Skocz do zawartości

Postac 3d: Kosmitek


ultek

Rekomendowane odpowiedzi

W przerwie robienia wektry, wpadlem na pomysl aby nauczyc sie rigowania...

 

Prosta postac juz zrobilem, i chcialem abyscie pomogli (dali namiary na jakies tutki) w rigowaniu...

 

Pomysl na wykorzystanie tego stwora mam i jak sie rigowanie uda - dalej bede postepy pracy zamieszal w tym topicu...

 

Z gory dzieki ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Sam niedawno o to pytalem... odpowiedz brzmiala mniej wiecej w tym tonie... jesli korzystasz z MAX'a to najlepsza tutke o rigging'u masz pod nosem, bo w samym programie (wersji 6 na pewno, bo mam to przed nosem, w wersji 5 zdaje sie tez, bo tak mi mowiono, co z wczesniejszymi - nie wiem) powinienes tego miec ho ho i jeszcze wiecej... I rzeczywiscie jest. W razie czego na stronie discreet sa update'y do help'a z wyzszych wersji MAX'a - lacznie z tutkami, wiec wszystko jest do sciagniecia i przegladania.

 

http://www4.discreet.com/training/training.php?id=714

Powodzenia z kosmita - "i'm blue... szalalalala"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm... rigowanie na szczescie takie trudne nie jest...

 

zapytam jednak - jezeli nie mam zamiaru robic z tego animacji tylko poszczegolne scenki, to czy oplaca sie zaglebiac w Inverse Kinematic (kinematyka odwrotna, czy jak to tam sie nazywa) i tworzyc nachylenia, katy miedzy kosciami, max wygiecia, itd itp? (a to chyba tylko pomocne jest przy robieniu animacji, gdzie chcemy aby stworek sie zachowywal, ruszal jak "prawdziwy"... czyz nie?)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności