Skocz do zawartości

szkło>strzał>pęknięcie od dziury po kuli


ShUriKeN

Rekomendowane odpowiedzi

Moj problem polega na tym, ze chce stworzyc animacje w której szkło w oknie po strzale (kula przelatuje przez szybe) pęka od tego miejsca w różne strony i te skrawki szkła spadają na dół ...

 

Czy będzie to bardzo cięszko zrobić ??

 

Z góry dziękuje ...

 

P.S

Witam forumowiczów. Jestem tu nowy tzn. forum

przeglądam już z 4 miesiące...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

W maya można spokojnie zrobić to bez pluginów ( jeśli ktoś ma na nie alergię) dzieląc szybę ręcznie lub automatycznie, do każdego kawałka przypisując grawitację i włączając ją w momencie uderzenia- kolizje zrobią resztę.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba bedziesz musiał użyć REACTORA. W maxie 6 jest in juz wbudowany. Musisz stowrzyc obiekt reactora o nazwie RBcollection i przypisac mu wszystki fragmenty szyby. Te kawalki, ktore maja pozostac nieruchome powinny miec mase=zero. Pozostale odlamki jak i kulka musza miec przypisane niezerowe masy. Teraz pozostanie Ci tylko wlaczyc przeliczenie symulacji i obserwowac efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności