MiCiEK Napisano 8 Styczeń 2005 Napisano 8 Styczeń 2005 Moje male wypocinki... tarcza bedzie za szyba...w muzeum...nic ambitnego ale narazie sie ucze:P POZDRAWIAM
max_1989 Napisano 8 Styczeń 2005 Napisano 8 Styczeń 2005 No ładnie co prawda za wiele się przy tym nienapracowałeś, lecz trzeba od czegoś zazcząć :). Powodzenia w dalszej pracy. PS: Może stworzysz zbroje do tarczy :), ciekawie by to mogło wyglądać :). Powodzenia.
MiCiEK Napisano 8 Styczeń 2005 Autor Napisano 8 Styczeń 2005 Mam problem... w jaki sposob moge nalozyc teksture na obiekt kiedy przy tworzeniu go nie dalem mapping coordinates...i jak daje render to textura sie nie renderuje...
Marcin Y Napisano 8 Styczeń 2005 Napisano 8 Styczeń 2005 ...dać UVW Map? ;) [rozumiem że o to chodzi z owym mapping coordinates?]
MiCiEK Napisano 8 Styczeń 2005 Autor Napisano 8 Styczeń 2005 Bardzo maly postep... Znacie moze jakies latwie i dobre tutoriale jak to badziewie oteksturowac?:) POZDRAWIAM PS...mam nadzieje ze wam sie podoba bo ja jestem z tego DUMNY:)
MiCiEK Napisano 8 Styczeń 2005 Autor Napisano 8 Styczeń 2005 Maly Up2date:) Co o tym myslicie? Ale to nadzisiaj koniec:) Moge prosic namiar na jakis tutor na temat uvw mapping? POZDRAWIAM
MiCiEK Napisano 9 Styczeń 2005 Autor Napisano 9 Styczeń 2005 Mam problem....Dalczego Po dodaniu UVW map i nadaniu tekstury renderuje sie ona poza obiektem? Dalem przeciez FIT...
MiCiEK Napisano 9 Styczeń 2005 Autor Napisano 9 Styczeń 2005 Maly Progress Nalozylem niektoree tekstury... Jak wam sie podoba?:) Jak chcialbym nalozyc brud to jaka mape mam urzyc? Diffuse?
Bacry Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 Brud najlepiej zrobić poprzez blend'a. Zrobić drugi materiał jako brud, kurz itp a potem mapę zabrudzeń włożyć jako maska w materiale blend. Będziesz miał wtedy pełną kontrolę nad zabrudzeniami.
MiCiEK Napisano 9 Styczeń 2005 Autor Napisano 9 Styczeń 2005 Kolejny postep:) Moge prosic o jakies konstruktywne komentarze?:) POZDRAWIAM
nielot007 Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 Moge prosic o jakies konstruktywne komentarze?:) jasneee ze................NIE;);)hehe a tak na serio to wydaje mi sie ze troche te strzaly sa za cimne w stosunku do tarczy ale jest narazie ok:D
Pepe99 Napisano 10 Styczeń 2005 Napisano 10 Styczeń 2005 wg mnie to trochę za duże są te dziury w drewnie (i zbyt równe) Raczej wygląda jakby z nią korniki walczyły :P Ale jak na naukę spox ;)
MiCiEK Napisano 10 Styczeń 2005 Autor Napisano 10 Styczeń 2005 Niestety....nastapil czas ktory dla wszystkich studentow jest jednym z najgorszych w czasie studenckiego zycia:) Dlatego nie mam zbyt duzo czasu na 3Ds MAXa...:( Dodalem tylko rdze... Pepe99 - czy ja wiem ze to est rowne...oczywiscie z jedne strony tak ale tarcza sklada sie z desek a nie jest jedna plaszczyzna wiec jedno pekniecie nie moze zahaczac o inna deske:P POZDRAIWAM
Bubu Napisano 10 Styczeń 2005 Napisano 10 Styczeń 2005 Ta rdza chyba za bardzo zlewa się z tym drewnem i teraz nie zabardzo widać co jest drewnem a co rdzą (chyba, że mam problem z monitorem;) Ale pracka spoko. POzdro i owocnej pracy :D
Pepe99 Napisano 10 Styczeń 2005 Napisano 10 Styczeń 2005 hehe spoczko ;) to w końcu Twój dizajn :P Jak tylko skończysz sesję uderzaj na forum z nowymi updatami . Pozdrawiam
MiCiEK Napisano 10 Styczeń 2005 Autor Napisano 10 Styczeń 2005 Mam nadzieje ze teraz maetialy za bardzo sie nie zlewaja;P Dodalem tez inne texturki:D Kurcze max uzaleznia...zamiast siedziec i uczyc sie na zarzadzanie prodkcja to bawie sie w maxie...czy to nie jest chore?:) POZDRAWIAM PS. Dlaczego te cienie strzal... te na gorze sa takie brzydkie,pixelowate?
MohSETH Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 Zeby nie bylo ze nic nie robie i sie obijam...zamieszczam kolejny image:) POZDRAWIAM Aha i zeby nie bylo to wrocilem do swojego starego knta:) bo ten nick bardziej mi sie podoba:)
MohSETH Napisano 12 Styczeń 2005 Napisano 12 Styczeń 2005 No więc... tym razem stworzylem łuk:) oczywiście będzie on mieć jeszcze więcej szczegółów...ale na to narazie nie mam czasu... Co o tym myslicie? Dlaczego jak daję w light parameter maped shadows to cienie sę takie brzydkie pikselowate... można to trochę zmienić? I jak zrobić ...to się chyba nazywa miękkie cienie?:) POZDRAWIAM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się