Luke3D Napisano 2 Styczeń 2005 Share Napisano 2 Styczeń 2005 1. Czy używanie modyfikatora Lathe jest jakimś wielkim lamerstwem ? 2. Wymodelowałem sobie piękny monitor i chcę w nim wyciąć okrągłe dziurki. Jak to zrobić w prosty sposób ale nie używając Booleana ? 3. Jak mogę do pojedyńczych polygonów trwale "przypisywać" modyfikator Material ? Reszte pytań dopisze później Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 2 Styczeń 2005 Share Napisano 2 Styczeń 2005 1. Uzywanie Lathe jest oznaka kompleksu malego czlonka, tak samo jak jezdzenie duzymi samochodami. Ponoc w nastepnej wersji Maxa maja wyrzucic ten modyfikator. ...Khm... przepraszam... MSPANC Dlaczego mialoby byc lamerstwem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bzyku Napisano 2 Styczeń 2005 Share Napisano 2 Styczeń 2005 1. czemu ?? poto jest taki modyfikator do bryl obrotowych zeby go wykozystywac!!. 2. co wy macie z tym booleanem przeciez przy dobrym jego uzyciu i lekkich poprawkach a dokoladniej samemu trzeba ulozyc edgesy jest bardzo przydatny i przyspiesza prace . 3. niech sie maxowicze wypowiedzą :) wiem ze trzeba do odpowiednich polygonow przypisac material id i chyba potem multi-sub czy jakos tak ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luke3D Napisano 2 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 2 Styczeń 2005 ale jak zrobić BEZ booleana ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F/X Napisano 2 Styczeń 2005 Share Napisano 2 Styczeń 2005 Wymodeluj...Cutem wyciasz odpowiedni kształt, a potem usuwasz polygony w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się