Napisano 22 Grudzień 200420 l Mam bardzo powazny problem :( - sciagnalem sobie triala maxa 7 - po 30 dniach jak wiemy skonczyl sie trial a zrobilem na nim juz dosc sporo no i teraz chcialbym to odpalic pod maxem v.6, myslalem ze wszystko bedzie ok w koncu to max a tu lipa, jest jakis sposob na odpalenie pliku maxa7 na maxie 6?? bardzo bylbym wdzieczny jezeli ktos wie jak to zrobic. Probowalem exposrtowac i w sumie dziala ale po imporcie do maxa6 obiekt wlasciwie nie nadaje sie juz do edycji, jakies ukosne polaczenia itp. - da sie to jakos zrobic zeby importowal w poly ???? plz o pomoc THX.
Napisano 22 Grudzień 200420 l import export zawsze jest ubytek sproobuj Marge?? ale czy to pomoze nie wiem
Napisano 22 Grudzień 200420 l Merge nic nie da jesli nie mozna normalnie otworzyc pliku z 7 pod 6. Popróbuj różne opcje w import/export. Któryś format pewnie "pamięta" o 4kątnych polygonach.
Napisano 22 Grudzień 200420 l odinstalowales maxa 7 bo jak nie napisz na GG do mnie nawet kiedy nie jestem dostępny a k... generator ci sie dostanie :D ech... jeszcze długa droga przed tobą :/
Napisano 22 Grudzień 200420 l no , też tak myśle , merge scene, albo object....(a nie lepiej robić w 7 , a tylko oficjalnie w 6 ??)
Napisano 22 Grudzień 200420 l a ja myślę że tylko przygotowanie siatki w 7 jako 3dsa pomoże... rzadko kiedy widuje sie program kompatybilny z wersją w stecz. a przy maxie to byłby evenement ;) Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto