vellkan Napisano 6 Styczeń 2005 Napisano 6 Styczeń 2005 Moja 3 praca w 3ds max'ie. Prawie ukończona (brak przedmiotów użytkowych) ...:] Będę wdzięczny za krytykę i wszelkie sugestie. Wiem że jest trochę błędów, brakuje kilku detali, ale cóź...(tektury i światło). Aha, wszystkie przedmioty i meble zostały wymierzone (+- 5mm), użyłem 2 omni fr-shadowmap Render: final render st-1, włączone Gi. P.S Jak mogę zrobić parkiet aby tekstura była powtarzalna ?? ----------------------------------------------------------------
Ania Napisano 6 Styczeń 2005 Napisano 6 Styczeń 2005 parkiet: masz np. teksture przedstawiajaca jedna kafelke. kafelka ma, powiedzmy, 20 cm. wiec dajesz na podloge (plane czy co tam masz) uvw map modifier, ustawienia: planar, length i width 20. a w material edytorze w opcjach bitmapa, zostawiasz ustawienia tak jak sa (czyli ptaszek obok tiling i ilosc tilingo 1). no a sceny komentowac na razie nie ma co, to co jest jest i nie jest zle, a garnkow nie ma.
SimeN Napisano 6 Styczeń 2005 Napisano 6 Styczeń 2005 Calkiem ladna. Nie bede sie czepial teksturek skoro mowisz ze masz je zmienic, wiec tylko powiem, ze w okolicach tego blizszego stolka moze byc troszke za ciasno. Jakby troszke ten stolik od tych szafek odsunac :)
vellkan Napisano 6 Styczeń 2005 Autor Napisano 6 Styczeń 2005 Ania C: dzięki, pomogło, ale nie do końca..:( Bo jeśli mam zdjęcie parkietu który jest ucięty w połowie, to po kopiowaniu tej tekstury wychodzą beznadziejne krawędzie... Zamiast ładnie połączonych desek, widać kiedy bitmapa się kończy a kiedy zaczyna. Co z tym mogę zrobić ??
Lukasz2244 Napisano 6 Styczeń 2005 Napisano 6 Styczeń 2005 vellkan z gory Cie przepraszam bo nie ma tego w naturze kogos poprawiac ale mam nadzieje ze nie bedzesz mial mi tego za zle!!!. Jakos nie widza mi sie te krzeselka. Oczywiscie wizualnie ,nie chodzi mi o sam model ale wielkosc. Napisales ze robisz model co do milimetrow wiec musi byc ok!!! Pozdrawiam i pracuj dalej...
ChaoSMakeR Napisano 7 Styczeń 2005 Napisano 7 Styczeń 2005 vellkan popracuj nad nimi w photoshopie sprubuj skopoiowac ta polowe co jest ucieta i odwrocic i polaczyc obie czesci.
polka dot Napisano 7 Styczeń 2005 Napisano 7 Styczeń 2005 vellkan co do tekstury w maxie nic na to nie poradzisz - tak jak mowi wujek sprubuj domalowac polowe w psie albo innym graficznym a co do sceny to mogloby byc ladnie gdyby nie pustka.. dorob cos za tym stolem, jakies drobiazgi i zmien ta straszna zielen na scianie ;) pozdro
vellkan Napisano 7 Styczeń 2005 Autor Napisano 7 Styczeń 2005 Wiem, że te krzesełka są dziwne, ale one naprawdę są takie. Kome: dodam coś na pewno, spokojnie, tylko to chwilę potrwa. Kurde, nie będzie mnie przez weekend to nic nie zrobię....:( Aha, jeszcze jedno pytanie: po prawej strony sceny jest okno. Jakich opcji i jakiego światła najlepiej użyć aby imitowało słońce (V-ray lub fR) ??
illy Napisano 7 Styczeń 2005 Napisano 7 Styczeń 2005 v-ray light, na stronie evermotion znajdziesz tutorial, zreszta w szukajcu na tym forum poszukaj "evermotion tutorial" a tekstury podlogi ktora nie bedzie sie powtarzac poszukaj w dziale http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=20 w pierwszych trzech watkach, tam musi cos byc, a jak nie to jeszcze google/images,
WToreK Napisano 7 Styczeń 2005 Napisano 7 Styczeń 2005 No ladnie, proponuje wiecej szczegolow do tych krzeselek, no bo przeciez nie trzymaja sie te drewniane oparcia na klej - tak wiec srubki poprosze i cos zajmij ta wolna przestrzen na scianie czyms, jakies swiatelka, obrazki, czy costam, cokolwiek ladnego :]
vellkan Napisano 11 Styczeń 2005 Autor Napisano 11 Styczeń 2005 Mam jeszcze pytanko: chciałbym zrobić jedną rzecz, ale nie wiem jak mogę w prosty sposób wygiąć rurkę (chce zrobić koszyk z drutu, nie miskę), Przeglądając tutoriale i porady nartrafiłem na funkcję BEND ale próbowałem i nic nie daje. Postaram się dzisiaj wrzucić jakieś screeny, poprawiłem tekstury,ale dalej mam problem ze światłem.
vellkan Napisano 11 Styczeń 2005 Autor Napisano 11 Styczeń 2005 Nowy render. Zmieniłem tektury, dodałem światło. Wiem że pusto, te kilka obiektów na odwal się. Aha, pytanko: to czarne to talerz, tekturowałem go ale nie wiem co się stało. I jak moge zrobić pół przeżroczystą szybę w szafce, bo też coś nie wyszło.
Ania Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 ten kosz: sam bend nie wychodzi, czy kosz? jesli bend, to pewnie twoj cylinder/kreska nie ma dosyc segmentow/vertexow. jak masz je tylko na koncu i na poczatku, to ci sie nie wygnie, wiec dodaj. a kosz, na 3dkingdom.org ktos mial swietnie zrobiony kosz, i napisal kilka slow jak to zrobil, ale akurat jest blad, jak bedzie znowu dzialalo to ci dam linka. czy talez teksturowales multisub materialem? to sprawdz czy obok tego materialo jest haczyk, jak nie ma to wlacz. a jak byl inny material, to nie wiem czemo, zrob na nowo. na szybe, daj opacity mniejsza niz 100. i kliknij prawa mysza na szybe => properties => odkliknij "cast shadows". bo tylko raytraced shadows rozpoznaja czy cos jest przezroczyste czy nie, ty tam masz inne cienie wiec po prostu wnetrze szafki jest nieoswietlone i czarne.
Luke3D Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 troche ten czajnik szczypie po oczach (prostotą stworzenia) ale scenka mi sie podoba
vellkan Napisano 11 Styczeń 2005 Autor Napisano 11 Styczeń 2005 Aniu C: talerz tekstrurowałem normalnie, tym samym materiałem co czajnik. W ogóle coś się podziału złego, bo jak wstawiałem nowy obiekt i go teksturowalem to obiekt i tak był czarny. Cos jest nie tak. Robiłem ten talerz chyba z 5 razy. Spróbuje coś wykombinować.
vellkan Napisano 12 Styczeń 2005 Autor Napisano 12 Styczeń 2005 Nowa wersja, trochę poprawiona (światło, obiekty). Dalej problem z szybą w szafce.
dom_in Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 Coz... WIP. Moge wiec zrozumiec. Jesli chodzi o proporcje jest ok. Tu nic dodac nic ujac,ale... 1)Brak Listwy Przyblatowej. Pamietaj, ze stosuje sie je w kazdej Kuchni. 2)Brak Listwy przypodlogowej. Zbyt pieknie to wszystko do siebie przylega 3)Szafki dochodza bezposrednio do sciany! Powazny Blad. 4)W ostatnim renderku zrobiles cvzarne stopki. "100" i bardzo dobrze, ale pamietaj, ze czarne powinny byc zasloniete cokolem. 5)Textura na blacie jest skiepszczona. Na zaobleniu (tu jak widze "wieruszowskim" w litere C laminat nie rozlewa sie. Zgodze sie co do krawedzi bocznych, choc tez mozna inaczej wykonczyc 6)Jesli stosujesz relingi jako uchwyty pamietaj, ze zawsze powinny byc metalicze, patynowane lub zlote... ale nigdy czarne. proponuje te drugie. Juz o nodze nie wspomne. 7)Srodkowy front w gornej szafce jest mniejszy. Blad. 8)Dekiel ma za duze przerwy. Powinny byc 4mm od gory i 2 mm miedzy frontami. Zwlaszcza jesli stosujesz Front typu "mydelko" ale moze ja sie nie znam...:) Serdecznie pozdrawiam i powodzenia. Czekam na Final.
Ania Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 jesli z szyba sprobowales zrobic to co ci w ostatnim poscie powiedzialam, to ja nie wiem. kosz: http://www.3dkingdom.org/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=5540&postdays=0&postorder=asc&start=20
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się