gregorjan Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 Dlaczego po użyciu opcji "MeshSmooth" obiekt wygładzając się ,przy okazji lekko się zniekształca (rys.1-rys.2),gdzie rys.1 jest bez meshsmooth'a, a rys.2 po użyciu tej opcji.[jak można tego uniknąć?]
gregorjan Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Napisano 12 Grudzień 2004 Czy można trochę dokładniej, bo jako początkujący mam trochę problemów :[ Zaznaczam w meshsmooth edge ale jak nałożyć na to chamfer??
SansSerif Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 meshsmooth nie uzywa sie na juz wygladzone modele i tak skomplikowane siatki dodatkowo popsute eksportem 3ds.
jaras Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 a pokaż siateczkę tego nosa bo wygląda mi to na jakiś bug
Salvator Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 przecież to chyba iteration 0 w msie albo się myle, podkręc wartości do 1 lub 2.
Ania Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 tych trojkatnych sprawek raczej unikaj. czy jestes pewny ze nie masz nigdzie podwojnych kresek? vertexy wygladaja na polaczone, ale sprawdz jeszcze. czy w surface modifier masz klikniete "remove interior patches"? latwiej niz line/surface moim zdaniem sie modeluje patchem, to jest na surface nalozysz edit patch modifier. ale nie wiem, kazdy lubi inaczej.
gregorjan Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Napisano 13 Grudzień 2004 Hehehe pomogło - dzięki [Nie ma to jak ktoś znający się na rzeczy]
Kamil Ciechanowicz Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 A z mojej strony takie pytanie , czy jesli chcem cos wygładzic funkcją meshsmooth ( np. karoserie samochodu ) i chcem zeby naprzyklad była bardzo ładnie wygładzona ale w rogach zeby miała normalną ostrość (bo po meshsmooth robia sie zawijasy) to wystarczy nadac w tym miejscu smoothing groups czy cos jeszcze ??? bo bawiłem sie tym ale nie moge dostac zadawalającego efektu ,meshsmooth za bardzo mi to zaokrągla ,pozdro
Dor Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 Kamil - Jeśli dobrze cię zrozumiałem to musisz zaznaczyć te krawędzie(na poziomie edge), które chcesz by były ostrzejsze i podkręcić wartość "Crease", możesz też pobawić się opcjami "weight" itp.
Rekomendowane odpowiedzi