Luke3D Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 1. Czy używanie modyfikatora Lathe jest jakimś wielkim lamerstwem ? 2. Wymodelowałem sobie piękny monitor i chcę w nim wyciąć okrągłe dziurki. Jak to zrobić w prosty sposób ale nie używając Booleana ? 3. Jak mogę do pojedyńczych polygonów trwale "przypisywać" modyfikator Material ? Reszte pytań dopisze później Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reanimator Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 1. Uzywanie Lathe jest oznaka kompleksu malego czlonka, tak samo jak jezdzenie duzymi samochodami. Ponoc w nastepnej wersji Maxa maja wyrzucic ten modyfikator. ...Khm... przepraszam... MSPANC Dlaczego mialoby byc lamerstwem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bzyku Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 1. czemu ?? poto jest taki modyfikator do bryl obrotowych zeby go wykozystywac!!. 2. co wy macie z tym booleanem przeciez przy dobrym jego uzyciu i lekkich poprawkach a dokoladniej samemu trzeba ulozyc edgesy jest bardzo przydatny i przyspiesza prace . 3. niech sie maxowicze wypowiedzą :) wiem ze trzeba do odpowiednich polygonow przypisac material id i chyba potem multi-sub czy jakos tak ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke3D Posted January 2, 2005 Author Share Posted January 2, 2005 ale jak zrobić BEZ booleana ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
F/X Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 Wymodeluj...Cutem wyciasz odpowiedni kształt, a potem usuwasz polygony w środku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now