Napisano 21 Grudzień 200420 l No nareszcie swieta i mialem troszke czasu zeby zabrac sie za mojego ulubionego merca (nawet "eska" przy nim wysiada :-D). Jak zapewne widzicie jest to dostawczak z lat 80` postanowilem zrobic go dosc dokladnie, ale bez przesady bo to ne na mozliwosci Zanoza modelera. Jak narazie zrobiona jest czesc przodu i kolo wraz z opona (walnolem na nia flat shadeda, co niesamowicie spowolnilo mi kompa ale zato wyglada naprawde niezle). Prosil bym was o opinie na jego temat, jak sie wam podoba itp. (tylko niewytykajce zbytnio bledow, bo niestety jest to wciaz zmodeler a w nim nie tak latwo zrobic to porzadnie). Pozdrowienia dla wszystkich i jescze male zyczenia swiateczne. No wiec zycze wam: Swietego w kominie, prezentow po szyje, zielonej choinki, prezentow trzy skrzynki, zimnego szampana i sylwka do rana! Edit: Tytul zmieniony, siatka dodana
Napisano 21 Grudzień 200420 l Jak narazie duzo nie ma ;/. Pokaz siatke z zmodelera :P. BTW. Zmien temat :P
Napisano 21 Grudzień 200420 l Ogromny szacunek za dziabanie w Zmodzie :) Ja bym tak nie potrafił (każdy punkt osobno brrrr aż mi się źle robi jak o tym myśle ;). Powodzenia :D
Napisano 21 Grudzień 200420 l Autor teraz robota sie posunie do przodu bo przod to najbardziej szczegolowa czesc
Napisano 22 Grudzień 200420 l No bardzo ładnie, troche ja bym się przyczepił do zakoli. Zajrzyj tutaj co ja w zm zrobiłęm i zobacz jego możliwości ;) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=9564&highlight=e-scooter Wydaje mi się, że na tym forum jest tendencja do niepisania postów w tematach związanych z ZM.
Napisano 22 Grudzień 200420 l Autor Kulfer---> Super skooterek ale niestety niemoge az tyle poli poswiecic bo juz przy niecalych 200 tys. komp odmawia wspolpracy (zwlaszcza gdy wrzuce flat shadeda). A co do nadkoli to takie sa naprawde, a przynajmniej tak mi sie wydaje (a poza tym JPG`i pogarszaja to co jest naprawde). Sory ze kozystam z takiego linka ale lepszego niema http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=37122052 (to nie jest reklama)
Napisano 22 Grudzień 200420 l czy mi się wydaje czy felga jest importowana z innego programu ? bo aż mi się nie chce wierzyć, że można taką wystrugać w ZModelerze ;)
Napisano 26 Grudzień 200420 l Autor Kolejny uploadzik Widze ze moj woziki cieszy sie bardzo malutkim powodzeniem, potrafi mi ktos to wyjasnic?
Napisano 26 Grudzień 200420 l Modelik ładny jak na Zmoda mi się podoba (tylko jakość samochodziku w czerwonym koloże to masakra :( A może czemu cieszy się małym powodzeniem to nie wiem może dlatego, że każdy jest tu przyzwyczajony do "Renderków" Brazila lub Vraya?? NIe wiem to tylko przypuszczenia :) Powodzenia w dalszej pracy model jak dla mnie dobry.
Napisano 28 Grudzień 200420 l Autor Zrobilem nowe felgi, o znacznie mniejszej ilosci poli. dodatkowo pobawilem sie troche lakierem i teraz wyglada to troche lepiej.
Napisano 30 Grudzień 200420 l Autor juz prawie koniec pozostal praktycznie tyl i poprawki do zrobienia, a takze szparki miedzy blachami.
Napisano 30 Grudzień 200420 l Ech co tu dużo mówić???Jak na Zmoda jest wypasiony (powtarzam sie ale co tu więcej dodać ??)
Napisano 31 Grudzień 200420 l jak na Z faktycznie niezle, ale czy pod swiatlami potrzeba tyle facow np? i opony troche niski profil jak na dostawke
Napisano 31 Grudzień 200420 l bo to sportowa wersja merca tak jak jest Ford w colin 04 ;D powodzenia pozdro V
Napisano 31 Grudzień 200420 l Autor mam pytanie co robie zle bo jesli zapisze do formatu 3ds to caly model wyglada naprawde do kitu, moze mi ktos powiedziec w jaki sposob weksportowac do formatu 3ds aby nie zepsuc modelu?
Napisano 31 Grudzień 200420 l ???Nierozumiem??? Eksportujesz do 3ds i czym później otwierasz w max'ie??
Napisano 31 Grudzień 200420 l Autor niewarzne czym czy maxem czy innym programem, eksporyuje z zmoda na 3ds i model jest zepsuty wszystkie miejsca ktore odciolem i skleilem na nowo (aby powstaly ostre linie) sa polaczone i to poprostu wyglada beznadziejnie.
Napisano 31 Grudzień 200420 l hmmmm robiłeś detach w zmodzie ???? jak tak to powinien zostać chyba że zmod albo max automatucznie welduje wierzchołki :/ ale wątpie zawsze możesz to szybko wygładdzić od nowa poprzez smoothing groups
Napisano 31 Grudzień 200420 l poszukaj albo nie masz linka http://www.alias.com/eng/products-services/fbx/index.shtml sciagnij sobie converter FBX i importera dla maxa w wersji 6.0 a jesli Zmod ma export do obj to nie powinienes miec probleemów przez convertera obj->fbx i potem to import do maxa.chyba ostatnio najlepszy sposób importu i exportu w maxie 3ds to jest bardzo dziwny format :D.
Napisano 31 Grudzień 200420 l Autor tak a`propos to czy jest gdzies filtr eksportujacy do zmoda na LWO
Napisano 31 Grudzień 200420 l a to mozesz tez do obj->fbx i potem zainstalowac pluga imp/exp ze stronki aliasa dla LW i zaden problem choc nie wiem jakie formaty ma w standardzie samo LW
Napisano 31 Grudzień 200420 l Autor Bzyku widze ze nierozumiesz mojego problemu, ja niemam problemu z przekonwertowaniem na 3ds tylko z tym co po przekonwertowaniu wychodzi. Daje screana z tym co wyszlo
Napisano 31 Grudzień 200420 l znam ten problem tylko ze max ma smooth groupy a wiekszosc innych softow jak np. XSI przerwania smootha i conversacja do maxa jest klopotliwa trzeba nieraz dlugo posiedziec zanim bedzie tak jak na wejsciu a FBX bardzo ladnie dzieli mi z obj gdzie mam przerwania na smoooth groupy ale czemu u ciebie niechce to bardzo dziwne hym bardzo bardzo nawet...
Napisano 31 Grudzień 200420 l a pozatym w exporterze 3ds w Zmodzie jest wyraznie napisane:3DS ignores smoothing information in file and when you open that file in 3DS it will look like "Flat-shaded".
Napisano 31 Grudzień 200420 l Autor warzne ze jest juz ok dzieki bardzo za zainteresowanie (stawiam wszystkim piwo)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto