Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Moj problem polega na tym, ze chce stworzyc animacje w której szkło w oknie po strzale (kula przelatuje przez szybe) pęka od tego miejsca w różne strony i te skrawki szkła spadają na dół ...

 

Czy będzie to bardzo cięszko zrobić ??

 

Z góry dziękuje ...

 

P.S

Witam forumowiczów. Jestem tu nowy tzn. forum

przeglądam już z 4 miesiące...

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W maya można spokojnie zrobić to bez pluginów ( jeśli ktoś ma na nie alergię) dzieląc szybę ręcznie lub automatycznie, do każdego kawałka przypisując grawitację i włączając ją w momencie uderzenia- kolizje zrobią resztę.

 

Powodzenia

Napisano
  • Autor

a w 3d studio max'ie ?? Interesuje mnie jak w tym programe to zrobiż z albo bez pomocy pluginów...

 

z góry dzięki

ShUriKeN

Napisano

no to może wstaw do wypowiedzi RK zamiast "maya" wyrażenie "3D Studio MAX" i będziesz miał rozwiązanie.

Napisano

Chyba bedziesz musiał użyć REACTORA. W maxie 6 jest in juz wbudowany. Musisz stowrzyc obiekt reactora o nazwie RBcollection i przypisac mu wszystki fragmenty szyby. Te kawalki, ktore maja pozostac nieruchome powinny miec mase=zero. Pozostale odlamki jak i kulka musza miec przypisane niezerowe masy. Teraz pozostanie Ci tylko wlaczyc przeliczenie symulacji i obserwowac efekty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności