Napisano 8 Styczeń 200520 l Moje male wypocinki... tarcza bedzie za szyba...w muzeum...nic ambitnego ale narazie sie ucze:P POZDRAWIAM
Napisano 8 Styczeń 200520 l No ładnie co prawda za wiele się przy tym nienapracowałeś, lecz trzeba od czegoś zazcząć :). Powodzenia w dalszej pracy. PS: Może stworzysz zbroje do tarczy :), ciekawie by to mogło wyglądać :). Powodzenia.
Napisano 8 Styczeń 200520 l Autor Mam problem... w jaki sposob moge nalozyc teksture na obiekt kiedy przy tworzeniu go nie dalem mapping coordinates...i jak daje render to textura sie nie renderuje...
Napisano 8 Styczeń 200520 l Autor Bardzo maly postep... Znacie moze jakies latwie i dobre tutoriale jak to badziewie oteksturowac?:) POZDRAWIAM PS...mam nadzieje ze wam sie podoba bo ja jestem z tego DUMNY:)
Napisano 8 Styczeń 200520 l Autor Maly Up2date:) Co o tym myslicie? Ale to nadzisiaj koniec:) Moge prosic namiar na jakis tutor na temat uvw mapping? POZDRAWIAM
Napisano 9 Styczeń 200520 l Autor Mam problem....Dalczego Po dodaniu UVW map i nadaniu tekstury renderuje sie ona poza obiektem? Dalem przeciez FIT...
Napisano 9 Styczeń 200520 l Autor Maly Progress Nalozylem niektoree tekstury... Jak wam sie podoba?:) Jak chcialbym nalozyc brud to jaka mape mam urzyc? Diffuse?
Napisano 9 Styczeń 200520 l Brud najlepiej zrobić poprzez blend'a. Zrobić drugi materiał jako brud, kurz itp a potem mapę zabrudzeń włożyć jako maska w materiale blend. Będziesz miał wtedy pełną kontrolę nad zabrudzeniami.
Napisano 9 Styczeń 200520 l Autor Kolejny postep:) Moge prosic o jakies konstruktywne komentarze?:) POZDRAWIAM
Napisano 9 Styczeń 200520 l Moge prosic o jakies konstruktywne komentarze?:) jasneee ze................NIE;);)hehe a tak na serio to wydaje mi sie ze troche te strzaly sa za cimne w stosunku do tarczy ale jest narazie ok:D
Napisano 10 Styczeń 200520 l wg mnie to trochę za duże są te dziury w drewnie (i zbyt równe) Raczej wygląda jakby z nią korniki walczyły :P Ale jak na naukę spox ;)
Napisano 10 Styczeń 200520 l Autor Niestety....nastapil czas ktory dla wszystkich studentow jest jednym z najgorszych w czasie studenckiego zycia:) Dlatego nie mam zbyt duzo czasu na 3Ds MAXa...:( Dodalem tylko rdze... Pepe99 - czy ja wiem ze to est rowne...oczywiscie z jedne strony tak ale tarcza sklada sie z desek a nie jest jedna plaszczyzna wiec jedno pekniecie nie moze zahaczac o inna deske:P POZDRAIWAM
Napisano 10 Styczeń 200520 l Ta rdza chyba za bardzo zlewa się z tym drewnem i teraz nie zabardzo widać co jest drewnem a co rdzą (chyba, że mam problem z monitorem;) Ale pracka spoko. POzdro i owocnej pracy :D
Napisano 10 Styczeń 200520 l hehe spoczko ;) to w końcu Twój dizajn :P Jak tylko skończysz sesję uderzaj na forum z nowymi updatami . Pozdrawiam
Napisano 10 Styczeń 200520 l Autor Mam nadzieje ze teraz maetialy za bardzo sie nie zlewaja;P Dodalem tez inne texturki:D Kurcze max uzaleznia...zamiast siedziec i uczyc sie na zarzadzanie prodkcja to bawie sie w maxie...czy to nie jest chore?:) POZDRAWIAM PS. Dlaczego te cienie strzal... te na gorze sa takie brzydkie,pixelowate?
Napisano 11 Styczeń 200520 l Zeby nie bylo ze nic nie robie i sie obijam...zamieszczam kolejny image:) POZDRAWIAM Aha i zeby nie bylo to wrocilem do swojego starego knta:) bo ten nick bardziej mi sie podoba:)
Napisano 12 Styczeń 200520 l No więc... tym razem stworzylem łuk:) oczywiście będzie on mieć jeszcze więcej szczegółów...ale na to narazie nie mam czasu... Co o tym myslicie? Dlaczego jak daję w light parameter maped shadows to cienie sę takie brzydkie pikselowate... można to trochę zmienić? I jak zrobić ...to się chyba nazywa miękkie cienie?:) POZDRAWIAM
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto