Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dlaczego po użyciu opcji "MeshSmooth" obiekt wygładzając się ,przy okazji lekko się zniekształca (rys.1-rys.2),gdzie rys.1 jest bez meshsmooth'a, a rys.2 po użyciu tej opcji.[jak można tego uniknąć?]

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Czy można trochę dokładniej, bo jako początkujący mam trochę problemów :[ Zaznaczam w meshsmooth edge ale jak nałożyć na to chamfer??

Napisano

meshsmooth nie uzywa sie na juz wygladzone modele i tak skomplikowane siatki dodatkowo popsute eksportem 3ds.

Napisano

przecież to chyba iteration 0 w msie albo się myle, podkręc wartości do 1 lub 2.

Napisano

tych trojkatnych sprawek raczej unikaj.

 

czy jestes pewny ze nie masz nigdzie podwojnych kresek?

vertexy wygladaja na polaczone, ale sprawdz jeszcze.

czy w surface modifier masz klikniete "remove interior patches"?

 

latwiej niz line/surface moim zdaniem sie modeluje patchem, to jest na surface nalozysz edit patch modifier. ale nie wiem, kazdy lubi inaczej.

Napisano

A z mojej strony takie pytanie , czy jesli chcem cos wygładzic funkcją meshsmooth ( np. karoserie samochodu ) i chcem zeby naprzyklad była bardzo ładnie wygładzona ale w rogach zeby miała normalną ostrość (bo po meshsmooth robia sie zawijasy) to wystarczy nadac w tym miejscu smoothing groups czy cos jeszcze ??? bo bawiłem sie tym ale nie moge dostac zadawalającego efektu ,meshsmooth za bardzo mi to zaokrągla ,pozdro

Napisano

Kamil - Jeśli dobrze cię zrozumiałem to musisz zaznaczyć te krawędzie(na poziomie edge), które chcesz by były ostrzejsze i podkręcić wartość "Crease", możesz też pobawić się opcjami "weight" itp.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności