ultek Napisano 8 Grudzień 2004 Share Napisano 8 Grudzień 2004 W przerwie robienia wektry, wpadlem na pomysl aby nauczyc sie rigowania... Prosta postac juz zrobilem, i chcialem abyscie pomogli (dali namiary na jakies tutki) w rigowaniu... Pomysl na wykorzystanie tego stwora mam i jak sie rigowanie uda - dalej bede postepy pracy zamieszal w tym topicu... Z gory dzieki ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neverwhere Napisano 8 Grudzień 2004 Share Napisano 8 Grudzień 2004 Sam niedawno o to pytalem... odpowiedz brzmiala mniej wiecej w tym tonie... jesli korzystasz z MAX'a to najlepsza tutke o rigging'u masz pod nosem, bo w samym programie (wersji 6 na pewno, bo mam to przed nosem, w wersji 5 zdaje sie tez, bo tak mi mowiono, co z wczesniejszymi - nie wiem) powinienes tego miec ho ho i jeszcze wiecej... I rzeczywiscie jest. W razie czego na stronie discreet sa update'y do help'a z wyzszych wersji MAX'a - lacznie z tutkami, wiec wszystko jest do sciagniecia i przegladania. http://www4.discreet.com/training/training.php?id=714 Powodzenia z kosmita - "i'm blue... szalalalala" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Dobosz Napisano 8 Grudzień 2004 Share Napisano 8 Grudzień 2004 polecam tutoriale z lynda z nich naprawde mozna duzo wyciagnac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 8 Grudzień 2004 Share Napisano 8 Grudzień 2004 http://www.lynda.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ufol Napisano 9 Grudzień 2004 Share Napisano 9 Grudzień 2004 hehehhhhhhhheeh jakie ma łoczy hehhe! fajne - wyglonda jak kosmiczny niebieski nińdża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 9 Grudzień 2004 Share Napisano 9 Grudzień 2004 faktycznei v-tutki z lyndy bardzo jasno przedstawiaja aspekt riggowania ... (niemal ze idealnie) stworek fajnie ale zobaczymy jak bedziesz nim poruszal ... powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultek Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 9 Grudzień 2004 hm... rigowanie na szczescie takie trudne nie jest... zapytam jednak - jezeli nie mam zamiaru robic z tego animacji tylko poszczegolne scenki, to czy oplaca sie zaglebiac w Inverse Kinematic (kinematyka odwrotna, czy jak to tam sie nazywa) i tworzyc nachylenia, katy miedzy kosciami, max wygiecia, itd itp? (a to chyba tylko pomocne jest przy robieniu animacji, gdzie chcemy aby stworek sie zachowywal, ruszal jak "prawdziwy"... czyz nie?)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MegaKozAK Napisano 11 Grudzień 2004 Share Napisano 11 Grudzień 2004 render time 48sek ??? jaki masz sprzęt ?? Co to za program / render ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sCeleTon Napisano 11 Grudzień 2004 Share Napisano 11 Grudzień 2004 48s a co w tym dziwnego:) przeciez scenka prosta bez textur to sie szybko wsyzsto robi:) fajny ufol:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultek Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 16 Grudzień 2004 duron 950 mhz, 256 Ramu, geforce 2mx, max 7.0 renderer - brazil ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się