spinoza Napisano 29 Listopad 2004 Share Napisano 29 Listopad 2004 ...obiecałem update'y no i pierwszy juz jest .... armatka przeciwpancerna , potrafiła rozbić każdy niemiecki czołg we wrześniu 39 ... możecie sobie po niej jeździć do środy ... potem przyjdę i zacznę z niej strzelać ..:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 29 Listopad 2004 Share Napisano 29 Listopad 2004 hehe mi sie podoba :) bardzo fajna texturka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg_jg Napisano 30 Listopad 2004 Share Napisano 30 Listopad 2004 Ładnie wyszło. Robisz to do jakiegoś projektu? ps. trochę razi w oczy "to biało-niebieskie coś". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość jagi Napisano 30 Listopad 2004 Share Napisano 30 Listopad 2004 spoko texturka i ogolnie fajnie sie prezentuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dracools Napisano 30 Listopad 2004 Share Napisano 30 Listopad 2004 To nieieskie coś to chyba luneta? Ale tak ogulnie to do call of druty możesz wysłać:] edit: Teraq zauwazylem ze kółka troche kwadratowe są:/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
haliq Napisano 30 Listopad 2004 Share Napisano 30 Listopad 2004 Na skriny ingame też możemy liczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 30 Listopad 2004 Share Napisano 30 Listopad 2004 no mi tez sie podoba bardzo nawet :) takie male pytanko: texturke zelastwa malowales od zera czy z podmalowywales jakas plyte metalowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 30 Listopad 2004 Share Napisano 30 Listopad 2004 fajne, też bym z chęcią obejrzał in-game :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 30 Listopad 2004 Share Napisano 30 Listopad 2004 mile :)... nie wiem czy takie przerdzzewiale mialo byc, ale fajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 30 Listopad 2004 Share Napisano 30 Listopad 2004 Dla mnie troche malo szczegolow na lufie, moglbys dac "dziurki" na "gwincie" (nie wiem jak to sie nazywa), jakias skrzynie na naboje z kilkoma "w" albo obok. Texturka fja, ale troche malo metalicznosci w niej, zadrapan, otarc, dziur po kulach. Chyba ze ona dopiero wjezdza na bitwe i sie pobrudzila podczas transportu :). Ale jak zwykle nie musisz mnie sluchac. A co do kulek ... kulka jak kulka, low poly :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
conraderro Napisano 30 Listopad 2004 Share Napisano 30 Listopad 2004 wery profeszjonal staf. Jestem zauroczony. Tylko proszę nie strzelaj :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spinoza Napisano 1 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 1 Grudzień 2004 ok , środa sie kończy zaczynam strzelanie :) ... dziekuje za komentarze i uwagi ...odpowiadam chronologicznie ... :) 1.) lunetka finalnie bedzie przyciemniona , teraz faktycznie wali po gałach ... 2.) dla tych którzy nie skojarzyli tego topicu z tematem czołg 7tp podaje ze armatka jest do takiego mojego mini moda a własciwie bardziej addona do BF 1942 ... którego już dość długo meczę i mam nadzieję wkrótce zmeczyć ... projekt jest całkowicie hobbystyczny i robiony w wolnych chwilach .... 3.) kółka za kwadratowe ?? hmmm na obwodzie maja 20 !!! segmentów . Mógłbym jeszcze troche dodać (6 stopniowy lod BF poradzi sobie z tym bez problemu ale czy tyle nie wystarczy ??... oryginalnie w bf pojazdy maja kólka na 10 - 12 segmentów na obwodzie ).... 4.)screeny in game bedą jak tylko oskryptuje to żelastwo :) mam dodatkowo pewien pomysł zeby armake mozna było przesuwać w grze( z pozycji na pozycje ) ... wiec pewnie troche mi czasu zejdzie ... 5.) texturke metalu wykonałem mniej wiecej tak ... miałem bazowo zdjecie jakiejś płyty metalowej ,na nią nałożyłem odpowiedni kolor , potem mixowałem i filtrowałem aż uzyskałem ciekawą wariację , nastepnie przecierki , detale i troche efektów a na koniec błoto ....zastanawiałem sie jeszcze czy nie zrobić przecierki na jasny metal (odrapanie z farby do gołego metalu) ale na razie sobie darowałem ... 6.) przerdzewiałe ??? gdzie ?? tylko troche to posmarkałem ... moze masz zbyt duży kontast na monitorze (patrzyłem u mojej dziewczyny ona ma wypalony monitor , no i moze faktycznie wyglada jak pordzewiałe ?? a jak u innych ??) 7.)detali na lufie nie ma (dziurki) bo w oryginale lufa wyglada dokładnie tak, nie ma dziurkowanego hamulca wylotowego (czy jak to sie nazywa) ... skrzynki amunicyjne oczywiscie bedą tylko ... ze to jest POJAZD !! skrzynki dołoże jako dodatkowe obiekty ,co do metaliczności , bedzie jeszcze specular na shaderze podpięty wiec doda to troche metalicznego błysku ale bez przesady , farby kamuflażowe zazwyczaj były matowe !!! uff chyba wszystko ?? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 2 Grudzień 2004 Share Napisano 2 Grudzień 2004 nie sluchaj ich ze kolka sa kwadratowe, sam jak zobaczylem kolka to na poczatku pomyslalem ze az nadtoszczegolowe sa, ale sa w sam raz doczepil bym sie do tego czegos co sie tam laduje pociski (zamka?) na texturce namalowales jakas kreske, niewiem czy tak to ma w orginale ale na moj gust brzydko to wyglada :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spinoza Napisano 2 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 2 Grudzień 2004 ..no kurka wiem ... te dwie poprzeczne kreski same wyszły :) musze je zamaskować ...brakuje jeszcze kilku drobiazgów ale zastanawima się nad ich dodaniem .. moze jak mi przyjdzie ochota ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się