Piterus_123 Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 No nareszcie swieta i mialem troszke czasu zeby zabrac sie za mojego ulubionego merca (nawet "eska" przy nim wysiada :-D). Jak zapewne widzicie jest to dostawczak z lat 80` postanowilem zrobic go dosc dokladnie, ale bez przesady bo to ne na mozliwosci Zanoza modelera. Jak narazie zrobiona jest czesc przodu i kolo wraz z opona (walnolem na nia flat shadeda, co niesamowicie spowolnilo mi kompa ale zato wyglada naprawde niezle). Prosil bym was o opinie na jego temat, jak sie wam podoba itp. (tylko niewytykajce zbytnio bledow, bo niestety jest to wciaz zmodeler a w nim nie tak latwo zrobic to porzadnie). Pozdrowienia dla wszystkich i jescze male zyczenia swiateczne. No wiec zycze wam: Swietego w kominie, prezentow po szyje, zielonej choinki, prezentow trzy skrzynki, zimnego szampana i sylwka do rana! Edit: Tytul zmieniony, siatka dodana
Knysha Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 Jak narazie duzo nie ma ;/. Pokaz siatke z zmodelera :P. BTW. Zmien temat :P
Bubu Napisano 21 Grudzień 2004 Napisano 21 Grudzień 2004 Ogromny szacunek za dziabanie w Zmodzie :) Ja bym tak nie potrafił (każdy punkt osobno brrrr aż mi się źle robi jak o tym myśle ;). Powodzenia :D
Piterus_123 Napisano 21 Grudzień 2004 Autor Napisano 21 Grudzień 2004 teraz robota sie posunie do przodu bo przod to najbardziej szczegolowa czesc
Conrad Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 No bardzo ładnie, troche ja bym się przyczepił do zakoli. Zajrzyj tutaj co ja w zm zrobiłęm i zobacz jego możliwości ;) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=9564&highlight=e-scooter Wydaje mi się, że na tym forum jest tendencja do niepisania postów w tematach związanych z ZM.
Piterus_123 Napisano 22 Grudzień 2004 Autor Napisano 22 Grudzień 2004 Kulfer---> Super skooterek ale niestety niemoge az tyle poli poswiecic bo juz przy niecalych 200 tys. komp odmawia wspolpracy (zwlaszcza gdy wrzuce flat shadeda). A co do nadkoli to takie sa naprawde, a przynajmniej tak mi sie wydaje (a poza tym JPG`i pogarszaja to co jest naprawde). Sory ze kozystam z takiego linka ale lepszego niema http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=37122052 (to nie jest reklama)
Loozack Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 czy mi się wydaje czy felga jest importowana z innego programu ? bo aż mi się nie chce wierzyć, że można taką wystrugać w ZModelerze ;)
Piterus_123 Napisano 26 Grudzień 2004 Autor Napisano 26 Grudzień 2004 Kolejny uploadzik Widze ze moj woziki cieszy sie bardzo malutkim powodzeniem, potrafi mi ktos to wyjasnic?
Bubu Napisano 26 Grudzień 2004 Napisano 26 Grudzień 2004 Modelik ładny jak na Zmoda mi się podoba (tylko jakość samochodziku w czerwonym koloże to masakra :( A może czemu cieszy się małym powodzeniem to nie wiem może dlatego, że każdy jest tu przyzwyczajony do "Renderków" Brazila lub Vraya?? NIe wiem to tylko przypuszczenia :) Powodzenia w dalszej pracy model jak dla mnie dobry.
Piterus_123 Napisano 28 Grudzień 2004 Autor Napisano 28 Grudzień 2004 Zrobilem nowe felgi, o znacznie mniejszej ilosci poli. dodatkowo pobawilem sie troche lakierem i teraz wyglada to troche lepiej.
Piterus_123 Napisano 30 Grudzień 2004 Autor Napisano 30 Grudzień 2004 juz prawie koniec pozostal praktycznie tyl i poprawki do zrobienia, a takze szparki miedzy blachami.
Bubu Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 Ech co tu dużo mówić???Jak na Zmoda jest wypasiony (powtarzam sie ale co tu więcej dodać ??)
Gość AcidBoyXL Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 jak na Z faktycznie niezle, ale czy pod swiatlami potrzeba tyle facow np? i opony troche niski profil jak na dostawke
oizo Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 bo to sportowa wersja merca tak jak jest Ford w colin 04 ;D powodzenia pozdro V
Piterus_123 Napisano 31 Grudzień 2004 Autor Napisano 31 Grudzień 2004 mam pytanie co robie zle bo jesli zapisze do formatu 3ds to caly model wyglada naprawde do kitu, moze mi ktos powiedziec w jaki sposob weksportowac do formatu 3ds aby nie zepsuc modelu?
Bubu Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 ???Nierozumiem??? Eksportujesz do 3ds i czym później otwierasz w max'ie??
Piterus_123 Napisano 31 Grudzień 2004 Autor Napisano 31 Grudzień 2004 niewarzne czym czy maxem czy innym programem, eksporyuje z zmoda na 3ds i model jest zepsuty wszystkie miejsca ktore odciolem i skleilem na nowo (aby powstaly ostre linie) sa polaczone i to poprostu wyglada beznadziejnie.
javor Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 hmmmm robiłeś detach w zmodzie ???? jak tak to powinien zostać chyba że zmod albo max automatucznie welduje wierzchołki :/ ale wątpie zawsze możesz to szybko wygładdzić od nowa poprzez smoothing groups
Bzyku Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 poszukaj albo nie masz linka http://www.alias.com/eng/products-services/fbx/index.shtml sciagnij sobie converter FBX i importera dla maxa w wersji 6.0 a jesli Zmod ma export do obj to nie powinienes miec probleemów przez convertera obj->fbx i potem to import do maxa.chyba ostatnio najlepszy sposób importu i exportu w maxie 3ds to jest bardzo dziwny format :D.
Piterus_123 Napisano 31 Grudzień 2004 Autor Napisano 31 Grudzień 2004 tak a`propos to czy jest gdzies filtr eksportujacy do zmoda na LWO
Bzyku Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 a to mozesz tez do obj->fbx i potem zainstalowac pluga imp/exp ze stronki aliasa dla LW i zaden problem choc nie wiem jakie formaty ma w standardzie samo LW
Piterus_123 Napisano 31 Grudzień 2004 Autor Napisano 31 Grudzień 2004 Bzyku widze ze nierozumiesz mojego problemu, ja niemam problemu z przekonwertowaniem na 3ds tylko z tym co po przekonwertowaniu wychodzi. Daje screana z tym co wyszlo
Piterus_123 Napisano 31 Grudzień 2004 Autor Napisano 31 Grudzień 2004 zrobilem tak jak Javor mi poradzil jest w miare ok, oto efekt
Bzyku Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 znam ten problem tylko ze max ma smooth groupy a wiekszosc innych softow jak np. XSI przerwania smootha i conversacja do maxa jest klopotliwa trzeba nieraz dlugo posiedziec zanim bedzie tak jak na wejsciu a FBX bardzo ladnie dzieli mi z obj gdzie mam przerwania na smoooth groupy ale czemu u ciebie niechce to bardzo dziwne hym bardzo bardzo nawet...
Bzyku Napisano 31 Grudzień 2004 Napisano 31 Grudzień 2004 a pozatym w exporterze 3ds w Zmodzie jest wyraznie napisane:3DS ignores smoothing information in file and when you open that file in 3DS it will look like "Flat-shaded".
Piterus_123 Napisano 31 Grudzień 2004 Autor Napisano 31 Grudzień 2004 warzne ze jest juz ok dzieki bardzo za zainteresowanie (stawiam wszystkim piwo)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się