Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zdecydowalem sie juz pozostawic projekt muzeum;) (nic jeszcze nigdy nie skonczylem:P) i zajac sie wymodelowaniem pewnej wiezy... mam nadzieje ze tym razem ukoncze ten projekt:)

A o to co "wyskrobalem":P

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Skoro to jest WIP to moge tu prosic Was o pomoc, prawda?:P

Wiec mam pytanie jak zaokraglic (wygladzic) ten poly bez nakladania meshsmooth bo gubie sie w jego grupach:) a AutoSmooth nie dziala...

Napisano

nie wiem jaki poly ale mozesz zaznaczyc edge tj krawędz bo mysle ze o niej mowa, i dać podwójny chamfer - to jest jeden po drugim ;) pozdro.

Napisano

zmiane ustawien klawiatury robi sie ctrl+shift albo alt+shift sproboj a co do zaokraglania bez ms najlepsza meteda sa chamfery - coraz mniejsze coraz mniejsze a potem auto smooth :0

 

pozdro ;)

Napisano

Wielkie Dzieki pomoglo:)

To jest moj update... nie wiele tego ale zmeczony jestem a jutro mam egzamin z metod organizacji i zarzadzania... mowie wam nic ciekawego:)

Napisano

Wiatam po ciezkim tygodniu wracam do 3Ds maxa...i mam prosbe czy moglby mi ktos pokazac w jakis posob moge stworzyc okno? ale takie z lukiem u gory...bo nie moge sobie z vertexami poradzic...czy moglby mi ktos pokazac jak to zrobic...ale prosze nie mowicie nic o VIZ

Napisano

Kurcze nie wiele tego ale zawsze cos:)

Przesiadlem sie na V-raya i mam problem... dlaczego ON tak wszystko wolno liczy? A moze tak ma byc? ta scena renderowala mi sie wieki:( moze mozna cos na to poradzic aby ten skylight renderewol sie co najmniej tak szybko jak w brazilu? Sam render trwa krotko ale te prepas'y cholernie sie dluza...a i jeszcze wyrenderowalo sie z jakimis bledami...error:UNHALTED EXEPTION

 

A to co zrobilem do tej pory...

Napisano

Vray rendereruje juz tak jak nalezy:)

Maky progress... niestety tylko takie male postepy moge zamieszczac bo niestety nie mam zbyt duzo czasu na maxa:) a jak chyba kazdy poczatkujacy chce sie pochwalic tym co zrobilem:P

Napisano

Witam!

Chcialbym Te wieze otekstyrowac i mam problem bo jak daje UVW mapping i boh to on przypisuje sie do calej wiezy? a co jakbym chcial inaczej oteksturowac wejscie, ktore jakby nie bylo jest czescia wiezy:P

Albo jak zrobic zeby wieza tak do 1/3 wysokosci byla inaczej oteksturowana a po wyzej jeszcze inaczej?

POZDRAWIAM

Gość styczny
Napisano

zrób materiał multi/sub-obiect i niebędzie problemu daj znać na gg jak coś

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności