Napisano 16 Styczeń 200520 l Zdecydowalem sie juz pozostawic projekt muzeum;) (nic jeszcze nigdy nie skonczylem:P) i zajac sie wymodelowaniem pewnej wiezy... mam nadzieje ze tym razem ukoncze ten projekt:) A o to co "wyskrobalem":P
Napisano 16 Styczeń 200520 l Autor Skoro to jest WIP to moge tu prosic Was o pomoc, prawda?:P Wiec mam pytanie jak zaokraglic (wygladzic) ten poly bez nakladania meshsmooth bo gubie sie w jego grupach:) a AutoSmooth nie dziala...
Napisano 16 Styczeń 200520 l nie wiem jaki poly ale mozesz zaznaczyc edge tj krawędz bo mysle ze o niej mowa, i dać podwójny chamfer - to jest jeden po drugim ;) pozdro.
Napisano 16 Styczeń 200520 l A przypisanie poszeczegolnych poligonow do roznych smoothing (smooth?) groups nie pomaga??
Napisano 16 Styczeń 200520 l Autor Thx:) Kurcze cos wlaczylem i nie mam pojecia dlaczego undo mi nie dziala:( jak je wlaczy ponownie?
Napisano 16 Styczeń 200520 l Prawdopodobnie tryb klawiatury sie zmienil. Musisz ustawic klawiature na polski (w windowsie). Ponowne uruchomienie kompa tez powinno pomoc.
Napisano 16 Styczeń 200520 l zmiane ustawien klawiatury robi sie ctrl+shift albo alt+shift sproboj a co do zaokraglania bez ms najlepsza meteda sa chamfery - coraz mniejsze coraz mniejsze a potem auto smooth :0 pozdro ;)
Napisano 16 Styczeń 200520 l Autor Wielkie Dzieki pomoglo:) To jest moj update... nie wiele tego ale zmeczony jestem a jutro mam egzamin z metod organizacji i zarzadzania... mowie wam nic ciekawego:)
Napisano 21 Styczeń 200520 l Autor Wiatam po ciezkim tygodniu wracam do 3Ds maxa...i mam prosbe czy moglby mi ktos pokazac w jakis posob moge stworzyc okno? ale takie z lukiem u gory...bo nie moge sobie z vertexami poradzic...czy moglby mi ktos pokazac jak to zrobic...ale prosze nie mowicie nic o VIZ
Napisano 23 Styczeń 200520 l Autor Kurcze nie wiele tego ale zawsze cos:) Przesiadlem sie na V-raya i mam problem... dlaczego ON tak wszystko wolno liczy? A moze tak ma byc? ta scena renderowala mi sie wieki:( moze mozna cos na to poradzic aby ten skylight renderewol sie co najmniej tak szybko jak w brazilu? Sam render trwa krotko ale te prepas'y cholernie sie dluza...a i jeszcze wyrenderowalo sie z jakimis bledami...error:UNHALTED EXEPTION A to co zrobilem do tej pory...
Napisano 23 Styczeń 200520 l Autor Vray rendereruje juz tak jak nalezy:) Maky progress... niestety tylko takie male postepy moge zamieszczac bo niestety nie mam zbyt duzo czasu na maxa:) a jak chyba kazdy poczatkujacy chce sie pochwalic tym co zrobilem:P
Napisano 24 Styczeń 200520 l Autor Witam! Chcialbym Te wieze otekstyrowac i mam problem bo jak daje UVW mapping i boh to on przypisuje sie do calej wiezy? a co jakbym chcial inaczej oteksturowac wejscie, ktore jakby nie bylo jest czescia wiezy:P Albo jak zrobic zeby wieza tak do 1/3 wysokosci byla inaczej oteksturowana a po wyzej jeszcze inaczej? POZDRAWIAM
Napisano 24 Styczeń 200520 l zrób materiał multi/sub-obiect i niebędzie problemu daj znać na gg jak coś
Napisano 26 Styczeń 200520 l Mam pytanie w czym to renderujesz ze na dole podaje informacje na temat renderingu?? jak cos to na gg 2285179 thx
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto