Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

GREETZ!!

 

STORY

chym.. rok 2134 Polska staje sie super mocarstwem (jasne:) )grupa naukowcow dostaje od rzadu A.Leppera jr. ;) zlecenia na stworzenie idealnego cichego zabojcy.

SUBJECT

Chlopoki podprowadzili 2000 letnia mumie z Egiptu i dzieki nowej technologi przywrocili do zycia, wzmocnili kosci specjanym stopem tytanu i kurzego pierza ;) , wyposarzyli w 12 trybow wzroku itd,itd

 

 

cala postac nie bedzie miala na sobie sladu zadrapania a o jej uprzedniej wizycie na tamtym swiecie bedzie swiadczyc (mam nadzieje) zgnita zielonkawo-brazowa pomarszczona skora

 

[Edited on 12-4-2003 by Cshynoovec]

  • Odpowiedzi 71
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

heh...kolewjny fajny pomysl i wykonanie...jedyeni co mi sie nie podoba to ta klata...jest troche za plaska i dobrze jej nie widac...

 

pozdro[piwo]

Napisano

Hi

o bandarzach pomyslimy ale jak juz cos to beda znikome (na rekach i lydkach)

a klatka taka zostanie bo i tak jej nie bedzie widac postac bedzie miec taki wypasny zloty naszyjnik przez cala piers

Napisano

Ja nie chciałbym sie czepiac ale ni stąd ni zowąt masz juz gotową postac nie pokazujesz jej od pocżtku jak tworzysz nic , tylko juz ją wpakowales nie widac podtawy pracy , to tak jak bys kiedys sobie co stakiego wymodelował i zostawił a teraz jest bitwa wiec to przywracasz do zycia ,jak bys to zrobił wczoraj , wybacz moze i zrobiłes to wczoraj ale widzisz jakos , mnie to nie przekonuje ze to teraz zostało wykonane

 

jezeli chodzi o model to jest superandzki i gratuluje pomysłu a takze wykonania , lecz moja zdanie znasz juz na ten temat

Napisano

nie wiele tego ale zeby nie bylo ze mialem wszystko zrobione:)

wiec tak jak widac wstepne nogi zaczatek butkow no i zgodnie z prosba plecki (tylka nie bedzi widac wiec jest jaki jest :) )

Napisano

Jeżeli mogę się \"przyczepić\" to miałbym dwie propozycje:

1) Wydaję mi się, że postać ma trochę za cienkie łydki, zwłaszcza okolice stawu kolanowego mam tu na myśli ;) Postać ma fajne masywne przedramię o fajnej proporcji w stosunku do ramienia, skoro wymodelowałeś tak rozbudowane uda to resztę też bym zrobił taką masywną.

2) Lepiej zarysuj mięśnie na nogach bo to są najsilniejsze partie ludzkich mięśni, bo będzie wyglądało jakby koleś nie robił siadów na pakerni :D

 

Pozdrawiam i czekam na dalszy rozwój postaci :cool:

Napisano

tak jak mowilem bedzie mial na sobie kilka gadzetow wiec pare czesci nie bedzie widocznych

-od pasa, gdzies przed kolana bedzie mial spodniczkowe cos(takie wtedy nosili)

-lydki i stopy zakryte butami

-cos na nadgarstek lekko wchodzace na dlon

-no i klatka bedzie przykryta czyms na wzor kombinezonow ze stargate

-wszystko oczywiscie w klimatach egipskich

 

zastanawiam sie jeszcze nad brodka (taka jak na figurce tutenchamona)

 

[Edited on 13-4-2003 by Cshynoovec]

Napisano

UPDATE

powoli zaczyna nabierac ksztaltu ale jeszcze daleka droga

zastanawiem sie nad dodaniem mu szponow

czekam na komentarze

Napisano

Rece za full wybas, Glowka takze niczego sobie. Szczegonie ten wyraz twarzy pelen odrazy do otoczenia. Ale, dla mnie sa troche za krotkie nogi w stosunku do reszty cielska. No i miedica tazke troche nie w tym miejscu. Brzuch wyglada jak by ktos kolesiowi wykroil bebechy i wstawil cztery metalowe plytki by sie wszystko trzymalo kupy. No i jak narazie malo ma z martwiaka... Pelen energii i wigoru moly zorgarniety czlowieczek... Ale styl modelowania jest gicior maksior [piwo]

Napisano

całe cialo jest superandzkie i wogóle wytglada imponująco , robi wrazenie i wszystko jest super :) powodzenia w dalszej rozbudowie :)

Napisano

dzieki za komentarze z tym brzuchem to rzeczywiscie kaciki sa za gleboko (albo vertexy sa zbyt \"ciezkie\")zmienie to przy najblizszej okazji

narazie koncze model

potem najgorsze czyli texturki, o ile z akcesoriami nie powinno byc wiekszych problemow to boje sie o sama skore bo to ona ma mu nadac charakter odpowiadajacy tematowi

no ale coz... czlowiek nie jest takie zeby...[rotfl]

Napisano

hmmm... ostanio na \"jedynce\" leciala ekranizacja powiesci \"Faraon\"... ogladales? :)

 

zapowiada sie ladny szczegolowy modelik...

 

pozdroofki i powodzenia :)

Napisano

hehe ogladalem ale nie cale jakos koncowke pierwszej czesci

 

pablo nie zrobie tego, a dlaczego to zobaczysz niebawem

 

Cheers[winko]

Napisano

no to prawie caly model, jeszcze drobne poprawki i zaczne rysowac

PS

teraz juz wiadomo dlaczego ma taka klate??:)

CHEERS[winko]

Napisano

heh no teraz wiadmo...ala ja bym dal takie minimalne wglebienie gdzie sie konczy ta taknina przy klacie...ogolnie ekstra model:))) i te pazurki:))))

 

 

pzodro[piwo]

Napisano

Hi

potrzebuje zasiegnac rady, a chodzi o photoshopa

wiem ze mozna nadac pendzlu (pendzlowi? chyba nie:) ) fakture (texture) tylko nie wiem jak

jest cos takiego jak texturize czy cos takiego ale to tworzy sie tylko dla okreslonej warstwy (fragmentu)

[pomocy]

BTW jak wyglada ten wszczepiony kregoslup bo mi jakos nie lezy a juz nie potrafie powiedziec co z nim nie tak

ChEErZZ!![winko]

Napisano

Jeśli chodzi o Photoshopa to najlepiej:

1)zrobić szybką maskę

2)zmienić na selekcję

3)wypełnić teksturą (najlepiej na nowej warstwie)

4)dopasować przeźroczystość, nasycenie, itp.....

 

pozdrawiam

Napisano

Spox...:D a co do kręgosłupa...to jest dobry pomysł...ale myśle że on bardziej powinien być widoczny...mógłbyś mu jeszcze zedrzeć troche tej skóry :D ale nawet bez tego dobrze to wygląda...:D pozdro...a może jakieś kolce małe na kręgach wstaw...sam nie wiem...:P

Napisano

Ej no można chyba zrobić końcowy render złożony z 3 ujęć- 2 mniejsze, 1 większe.

nie ma tu zadnej sceny, tylko jeden model, więc chyba można sobie pozwolić :p

 

fajnie sie zapowiada:)

Napisano

On mi wyglada jak koles z filmu MUMIA :D nie pamietam jak sie nazywal, tez byl lysy.

Tylek ma taki troche zwisly :) ale i tak go nie beddzie widac pod tym wdziankiem wiec nie przeszkadza, chyba ze zacznie mu zwisac az do kolan :P

Napisano

ten kręgosłup mógłby się wbijać w skóe...takimi zaczepami...ale wygląda to dużo lepiej niż było wcześniej...a i może tak dziwnie za dużo skóry jest przy nim..a może za gruba ona jest...rzecz gustu...:D pozdrawiam...

Napisano

a ja musze powiedziec, ze mi sie bardziej podobala poprzednia wersja kregoslupa - byla jakas taka bardziej zintegrowana z calym cialem, a nie tak jak teraz - podluzna dziura i jakis (urozmaicony) kawalek metalu...

 

pozdro

Napisano

1) Kręgosłup jest trochę za mało zintegrowaly z resztą ciała.

2) Kręgosłup jest też trochę za głęboko wciśniętu w ten otwór w plecach.

3) Pomiędzy ostatnim \"kręgiem\" a ciałem jest zbyt duży otwór. Wygląda jakby miał otwór do środka ciała.

Pozatym w pożądku!:D

Napisano

-Andy

Ad1 nie chce mi sie*

Ad2 nie chce mi sie :D*

Ad3 Pas zasloni

-Wszyscy

dzieki

-Co po niektorzy :)

tak tak bedzie go widac z tylu tez

 

A tutaj takie MOCNO pokazowe texturki |

twarzy \\/

Cheers!![winko]

 

 

*przy takim oswietleniu jak zamierzam zrobic kregoslop bedzie tylko szczegolem

Napisano

AAA szkok:o Genialne, brak mi slow. Jakbys wyrenderowal scene to bysmy mogli poszukac bledow, tak to trudno ocenic. Czy ta \"sukienke\" robiles recznie?

Napisano

sukienke owszem a na render musisz jeszcze poczekac

 

Phantom powiedzmy ze traktuje swoje ofiary podobnie jak Mokoto z \"Gost in the shell\":)

Napisano

Model bardzo fajny ale za nic w swiecie nie moge sie dopatrzec w ktorym miejscu jest to zgodne z tematem bitwy. Czytalem o teksturze. Mam nadzieje, ze nas przekonasz iz zachodzi zgodnosc. [co?]

 

 




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności