Napisano 12 Grudzień 200420 l Moj problem polega na tym, ze chce stworzyc animacje w której szkło w oknie po strzale (kula przelatuje przez szybe) pęka od tego miejsca w różne strony i te skrawki szkła spadają na dół ... Czy będzie to bardzo cięszko zrobić ?? Z góry dziękuje ... P.S Witam forumowiczów. Jestem tu nowy tzn. forum przeglądam już z 4 miesiące...
Napisano 12 Grudzień 200420 l Jeśli mowisz o czymś takim http://www.blastcode.com/gallery/video/glass1a4.mov to myślę, że nie będzie aż tak źle jak kolega Marcin powiedział :>. http://www.blastcode.com/ plugin dla majki.
Napisano 13 Grudzień 200420 l W maya można spokojnie zrobić to bez pluginów ( jeśli ktoś ma na nie alergię) dzieląc szybę ręcznie lub automatycznie, do każdego kawałka przypisując grawitację i włączając ją w momencie uderzenia- kolizje zrobią resztę. Powodzenia
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor a w 3d studio max'ie ?? Interesuje mnie jak w tym programe to zrobiż z albo bez pomocy pluginów... z góry dzięki ShUriKeN
Napisano 13 Grudzień 200420 l no to może wstaw do wypowiedzi RK zamiast "maya" wyrażenie "3D Studio MAX" i będziesz miał rozwiązanie.
Napisano 13 Grudzień 200420 l Chyba bedziesz musiał użyć REACTORA. W maxie 6 jest in juz wbudowany. Musisz stowrzyc obiekt reactora o nazwie RBcollection i przypisac mu wszystki fragmenty szyby. Te kawalki, ktore maja pozostac nieruchome powinny miec mase=zero. Pozostale odlamki jak i kulka musza miec przypisane niezerowe masy. Teraz pozostanie Ci tylko wlaczyc przeliczenie symulacji i obserwowac efekty.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto