Luke3D Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 1. Czy używanie modyfikatora Lathe jest jakimś wielkim lamerstwem ? 2. Wymodelowałem sobie piękny monitor i chcę w nim wyciąć okrągłe dziurki. Jak to zrobić w prosty sposób ale nie używając Booleana ? 3. Jak mogę do pojedyńczych polygonów trwale "przypisywać" modyfikator Material ? Reszte pytań dopisze później
Reanimator Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 1. Uzywanie Lathe jest oznaka kompleksu malego czlonka, tak samo jak jezdzenie duzymi samochodami. Ponoc w nastepnej wersji Maxa maja wyrzucic ten modyfikator. ...Khm... przepraszam... MSPANC Dlaczego mialoby byc lamerstwem?
Bzyku Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 1. czemu ?? poto jest taki modyfikator do bryl obrotowych zeby go wykozystywac!!. 2. co wy macie z tym booleanem przeciez przy dobrym jego uzyciu i lekkich poprawkach a dokoladniej samemu trzeba ulozyc edgesy jest bardzo przydatny i przyspiesza prace . 3. niech sie maxowicze wypowiedzą :) wiem ze trzeba do odpowiednich polygonow przypisac material id i chyba potem multi-sub czy jakos tak ;)
F/X Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 Wymodeluj...Cutem wyciasz odpowiedni kształt, a potem usuwasz polygony w środku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się