elendilek Posted December 26, 2004 Share Posted December 26, 2004 dlaczego teksturom w oknach widokowych 3ds tak obniza jakosc ? nie da sie przez to praktycznie nic zrobic :/ natomiast po wyrenderowaniu textura ma 'normalna' rozdzielczosc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted December 26, 2004 Share Posted December 26, 2004 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simple_man Posted December 26, 2004 Share Posted December 26, 2004 Cała rzecz w tym, że po instalacji ustawiłeś jako sterowniki maxa OPEN GL. Włącz sobie DirectX i będzie fajnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chammer Posted December 27, 2004 Share Posted December 27, 2004 Lord -> nie prawda, ja miałem na od początku ustawione DirectX 9.0 i tez miałem takie textury w viewportach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted December 27, 2004 Share Posted December 27, 2004 jeszcze w opcjach viewportów zwiększ rozdzielczość texturki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now