosiła ją na twarzy? Jak tak to chyba dałeś troche za duży rozstaw wgłębień na oczy...pozatym jest spox

Napisano

Tekstura? Krew chyba troche nie take krwista ale jak dojdzie tło to może będzie lepiej to wyglądać...a tak na marginesie to jak nałożyłeś tą teksturę? nie jest to przypadkiem obrazek TGA?

Napisano

[piwo]

Jak miło was tylu tu widzieć :-)

DZIEX za opinie.

Mistic dobry pomysl ale tutaj Conq odkrył do czego raczej dążę. :D

Napisano

Przez długi \"koniec tygodnia\" kurde nic nie zrobię ale obiecuję sobie, że w maju się wezmę zostały mi 2 rzczeczy do zrobienia: ręce i kapota.

Jeżeli macie jakieś propozycję jak miałbym się do powyższych 2 rzeczy wziąć lub jakieś rady ewentualnie przestrogi to piszcie.

Napisano

qrna..siedzish całymi dniami w domu...do budy wpadash na 1 lekcje...a na bitwie nie ma updata od 24 kwietnia !! Weź się w garść i zrób coś !!

Napisano

W przypadku Kapoty nie będę się opiepszał i wykorzystam najnowszego świeżo zauktualizowanego SimClotha .[rotfl]

Napisano

hmm....mi się wydje, że ta kapotka jest nieco zbyt pulchna, tzn za niska ale będzie widomo na 100% co i jak, jak zestawisz wszyskie części ciała w kupę-proporcje itp...przynajmniej w najprostrzej postaci...

 

Napisano

czesc!

chyba jestes poczatkujacy, bo znowu nie czytalem threada... jezeli tak, to nawet niezle ci idzie :). A jezeli siedisz juz troche, to musze powiedziec, ze temu kapokowi duzo brakuje :D.

Ale tak 3maj, pozdr. i powodzenia.

Napisano

To fakt względem rękawów jest zakrótka i może ją trochę bardziej zestożkuje (choć nie wiem czy to ma jakiś sens).

A reactor to dla mnie czarna magia. :(

Napisano

a nie uwazasz ,że rękawy są za nisko, powinny być na równi z szyją. Skoro ten płaszcz ma nosić jakaś człekokształtna istota to ręce muszą być w rękawach...a rąk chyba nie masz na wysokości mostka...prawda?

Looknij zresztą na swoje logo:D, mozesz sie na nim nieco wzorowac:):):)

 

Napisano

Ty kurczę masz rację nie zauważyłem tego dzięx.

Oczywiście, że w rękawiczkach a oto pierwszy najmniejszy Paluch (Stach :D )

Napisano

A może Pan Bobek(Mr. Hunkey) z south parka...hmm...ciekawe, z komentarzem technicznym poczekam az zrobisz tego palucha nieco dokładniej...:)

Napisano

To mój pierwszy atak na BOX-MODELLING i z każdym palcem się uczyłem i zauważałem swoje błedy tyle co poprawiłem to poprawiłem ale muszę iść dalej więc są takie sobie :D

Jak widać brakuje im TYLKO śródręcza (tak to się chyba medycznie nazywa) postaram się zrobić go jeszcze dziś[winko].

Napisano

No...to teraz 5 Mr. Bobków:D.

No paluszki jak na pierwszy box modeling nie jest zle ale moim zdaniem łatwiej by się zrobiło dłoń zaczynając ją nie od palców tylko od jej głównej części...spróbuj zrobić pierw boxa potem dac troche segmentów (np 3*3*3) ,potem powytlaczać paluchy i mesch smooth....

 

 

 

Napisano

Sharp i o tym doświadczeniu mówiłem.

Kciuka zrobiłem na końcu co z resztą widać (każdy następny palec lepszy).

Phantom kurwa mają być takie krzywe one kształt mają anatomicznie dobry zgodny z moją ręką zrobiłem skana własnej ręki !!

Jeszcze dziś cała ręka ! Nie wychodzi tak źle [uczeń]

Napisano

Fajną masz rękę!:D

Ale czekaj...jest spoko bo twoja postać to wkońcu coś w stylu chudego gościa, szkieleta, tacy kapurnicy tak wylądają mniej więcej bez swojego płaszcza...więc takie krzywuchne paluchy będą dobrze pasować do twojej postaci:)

Napisano

Dzięki Sharp ! [soczek] Trafiłeś w sedno.

Ja mam palce anatomicznie przystosowane specjalnie do gity (albo raczej ona mi je przystosowała) :D

 

a oto i ci ręka w całej okazałości i proszę nie zapomnieć tego co zauważył Sharp otóż że to jest ręka śmierci w rękawiczce (z materiału !)

Napisano

Kurczaczek rozmacana zapomniałem zmniejszyć smootha w kompresji JPGowej :( trudno olać jak któś chce to dorzucę bardziej szczegółową :-)

Napisano

nie no nie ma bata kciuk wyszedl mi nalepiej i robilem go inaczej troche niz pozostale palce

no coż to kolejna rzeczy którą się nauczyłem dzięki tej bitwie

[dresik] :D

Napisano

[lol2]...skan swojej ręki...[lol2] to lepszego wzoru nie mogłeś mieć...rad ty mógłbyś grać śmierć bo wyglądasz podobnie :P to nie głupie jest...qrna tutka możesz zrobić...z siebie :DDD to tak dla wtajemniczonych :P...co do ręki (rękawiczki znaczy się) to świetni wyszła...nawet palce teraz pasują...tylko kapote popraw...!!

Napisano

Widzisz lepszego wzoru nie mogłem wziąć jak samego siebie :D

Dzięx [piwo]

Już się zabieram za kapotkę :D

 

WASZE ZDRÓWKO [winko] !

Napisano

nie no...faktycznie, świetnie wygląda jak normalna koścista łapa w rękawiczce, tylko kciuk jest nieproporcjonalny w stosunku do pozostałych palców, jest za duży... [piwo]

Mam tylko nadzieje ze nie bedziesz mial problemow ze zgieciem palcow, jak bedzie trzymac kose...powodzienia:D

 

Napisano

heh...no właśnie, ja bardzo tego nie lubie ale jak siatkę bez mesch smootha masz niezbyt zageszczoną to mozesz zgiąć palce na vertexach...ja tak zrobiłem w moim projekcie:)

Napisano

Niestety odpada ten sposób :(

Z kosteczkami dam sobie radę tylko to trochę zajmie mi czasu ale spox będzie (w końcu ja siebie bardziej widzę jako animatora niż modelarza ;D )

 

A oto poprawiona Kapotka w całej okazałości [urwanie glowy]

Napisano

heh... a ja chcę być animatorem a jaszcze nawet prawie kośćmi się nie bawiłem, tylko modeling ale wszystko w swoim czasie:D

Kapotka...hmm...mi się nie podoba łączenie między całym korpusem a rękawami, takie jakby rozciągniecie. a simClothem się nie bawiłeś?(bo ja nie ale tobie by sie to przydalo jak bys tego nie uzywal)

Napisano

Łączenie rzeczywiście jakieś takie nijakie.

No właśnie całą kapote opieram na Sim Cloth\'cie więc dlaczego nie powinienem go używać ?

Napisano

System kostny to nie jest straszna sprawa.

Muszę je jeszcze dopracować ale już dziś mi się MAX zaczoł wysypywać i mi się nie chcę.

Okłamałem Phantoma bo powiedziałem, że dziś już nie zrobie uaktualnienia a zrobiłem [lol2]

Napisano

Zapomniałem dodać, że prócz systemu kostnego jeszcze poprawiłem rękę tylko że na wysłanych renderach trudno to zauważyć.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności