_LoGaN_ Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 Mam bardzo powazny problem :( - sciagnalem sobie triala maxa 7 - po 30 dniach jak wiemy skonczyl sie trial a zrobilem na nim juz dosc sporo no i teraz chcialbym to odpalic pod maxem v.6, myslalem ze wszystko bedzie ok w koncu to max a tu lipa, jest jakis sposob na odpalenie pliku maxa7 na maxie 6?? bardzo bylbym wdzieczny jezeli ktos wie jak to zrobic. Probowalem exposrtowac i w sumie dziala ale po imporcie do maxa6 obiekt wlasciwie nie nadaje sie juz do edycji, jakies ukosne polaczenia itp. - da sie to jakos zrobic zeby importowal w poly ???? plz o pomoc THX.
Baldack Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 import export zawsze jest ubytek sproobuj Marge?? ale czy to pomoze nie wiem
Mateusz Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 Mareki: takie posty to na onecie moze jednak... Piracie bezwstydny!
kozioo Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 Merge nic nie da jesli nie mozna normalnie otworzyc pliku z 7 pod 6. Popróbuj różne opcje w import/export. Któryś format pewnie "pamięta" o 4kątnych polygonach.
tweety Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 odinstalowales maxa 7 bo jak nie napisz na GG do mnie nawet kiedy nie jestem dostępny a k... generator ci sie dostanie :D ech... jeszcze długa droga przed tobą :/
kurt_hectic Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 no , też tak myśle , merge scene, albo object....(a nie lepiej robić w 7 , a tylko oficjalnie w 6 ??)
asblaze Napisano 22 Grudzień 2004 Napisano 22 Grudzień 2004 a ja myślę że tylko przygotowanie siatki w 7 jako 3dsa pomoże... rzadko kiedy widuje sie program kompatybilny z wersją w stecz. a przy maxie to byłby evenement ;) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się