Napisano 22 Styczeń 200520 l Witam jestem początkujący i mam takie pytania : jest dajmy na to jakis poligon jak moge go podzielic na 2 lub 4 czesci ? albo jak innymi sposobami zgęścić siatke ? Pozdrawiam
Napisano 22 Styczeń 200520 l tesselate jezeli chcesz tylko tego poligona podzielic, meshsmooth tez daje rade, cut moze byc ok, slice plane tez sie czasem przydaje albo quick slice moze. Jezeli zadna z podanych nazw nic ci nie mowi wcisnij F1 i poczytaj :-)
Napisano 23 Styczeń 200520 l Autor Dzieki , biore sie za modelowanie ale mam jeszcze jedno pytanie jak moge wyprostować siatke np. kilka punktów wzgledem osi x czy jest jakas funkcje potrafiąca to ?? albo jak 3 punkty ustawić idealnie wzgledem siebie np tez w osi x ?? czy musze to wszystko robic ręcznie ? Pozdrawiam
Napisano 24 Styczeń 200520 l ja uzywam grid to algin (albo odwrotnie ;)), tylko potem trzaba te np 3 vertexy ustawic spowrotem na miejscu. tylko pewnie jak znam zycie to istnieje inny sposob
Napisano 2 Luty 200520 l nie wiem czy o to ci chodzi, ale jak zaznaczysz punkt to na dole pokazuja ci sie jego współrzedne, wiec mozesz ustalic takie same współrzedne dla wybranych punktów
Napisano 2 Luty 200520 l no własnie o to mi chodzi , tylko jak to sie robi ?:/ kliknij ikonke skalowania i przeciagnij (po zaznaczeniu vertexow) wzdluz odpowiedniej osi; jak chcesz wyrownac poligony "wzgledem siebie" to jest opcja Make Planar
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto