Napisano 29 Grudzień 200420 l jestem niedoświadczonym grafikiem, dlatego wszelka pomoc z waszej strony będzie mile widziana:))) postanowiłem wymodelować metodą spline'ów Honda Civic efekt mojej dotychczasowej 9-cio godzinnej pracy są na razie marne(tyle czasu, bo pierwszy raz mam doczynienia z modelowaniem), a wybrałem spline'y, bo ta metoda jest dla mnie jak na razie łatwiejsza niż polymodeling :))), to na tyle, zapraszam do częstego postowania są na razie marne, niebawem pojawią się pierwsze screen'y (aż wstyd się przyznać, ale jeszcze nie umiem wrzucać tu grafiki, ale spoko, już niedługo pierwsze grafiki:)))))
Napisano 29 Grudzień 200420 l robisz na dole [go advanced] otworzy sie okno, brdzie kolejny przycisk dotyczacy zalacznikow, klikasz, otworzy sie okno i wrzucasz swoje pliki metoda druga, wrzucasz na swoj ftp (jak nie masz to poszukaj w dziale luzne dyskusje) a pozniej w poscie tutaj wpisuje [ img ] adres z http [ /img ] oczywiscie te znaczniki i adres bez spacji, i unikaj wstawiania najpierw postow, a grafiki kiedys polecam tez zajzec tutaj http://max3d.pl/forum/misc.php?do=bbcode
Napisano 29 Grudzień 200420 l a ja polacam http://www.imageshack.us/ wybierasz plik graficzny, dajesz na host it i dostajesz link do pliku :D potem dajesz kod i jazda... zycze powodzenia w pracy :D i niemartw sie kazdy kiedys zaczyna od poczatku..głowa do góry
Napisano 29 Grudzień 200420 l Autor nie wiem czy mi się udało, ale próbowałem zapodać załącznik.... zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, pamiętajcie, krytyka mile widziana, bo przynajmniej będe wiedział, gdzie popełniłem błędy, ale też bez przesady, bo jest to mój pierwszy model jak widać udało mi się i tak oto prezentuje się mój dotychczasowy model... teraz możecie objechać mnie od góry do dołu... :)))
Napisano 29 Grudzień 200420 l nadkole kanciate, polecam jednak poly, bo nurbsy rozwijaja skrzydla jak juz umiesz modelowac i masaz pojecie co robisz, zacznij od tutka fiata 500 albo landrovera bo jak sam widzisz krzywo jest, to jest zacheta a nie wysmianie , ;) pracuj a uda ci sie :D
Napisano 29 Grudzień 200420 l yyyyyyyyyyy.....eee...yyyy.... - wiesz co teraz robie ? objeżdzam cie :D nie a tak serio to ja ci wiele niepowiem tylko tyle ze ostatnio sam czytałem artykuł i niebardzo wiem co w tym takiego lepszego od polymod. ? no bo skoro potem i tak trzeba extrudy, weldy walic wg splinów to jaki to sens skoro odrazu plana modeluje wg blueprintów - zawsze nietracimy tej godziny na rozrysowanie (?) spljnów ? tak po za tym to tak jak zawsze - powodzenia a co do pracy to tylko tyle powiem ze troche to kancite, zaznacz wierzchołki i daj nie na corner tylk ona smooth , musisz popróbować, ja tam na splainach i nurbsach az tak sei nieznam zeby ci cokolwiek doradzac, dobra koncze pisac te głupoty i zabieram sei za modelowanie swoich wypocin..nara./pozdro ps. gdzies ostation widziałm tutek o robieniu maski penzoil'a za pomocą splainów ;) poszukaj....dobra juz poszukam..........jest : http://www.wide3d.no/tutorials/Car_nurms_01.htm musisz przeczytać, tu jest o nurms modelingu ale mysle ze to na tym samym polega..- jesli sie myle to mnie poprawcie ;)
Napisano 29 Grudzień 200420 l Autor dziękuję za posty i zapraszam do dalszego oceniania, niebawem pewnie pojawi się jakiś malutki (bo mam naprawdę niewiele czasu) update z kolejną porcją pytań, więc zapraszam a co do tego że model jest trochę kanciasty, to spokojnie, zniknie to jak przyjdzie kolej na modyfikator SURFACE a potem na MESHSMOOTH :))) a więc bez obaw, będzie dobrze, ale to z czasem dzięki za komentarze oraz pozdro i zapraszam ponownie
Napisano 29 Grudzień 200420 l co??? najpierw kanciaste splajny a potem meshsmooth ??? dziwne z jakiegoś tutoriala robisz czy metodą prób i błędów?? mi się wydaje że z tej "siatki" co pokazałeś nic ciekawego nie wyjdzie :(
Napisano 29 Grudzień 200420 l Nie, nie moje autko ;(. Przerob najpierw tutki - naprawde polymodeling wyda ci sie latwiejszy nizli splin'y :).
Napisano 30 Grudzień 200420 l Autor sorki popełniłem pewnien błąd w sotatnim poście, mianowicie nie chodziło mi i MESHSMOOTH tylko o EDIT MESH sorki pomyliłem się, korzystam z paru tutoriali, międzyinnymi z tutoriala do: Renault Laguna, Peugeot 206 WRC, Lotus Elise Mk1 i Nissan R390 GT. Tak więc mam na czym się opierać, ale ludzie na forum zawsze mile widziani celem pomocy... a co do tego że polymod. jest łatwiejszy niż spline'y, to chyba tylko dla ciebie, bo jak dla mnie, to na razie jest na odwrót, po prostu na razie jeszcze nie umiem tak dokładnie wytłaczać plane'ów czy box'ów, dlatego stosuje metodę spline'ów... tak mi łatwiej. ale spoko, człowiek uczy się przez całe życie i wierze, że na pewno przyjdzie i czas na poly z mojej strony, dzieki i pozdrowienia
Napisano 30 Grudzień 200420 l no, jesli wszystkie detale zachowasz to czekam na postep prac a bede starac sie pomagac,
Napisano 30 Grudzień 200420 l Autor jeszcze raz dzięki za wszystkie posty, na razie nie mam czasu na grafike, ale jak tylko znajdę chwilkę, postaram się wrzucić jakiś update... dzieki i pozdro
Napisano 13 Luty 200520 l Autor niestety przeinstalowywalem system i stracilem blueprinty do modelu, tym samym nie moge kontynuowac jego tworzenia, prosze moderatorow o skasowanie lub zamkniecie watku ... TRENING CZYNI MISTRZA...
Napisano 14 Luty 200520 l Wreszcie ktos zabral sie za te auto. Powiem szczerze ze wedlug mnie jest ono najlepsze ze wszystkich. Sam jeszcze go nie wymodelowalem bo mam malo wprawy w grafie 3d (od kilku tygodni ucze sie obsulgi programu "blender") Pozdrawiam!!!
Napisano 18 Luty 200520 l Autor sam sie zastanawiaw, teraz zbytnio nie mam czasu na 3D, niestety zbliża się matura, nawet Max'a już odinstalowałem żeby mnie nie kusił i nie zabierał mi czasu przeznaczonego na nauke, obiecuje (jeżeli do tego momentu wątek nie umrze) po maturze dokończyć ten model Lt.Knysha - musze zwrócić Ci honor, rzeczywiście polymod. jest o wiele łatwiejszy, a na pewno przyjemniejszy dzieki za wszystkie komenarze i pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto