Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Moje male wypocinki... tarcza bedzie za szyba...w muzeum...nic ambitnego ale narazie sie ucze:P

POZDRAWIAM

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No ładnie co prawda za wiele się przy tym nienapracowałeś, lecz trzeba od czegoś zazcząć :). Powodzenia w dalszej pracy.

 

PS: Może stworzysz zbroje do tarczy :), ciekawie by to mogło wyglądać :). Powodzenia.

Napisano
  • Autor

Mam problem... w jaki sposob moge nalozyc teksture na obiekt kiedy przy tworzeniu go nie dalem mapping coordinates...i jak daje render to textura sie nie renderuje...

Napisano
  • Autor

Bardzo maly postep...

Znacie moze jakies latwie i dobre tutoriale jak to badziewie oteksturowac?:)

POZDRAWIAM

 

PS...mam nadzieje ze wam sie podoba bo ja jestem z tego DUMNY:)

Napisano
  • Autor

Maly Up2date:)

Co o tym myslicie?

Ale to nadzisiaj koniec:)

Moge prosic namiar na jakis tutor na temat uvw mapping?

POZDRAWIAM

Napisano
  • Autor

Mam problem....Dalczego Po dodaniu UVW map i nadaniu tekstury renderuje sie ona poza obiektem? Dalem przeciez FIT...

Napisano
  • Autor

Maly Progress Nalozylem niektoree tekstury...

 

Jak wam sie podoba?:)

Jak chcialbym nalozyc brud to jaka mape mam urzyc? Diffuse?

Napisano

Brud najlepiej zrobić poprzez blend'a. Zrobić drugi materiał jako brud, kurz itp a potem mapę zabrudzeń włożyć jako maska w materiale blend. Będziesz miał wtedy pełną kontrolę nad zabrudzeniami.

Napisano
  • Autor

Kolejny postep:)

 

Moge prosic o jakies konstruktywne komentarze?:)

POZDRAWIAM

Napisano
Moge prosic o jakies konstruktywne komentarze?:)

 

jasneee ze................NIE;);)hehe

 

a tak na serio to wydaje mi sie ze troche te strzaly sa za cimne w stosunku do tarczy

ale jest narazie ok:D

Napisano

wg mnie to trochę za duże są te dziury w drewnie (i zbyt równe) Raczej wygląda jakby z nią korniki walczyły :P Ale jak na naukę spox ;)

Napisano
  • Autor

Niestety....nastapil czas ktory dla wszystkich studentow jest jednym z najgorszych w czasie studenckiego zycia:)

Dlatego nie mam zbyt duzo czasu na 3Ds MAXa...:(

Dodalem tylko rdze...

Pepe99 - czy ja wiem ze to est rowne...oczywiscie z jedne strony tak ale tarcza sklada sie z desek a nie jest jedna plaszczyzna wiec jedno pekniecie nie moze zahaczac o inna deske:P

POZDRAIWAM

Napisano

Ta rdza chyba za bardzo zlewa się z tym drewnem i teraz nie zabardzo widać co jest drewnem a co rdzą (chyba, że mam problem z monitorem;) Ale pracka spoko. POzdro i owocnej pracy :D

Napisano

hehe spoczko ;) to w końcu Twój dizajn :P Jak tylko skończysz sesję uderzaj na forum z nowymi updatami .

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Mam nadzieje ze teraz maetialy za bardzo sie nie zlewaja;P Dodalem tez inne texturki:D

 

Kurcze max uzaleznia...zamiast siedziec i uczyc sie na zarzadzanie prodkcja to bawie sie w maxie...czy to nie jest chore?:)

POZDRAWIAM

PS. Dlaczego te cienie strzal... te na gorze sa takie brzydkie,pixelowate?

Napisano

Zeby nie bylo ze nic nie robie i sie obijam...zamieszczam kolejny image:)

POZDRAWIAM

 

Aha i zeby nie bylo to wrocilem do swojego starego knta:) bo ten nick bardziej mi sie podoba:)

Napisano

No więc... tym razem stworzylem łuk:) oczywiście będzie on mieć jeszcze więcej szczegółów...ale na to narazie nie mam czasu...

Co o tym myslicie?

 

Dlaczego jak daję w light parameter maped shadows to cienie sę takie brzydkie pikselowate... można to trochę zmienić? I jak zrobić ...to się chyba nazywa miękkie cienie?:)

POZDRAWIAM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności