Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam Panowie

Czytam i czymta te forum ale nie moge znalesc jednej rzeczy. Sluchajcie mam 4 texturki TGA i jeden model domq zrobiony jako calosciowy PLane (model low polygon). I teraz tak chce nalozyc texturki. Zawieraja tak:

1. Scianki domq

2. Okna

3. Drzwi

4. dachowki

 

Nacaly model wzucam Unwarp UVW i niewiem jak zrobic aby po zaznaczeniu facow pewnych uzywac tylko texturki 4 po zaznaczeniu innych osobnych facow uzywac texturki nr. 3.

Mozecie mi jakos dokładniej i w miare krok po kroku.

 

Dziekuje Bardzo

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 928
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz rozłożyć obiekt na cztery niezależne (detach) zamapować, otexturować, złożyć z powrotem (attach) i zweldować vertexy

Napisano
  • Autor

No no zaraz to przetestuje zastanawiam sie dlaczego wczesniej na to nie wpadlem :]

 

Pytanie z innej beczki troszke: mam texturke 128x128 na ktorej sie znajduje texturka sciany, 2 okna, drzwi, texturki parapetow. Ale jak nakladam w Unwarp na duzego polygona texturke sciany to strasznie sie rozmazuje dasie jakos temu zaradzic. Czy lepiej zrobic 1 texturke - sciany (128x128) a druga tex. czegos innego. ??

 

To pytanie zadalem bo w Unwarpie dopiero sie zaczolem bawic i moze nie znam jakies opcji ktora timinguje to co zazczymy albo cos w tym stylu.

Dzieki i pozdrawiam

Napisano

Chyba nie chcesz całego budynku zamapować na 1x128x128? Dlaczego nie mozesz użyć np 3x128x128? btw PS2 jest przestarzałe ;)

 

Możesz zrobić jedną texturkę 128x128 np betonu która ładnie się tiluje, no i potem ją nałożyć kilka razy na jeden budynek. Robisz ścianę z segmentów, nakładasz swoją texturkę na każdy segment osobno. Podobnie możesz zrobić okna i dach. Doda to trochę poly i uv-vertexów, ale za to będzie ładniej wyglądać i zapewne zmieści się w specyfikacji modeli dla PS2. Musisz pamiętać by wielkość texeli była podobna na ścianach, dachu i oknach, w przeciwnym wypadku będzie to brzydko wyglądać.

 

Balkon lepiej zrób na alphie. Tak były zrobione balkony np w Legacy of Kain: Defiance i wyglądały milusio.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.