MohSETH Napisano 16 Styczeń 2005 Share Napisano 16 Styczeń 2005 Zdecydowalem sie juz pozostawic projekt muzeum;) (nic jeszcze nigdy nie skonczylem:P) i zajac sie wymodelowaniem pewnej wiezy... mam nadzieje ze tym razem ukoncze ten projekt:) A o to co "wyskrobalem":P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość cwieq Napisano 16 Styczeń 2005 Share Napisano 16 Styczeń 2005 jeszcze nie ma co oceniać ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MohSETH Napisano 16 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 16 Styczeń 2005 Skoro to jest WIP to moge tu prosic Was o pomoc, prawda?:P Wiec mam pytanie jak zaokraglic (wygladzic) ten poly bez nakladania meshsmooth bo gubie sie w jego grupach:) a AutoSmooth nie dziala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 16 Styczeń 2005 Share Napisano 16 Styczeń 2005 nie wiem jaki poly ale mozesz zaznaczyc edge tj krawędz bo mysle ze o niej mowa, i dać podwójny chamfer - to jest jeden po drugim ;) pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 16 Styczeń 2005 Share Napisano 16 Styczeń 2005 A przypisanie poszeczegolnych poligonow do roznych smoothing (smooth?) groups nie pomaga?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MohSETH Napisano 16 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 16 Styczeń 2005 Thx:) Kurcze cos wlaczylem i nie mam pojecia dlaczego undo mi nie dziala:( jak je wlaczy ponownie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 16 Styczeń 2005 Share Napisano 16 Styczeń 2005 Prawdopodobnie tryb klawiatury sie zmienil. Musisz ustawic klawiature na polski (w windowsie). Ponowne uruchomienie kompa tez powinno pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 16 Styczeń 2005 Share Napisano 16 Styczeń 2005 zmiane ustawien klawiatury robi sie ctrl+shift albo alt+shift sproboj a co do zaokraglania bez ms najlepsza meteda sa chamfery - coraz mniejsze coraz mniejsze a potem auto smooth :0 pozdro ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MohSETH Napisano 16 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 16 Styczeń 2005 Wielkie Dzieki pomoglo:) To jest moj update... nie wiele tego ale zmeczony jestem a jutro mam egzamin z metod organizacji i zarzadzania... mowie wam nic ciekawego:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MohSETH Napisano 21 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2005 Wiatam po ciezkim tygodniu wracam do 3Ds maxa...i mam prosbe czy moglby mi ktos pokazac w jakis posob moge stworzyc okno? ale takie z lukiem u gory...bo nie moge sobie z vertexami poradzic...czy moglby mi ktos pokazac jak to zrobic...ale prosze nie mowicie nic o VIZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumpy Napisano 22 Styczeń 2005 Share Napisano 22 Styczeń 2005 Spróbuj z BOOLEAN (Compound Objects). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MohSETH Napisano 23 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 23 Styczeń 2005 Kurcze nie wiele tego ale zawsze cos:) Przesiadlem sie na V-raya i mam problem... dlaczego ON tak wszystko wolno liczy? A moze tak ma byc? ta scena renderowala mi sie wieki:( moze mozna cos na to poradzic aby ten skylight renderewol sie co najmniej tak szybko jak w brazilu? Sam render trwa krotko ale te prepas'y cholernie sie dluza...a i jeszcze wyrenderowalo sie z jakimis bledami...error:UNHALTED EXEPTION A to co zrobilem do tej pory... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MohSETH Napisano 23 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 23 Styczeń 2005 Vray rendereruje juz tak jak nalezy:) Maky progress... niestety tylko takie male postepy moge zamieszczac bo niestety nie mam zbyt duzo czasu na maxa:) a jak chyba kazdy poczatkujacy chce sie pochwalic tym co zrobilem:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MohSETH Napisano 24 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2005 Witam! Chcialbym Te wieze otekstyrowac i mam problem bo jak daje UVW mapping i boh to on przypisuje sie do calej wiezy? a co jakbym chcial inaczej oteksturowac wejscie, ktore jakby nie bylo jest czescia wiezy:P Albo jak zrobic zeby wieza tak do 1/3 wysokosci byla inaczej oteksturowana a po wyzej jeszcze inaczej? POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość styczny Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 zrób materiał multi/sub-obiect i niebędzie problemu daj znać na gg jak coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domel31 Napisano 26 Styczeń 2005 Share Napisano 26 Styczeń 2005 Mam pytanie w czym to renderujesz ze na dole podaje informacje na temat renderingu?? jak cos to na gg 2285179 thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się