gsOne Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 temat:kompozycja geometryczna z tlemn naprowadzajacym na dominante+kompozycja geometryczna z dominanta przez zaskoczenie pozdrawiam, gsOne
spoon Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 jeszcze powiedz, że widzisz to w realu jako beton...
gsOne Napisano 30 Listopad 2004 Autor Napisano 30 Listopad 2004 niekoniecznie jako beton.. moja poprzednia kompozycja nie zostala przyjeta i chce to zaliczyc.. ale masz racje- trzeba sie bardzej postarac.. EDIT: wrzucam kilka pomyslow na szybko..
gsOne Napisano 30 Listopad 2004 Autor Napisano 30 Listopad 2004 eee, dzieki za zainteresowanie:rolleyes:
dzudzu Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 fajne, choć nie wiem co jest celem ćwicznia :)
jasioz Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 zastanawiam sie nad samym tematem. kompozycja geometryczna z (...)-chodzi o tło?, bo jesli tak to jakos tego nie rozumiem -czy chodzi o kontekst z jakims konkretnym miejscem? wstawiles tam "+" , wiec to są dwa odrebne projekty czy jakies combo pozdro
gsOne Napisano 1 Grudzień 2004 Autor Napisano 1 Grudzień 2004 chodzi o zbudowanie jednej pracy zlozonej z dwoch kompozycji: w pierwszej tło posiada 'najwazniejszy punkt' i naprowadza na niego, a w punkcie tym znajduje sie dominanta- element wyrozniajacy sie, w drugiej tlo jest neutralne, tzn nie naprowadza na jakis konkretny punkt, a dominanta jest wprowadzona przez 'zaskoczenie'- tzn w miejscu w ktorym niekoniecznie sie jej spodziewamy..
buczer Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 to bedzie watek z cwiczeniami ze szkoły ? dla mnie wszystkie trzy sa identyczne a poziom graficzny prezentacji jest OKROPNY !!! bez urazy. ale nie wiem po co to dales.
SansSerif Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 moja poprzednia kompozycja nie zostala przyjeta i chce to zaliczyc.. no wlasnie. delikatnie mowiac slabiutkie :>
gsOne Napisano 1 Grudzień 2004 Autor Napisano 1 Grudzień 2004 eee, jakiej prezentacji?? Szanowni panowie w popędzie do bluzgania innych chyba nie zastanowili sie.. pozostaje pokiwac z pozalowaniem glową.. Mógł bym wytłumaczyc, ale po co.. PS.nie zostala przyjeta nie dlatego ze byla slabiutka.. nawiazala sie kilkunastominutowa dyskusja na przegladzie prac dotyczaca mojej. w efekcie ustalono ze gdyby byla praca osoby z 3 albo 4 roku, przeszla by. Uzylem srodkow, ktore nie zostaly zaakceptowane w konkretnym cwiczeniu. Wiec sanserif, chyba ZNOWU nie pomyslales i zinterpretowales moje slowa w sposob pozwalajacy na bluzg i pokazanie swojej 'wyzszosci' na forum . Wielkie dzieki, mysle ze to bedzie bardzo owocne.. Nie ma to jak konstruktywna krytyka..:eek: bez urazy ale Wasze wypowiedzi odebralem mniej wiecej tak" jestemy za dobrzy zeby komentowac takei słabe prace i pomagac autorowi naprawic bledy, zaplac za konsultacje to moze na to spojzymy"..cóż prosze o skasowanie tematu.. EOT
SansSerif Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 ale kto bluzga? wykladowcy na zajeciach z podstaw projektowania tez powiesz "prosze o skasowanie teamtu"? ;) w szkole to dopiero bluzgaja i mieszaja z blotem. tu sa tylko wszyscy szczerzy :D
buczer Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 eee...gdzie sa bluzgi, to tylko krytyka. jezeli cos pokazujesz to tym samym pezentujesz. a te szkice ... sam chyba wiesz. co do pomysłu to jak mówiłem jest jeden. pokazujesz harmonie i dysharmonie ale w roznych układach. ale to cały czas jest jedno i to samo rozwiazanie. chyba
buczer Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 bez urazy ale Wasze wypowiedzi odebralem mniej wiecej tak" jestemy za dobrzy zeby komentowac takei słabe prace i pomagac autorowi naprawic bledy, zaplac za konsultacje to moze na to spojzymy"..cóż ale pieprzysz chyba napisałem co jest nie tak. wez sie do roboty i nie irytuj sie.
SansSerif Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 gsOne przesadzasz. to jest temat z pierwszego roku. jego celem nie jest studiowanie jednego pomyslu i dyskusje o jego subtelnych niuansach tylko rozkrecenie dzieciakow po roznych szkolach i z roznymi doswiadczeniami. jego celem jest pobudzenie kreatywnego myslenia o formie przez setki szybkich cwiczen. nie ma czasu na porady, podoba sie lub nie, dobre albo zle. im wiecej cwiczysz tym wieksza masz bieglosc w projektowaniu, na forum tak jak w szkole i w pracy, odbior estetyki jest bardzo subiektywny a krytyka jest czyms naturalnym. bedziesz architektem i twoja prace beda oceniac tysiace ludzi ;) http://www.archinect.com/ http://www.europaconcorsi.com/
gsOne Napisano 3 Grudzień 2004 Autor Napisano 3 Grudzień 2004 Spok, Sans, dzieki za linki.. Pomyslalem jeszcze troche i zrobilem 2 komplety prac ktore sie spodobaly:]... PS.harmonia i dysharmonia nie ma z tym nic wspolnego.. gsone
Touch Napisano 6 Grudzień 2004 Napisano 6 Grudzień 2004 ...i to się nazywa dyskusja;) Co do szkiców to robią sympatyczne wrażenie, lecz powiem szczerze, nie do końca wiem z czym to zjeść... Jeżeli jednak rozpatrywać to pod kątem wykorzystania np. w projekcie zabudowy stoiska targowego to jest całkiem oki;) Pozdrawiam! PS. Złość pięknosci szkodzi;)
fotoas Napisano 7 Grudzień 2004 Napisano 7 Grudzień 2004 Takie cwiczenia sa bardzo wzniosle i potrzebne,..rozwijaja umysl, marszcza zwoje, i nie wazne na ktorym roku jestes, widac ze przydaloby sie jeszcze pomarszczyc sie troszke:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się