ShUriKeN Napisano 12 Grudzień 2004 Share Napisano 12 Grudzień 2004 Moj problem polega na tym, ze chce stworzyc animacje w której szkło w oknie po strzale (kula przelatuje przez szybe) pęka od tego miejsca w różne strony i te skrawki szkła spadają na dół ... Czy będzie to bardzo cięszko zrobić ?? Z góry dziękuje ... P.S Witam forumowiczów. Jestem tu nowy tzn. forum przeglądam już z 4 miesiące... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 12 Grudzień 2004 Share Napisano 12 Grudzień 2004 odpowiedz na twoje pytanie ;] tak , bedzie ciezko to zrobic ... ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 12 Grudzień 2004 Share Napisano 12 Grudzień 2004 Jeśli mowisz o czymś takim http://www.blastcode.com/gallery/video/glass1a4.mov to myślę, że nie będzie aż tak źle jak kolega Marcin powiedział :>. http://www.blastcode.com/ plugin dla majki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F/X Napisano 12 Grudzień 2004 Share Napisano 12 Grudzień 2004 Bez pluginu tez dosyć łatwo to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ShUriKeN Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2004 a jak bym mugł to bez pluginu zrobic ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 13 Grudzień 2004 Share Napisano 13 Grudzień 2004 W maya można spokojnie zrobić to bez pluginów ( jeśli ktoś ma na nie alergię) dzieląc szybę ręcznie lub automatycznie, do każdego kawałka przypisując grawitację i włączając ją w momencie uderzenia- kolizje zrobią resztę. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ShUriKeN Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2004 a w 3d studio max'ie ?? Interesuje mnie jak w tym programe to zrobiż z albo bez pomocy pluginów... z góry dzięki ShUriKeN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 13 Grudzień 2004 Share Napisano 13 Grudzień 2004 no to może wstaw do wypowiedzi RK zamiast "maya" wyrażenie "3D Studio MAX" i będziesz miał rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Edi Napisano 13 Grudzień 2004 Share Napisano 13 Grudzień 2004 Chyba bedziesz musiał użyć REACTORA. W maxie 6 jest in juz wbudowany. Musisz stowrzyc obiekt reactora o nazwie RBcollection i przypisac mu wszystki fragmenty szyby. Te kawalki, ktore maja pozostac nieruchome powinny miec mase=zero. Pozostale odlamki jak i kulka musza miec przypisane niezerowe masy. Teraz pozostanie Ci tylko wlaczyc przeliczenie symulacji i obserwowac efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się