Gość elendilek Napisano 26 Grudzień 2004 Napisano 26 Grudzień 2004 dlaczego teksturom w oknach widokowych 3ds tak obniza jakosc ? nie da sie przez to praktycznie nic zrobic :/ natomiast po wyrenderowaniu textura ma 'normalna' rozdzielczosc...
Marcin Napisano 26 Grudzień 2004 Napisano 26 Grudzień 2004 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232
Simple_man Napisano 26 Grudzień 2004 Napisano 26 Grudzień 2004 Cała rzecz w tym, że po instalacji ustawiłeś jako sterowniki maxa OPEN GL. Włącz sobie DirectX i będzie fajnie.
Chammer Napisano 27 Grudzień 2004 Napisano 27 Grudzień 2004 Lord -> nie prawda, ja miałem na od początku ustawione DirectX 9.0 i tez miałem takie textury w viewportach.
_michal Napisano 27 Grudzień 2004 Napisano 27 Grudzień 2004 jeszcze w opcjach viewportów zwiększ rozdzielczość texturki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się