MohSETH Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Zdecydowalem sie juz pozostawic projekt muzeum;) (nic jeszcze nigdy nie skonczylem:P) i zajac sie wymodelowaniem pewnej wiezy... mam nadzieje ze tym razem ukoncze ten projekt:) A o to co "wyskrobalem":P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cwieq Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 jeszcze nie ma co oceniać ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
MohSETH Posted January 16, 2005 Author Share Posted January 16, 2005 Skoro to jest WIP to moge tu prosic Was o pomoc, prawda?:P Wiec mam pytanie jak zaokraglic (wygladzic) ten poly bez nakladania meshsmooth bo gubie sie w jego grupach:) a AutoSmooth nie dziala... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hindus Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 nie wiem jaki poly ale mozesz zaznaczyc edge tj krawędz bo mysle ze o niej mowa, i dać podwójny chamfer - to jest jeden po drugim ;) pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blood_brother Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 A przypisanie poszeczegolnych poligonow do roznych smoothing (smooth?) groups nie pomaga?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MohSETH Posted January 16, 2005 Author Share Posted January 16, 2005 Thx:) Kurcze cos wlaczylem i nie mam pojecia dlaczego undo mi nie dziala:( jak je wlaczy ponownie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
blood_brother Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Prawdopodobnie tryb klawiatury sie zmienil. Musisz ustawic klawiature na polski (w windowsie). Ponowne uruchomienie kompa tez powinno pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 zmiane ustawien klawiatury robi sie ctrl+shift albo alt+shift sproboj a co do zaokraglania bez ms najlepsza meteda sa chamfery - coraz mniejsze coraz mniejsze a potem auto smooth :0 pozdro ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MohSETH Posted January 16, 2005 Author Share Posted January 16, 2005 Wielkie Dzieki pomoglo:) To jest moj update... nie wiele tego ale zmeczony jestem a jutro mam egzamin z metod organizacji i zarzadzania... mowie wam nic ciekawego:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MohSETH Posted January 21, 2005 Author Share Posted January 21, 2005 Wiatam po ciezkim tygodniu wracam do 3Ds maxa...i mam prosbe czy moglby mi ktos pokazac w jakis posob moge stworzyc okno? ale takie z lukiem u gory...bo nie moge sobie z vertexami poradzic...czy moglby mi ktos pokazac jak to zrobic...ale prosze nie mowicie nic o VIZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumpy Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Spróbuj z BOOLEAN (Compound Objects). Link to comment Share on other sites More sharing options...
MohSETH Posted January 23, 2005 Author Share Posted January 23, 2005 Kurcze nie wiele tego ale zawsze cos:) Przesiadlem sie na V-raya i mam problem... dlaczego ON tak wszystko wolno liczy? A moze tak ma byc? ta scena renderowala mi sie wieki:( moze mozna cos na to poradzic aby ten skylight renderewol sie co najmniej tak szybko jak w brazilu? Sam render trwa krotko ale te prepas'y cholernie sie dluza...a i jeszcze wyrenderowalo sie z jakimis bledami...error:UNHALTED EXEPTION A to co zrobilem do tej pory... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MohSETH Posted January 23, 2005 Author Share Posted January 23, 2005 Vray rendereruje juz tak jak nalezy:) Maky progress... niestety tylko takie male postepy moge zamieszczac bo niestety nie mam zbyt duzo czasu na maxa:) a jak chyba kazdy poczatkujacy chce sie pochwalic tym co zrobilem:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
MohSETH Posted January 24, 2005 Author Share Posted January 24, 2005 Witam! Chcialbym Te wieze otekstyrowac i mam problem bo jak daje UVW mapping i boh to on przypisuje sie do calej wiezy? a co jakbym chcial inaczej oteksturowac wejscie, ktore jakby nie bylo jest czescia wiezy:P Albo jak zrobic zeby wieza tak do 1/3 wysokosci byla inaczej oteksturowana a po wyzej jeszcze inaczej? POZDRAWIAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest styczny Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 zrób materiał multi/sub-obiect i niebędzie problemu daj znać na gg jak coś Link to comment Share on other sites More sharing options...
domel31 Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Mam pytanie w czym to renderujesz ze na dole podaje informacje na temat renderingu?? jak cos to na gg 2285179 thx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now