Sharp Napisano 24 Kwiecień 2003 Napisano 24 Kwiecień 2003 Skoro to maska, to będzie twoja postać nosiła ją na twarzy? Jak tak to chyba dałeś troche za duży rozstaw wgłębień na oczy...pozatym jest spox
RadX Napisano 24 Kwiecień 2003 Autor Napisano 24 Kwiecień 2003 Nie będzię twarzy tylko oczy. A teksturka ?
Sharp Napisano 26 Kwiecień 2003 Napisano 26 Kwiecień 2003 Tekstura? Krew chyba troche nie take krwista ale jak dojdzie tło to może będzie lepiej to wyglądać...a tak na marginesie to jak nałożyłeś tą teksturę? nie jest to przypadkiem obrazek TGA?
Mistic Gohan Napisano 26 Kwiecień 2003 Napisano 26 Kwiecień 2003 niezla maska, moze wekstruduj jej jakies rogi albo inne ozdobki? jakies szczegoly kolo otworów na oczy?
Pablo Napisano 26 Kwiecień 2003 Napisano 26 Kwiecień 2003 no ta texturka to juz lepszza:] tylko to na krew mi nie wyglada...tylko abrdziej jakby jakis art.... pozdr
RadX Napisano 26 Kwiecień 2003 Autor Napisano 26 Kwiecień 2003 Sharp nie jest TGA a JPG a ta tekstura to beta z wykłym planarnym UVM.
RadX Napisano 27 Kwiecień 2003 Autor Napisano 27 Kwiecień 2003 [piwo] Jak miło was tylu tu widzieć :-) DZIEX za opinie. Mistic dobry pomysl ale tutaj Conq odkrył do czego raczej dążę. :D
Phantom Napisano 28 Kwiecień 2003 Napisano 28 Kwiecień 2003 Ty rad ty się nie ciesz...tylko zawijaj dupe w trok i do roboty !! Do końca jush mało czasu...a ty nic nie robisz :P
RadX Napisano 28 Kwiecień 2003 Autor Napisano 28 Kwiecień 2003 Święta racja ale teraz będzię więcej czasu :D
RadX Napisano 30 Kwiecień 2003 Autor Napisano 30 Kwiecień 2003 Przez długi \"koniec tygodnia\" kurde nic nie zrobię ale obiecuję sobie, że w maju się wezmę zostały mi 2 rzczeczy do zrobienia: ręce i kapota. Jeżeli macie jakieś propozycję jak miałbym się do powyższych 2 rzeczy wziąć lub jakieś rady ewentualnie przestrogi to piszcie.
Phantom Napisano 1 Maj 2003 Napisano 1 Maj 2003 qrna..siedzish całymi dniami w domu...do budy wpadash na 1 lekcje...a na bitwie nie ma updata od 24 kwietnia !! Weź się w garść i zrób coś !!
RadX Napisano 6 Maj 2003 Autor Napisano 6 Maj 2003 No jestem :-) Oto pierwszy render kapotki tylko nie mówcie, że przypomina wam BULIEGO :D
RadX Napisano 6 Maj 2003 Autor Napisano 6 Maj 2003 W przypadku Kapoty nie będę się opiepszał i wykorzystam najnowszego świeżo zauktualizowanego SimClotha .[rotfl]
Sharp Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 hmm....mi się wydje, że ta kapotka jest nieco zbyt pulchna, tzn za niska ale będzie widomo na 100% co i jak, jak zestawisz wszyskie części ciała w kupę-proporcje itp...przynajmniej w najprostrzej postaci...
darkelf Napisano 6 Maj 2003 Napisano 6 Maj 2003 czesc! chyba jestes poczatkujacy, bo znowu nie czytalem threada... jezeli tak, to nawet niezle ci idzie :). A jezeli siedisz juz troche, to musze powiedziec, ze temu kapokowi duzo brakuje :D. Ale tak 3maj, pozdr. i powodzenia.
RadX Napisano 6 Maj 2003 Autor Napisano 6 Maj 2003 Tak na serio to siedzę 0,5 roku a temu kapotku brakuje jednego SimClotha :D
Pablo Napisano 7 Maj 2003 Napisano 7 Maj 2003 lub reactora :P:P....i chyba jest troche za krotka... pzodr
RadX Napisano 7 Maj 2003 Autor Napisano 7 Maj 2003 To fakt względem rękawów jest zakrótka i może ją trochę bardziej zestożkuje (choć nie wiem czy to ma jakiś sens). A reactor to dla mnie czarna magia. :(
RadX Napisano 7 Maj 2003 Autor Napisano 7 Maj 2003 Teraz proporcje chyba spox ? Zabieram się za łapę.
Sharp Napisano 7 Maj 2003 Napisano 7 Maj 2003 a nie uwazasz ,że rękawy są za nisko, powinny być na równi z szyją. Skoro ten płaszcz ma nosić jakaś człekokształtna istota to ręce muszą być w rękawach...a rąk chyba nie masz na wysokości mostka...prawda? Looknij zresztą na swoje logo:D, mozesz sie na nim nieco wzorowac:):):)
RadX Napisano 7 Maj 2003 Autor Napisano 7 Maj 2003 Ty kurczę masz rację nie zauważyłem tego dzięx. Oczywiście, że w rękawiczkach a oto pierwszy najmniejszy Paluch (Stach :D )
Sharp Napisano 7 Maj 2003 Napisano 7 Maj 2003 A może Pan Bobek(Mr. Hunkey) z south parka...hmm...ciekawe, z komentarzem technicznym poczekam az zrobisz tego palucha nieco dokładniej...:)
RadX Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 To mój pierwszy atak na BOX-MODELLING i z każdym palcem się uczyłem i zauważałem swoje błedy tyle co poprawiłem to poprawiłem ale muszę iść dalej więc są takie sobie :D Jak widać brakuje im TYLKO śródręcza (tak to się chyba medycznie nazywa) postaram się zrobić go jeszcze dziś[winko].
Sharp Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 No...to teraz 5 Mr. Bobków:D. No paluszki jak na pierwszy box modeling nie jest zle ale moim zdaniem łatwiej by się zrobiło dłoń zaczynając ją nie od palców tylko od jej głównej części...spróbuj zrobić pierw boxa potem dac troche segmentów (np 3*3*3) ,potem powytlaczać paluchy i mesch smooth....
Phantom Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 święta racja...bo narazie to są bobki :P ale kształty mają...no oprucz kciuka...pytko palce mają być takie krzywe??
RadX Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 Sharp i o tym doświadczeniu mówiłem. Kciuka zrobiłem na końcu co z resztą widać (każdy następny palec lepszy). Phantom kurwa mają być takie krzywe one kształt mają anatomicznie dobry zgodny z moją ręką zrobiłem skana własnej ręki !! Jeszcze dziś cała ręka ! Nie wychodzi tak źle [uczeń]
Sharp Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 Fajną masz rękę!:D Ale czekaj...jest spoko bo twoja postać to wkońcu coś w stylu chudego gościa, szkieleta, tacy kapurnicy tak wylądają mniej więcej bez swojego płaszcza...więc takie krzywuchne paluchy będą dobrze pasować do twojej postaci:)
RadX Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 Dzięki Sharp ! [soczek] Trafiłeś w sedno. Ja mam palce anatomicznie przystosowane specjalnie do gity (albo raczej ona mi je przystosowała) :D a oto i ci ręka w całej okazałości i proszę nie zapomnieć tego co zauważył Sharp otóż że to jest ręka śmierci w rękawiczce (z materiału !)
RadX Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 A oto siatka z góry renderowana oczywiście scanlinem bo Brazilem siatek nie potrafie :( [heej]
RadX Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 Kurczaczek rozmacana zapomniałem zmniejszyć smootha w kompresji JPGowej :( trudno olać jak któś chce to dorzucę bardziej szczegółową :-)
RadX Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 nie no nie ma bata kciuk wyszedl mi nalepiej i robilem go inaczej troche niz pozostale palce no coż to kolejna rzeczy którą się nauczyłem dzięki tej bitwie [dresik] :D
Phantom Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 [lol2]...skan swojej ręki...[lol2] to lepszego wzoru nie mogłeś mieć...rad ty mógłbyś grać śmierć bo wyglądasz podobnie :P to nie głupie jest...qrna tutka możesz zrobić...z siebie :DDD to tak dla wtajemniczonych :P...co do ręki (rękawiczki znaczy się) to świetni wyszła...nawet palce teraz pasują...tylko kapote popraw...!!
RadX Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 Widzisz lepszego wzoru nie mogłem wziąć jak samego siebie :D Dzięx [piwo] Już się zabieram za kapotkę :D WASZE ZDRÓWKO [winko] !
Sharp Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 nie no...faktycznie, świetnie wygląda jak normalna koścista łapa w rękawiczce, tylko kciuk jest nieproporcjonalny w stosunku do pozostałych palców, jest za duży... [piwo] Mam tylko nadzieje ze nie bedziesz mial problemow ze zgieciem palcow, jak bedzie trzymac kose...powodzienia:D
RadX Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 A propo teraz czeka mnie zainstalowanie systemu kostnego czyli drugie tyle roboty [killer]
Sharp Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 heh...no właśnie, ja bardzo tego nie lubie ale jak siatkę bez mesch smootha masz niezbyt zageszczoną to mozesz zgiąć palce na vertexach...ja tak zrobiłem w moim projekcie:)
RadX Napisano 10 Maj 2003 Autor Napisano 10 Maj 2003 Niestety odpada ten sposób :( Z kosteczkami dam sobie radę tylko to trochę zajmie mi czasu ale spox będzie (w końcu ja siebie bardziej widzę jako animatora niż modelarza ;D ) A oto poprawiona Kapotka w całej okazałości [urwanie glowy]
Sharp Napisano 10 Maj 2003 Napisano 10 Maj 2003 heh... a ja chcę być animatorem a jaszcze nawet prawie kośćmi się nie bawiłem, tylko modeling ale wszystko w swoim czasie:D Kapotka...hmm...mi się nie podoba łączenie między całym korpusem a rękawami, takie jakby rozciągniecie. a simClothem się nie bawiłeś?(bo ja nie ale tobie by sie to przydalo jak bys tego nie uzywal)
RadX Napisano 11 Maj 2003 Autor Napisano 11 Maj 2003 Łączenie rzeczywiście jakieś takie nijakie. No właśnie całą kapote opieram na Sim Cloth\'cie więc dlaczego nie powinienem go używać ?
Sharp Napisano 11 Maj 2003 Napisano 11 Maj 2003 nie noo...własnie pytalem sie czy uzywasz simclotha, skoro tak to spoko:D
RadX Napisano 11 Maj 2003 Autor Napisano 11 Maj 2003 System kostny to nie jest straszna sprawa. Muszę je jeszcze dopracować ale już dziś mi się MAX zaczoł wysypywać i mi się nie chcę. Okłamałem Phantoma bo powiedziałem, że dziś już nie zrobie uaktualnienia a zrobiłem [lol2]
Phantom Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 ty lolq...sam żeś sobie teraz wystawił swój własny palec w kierunku swojej własnej twarzy...:D:D:D
RadX Napisano 12 Maj 2003 Autor Napisano 12 Maj 2003 Zapomniałem dodać, że prócz systemu kostnego jeszcze poprawiłem rękę tylko że na wysłanych renderach trudno to zauważyć.
Phantom Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 mash racje nie zakłamaną rację...ale tempo musisz poprawić...bo nie wyrobisz się...[piwo]
Rekomendowane odpowiedzi