Posted January 25, 200520 yr Czasu tworzenia raczej nie podam, bo model robiłem w bardzo drobnych ratach z powodubraku czasu. Dziś nałozyłem texturkę, z która miałem sporo problemówi teraz też widzę błedy. Szczególnie w okolicach włosów i cieni pod piersiami. 656 trójkątów Tutaj jeszcze koncept według którego zrobiłem tą postać. Zaznaczam, że nie jestem jego autorem.
January 26, 200520 yr ogolnie to niezadobrze to wyglada, textura jak byc byle jaki kolor nalozyl z przebarwieniami gdzieniegdzie, siatki nie widze ale do gustu mi ksztalty nie podchodza, pokaz siatke to moze podejdzie.. "jestem na NIE" :)
January 26, 200520 yr Ja kiedyś taką zrobiłem, ale teraz już mi się nie podoba hehe: http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dbb/post_pics/58632_1.jpg Twoja piersi ma dziwne, no i podmaluj cienie/rozświetlenia, dodaj do texturki więcej detali, szczegółów, jak narazie wygląda jak z gliny, nie z kamienia. Jaką rozdzielczość ma texturka? No i chyba masz mapowanie spaprane na włosach.
January 26, 200520 yr Author Trochę pobawiłem się texturą. Jej rozmiar to niestety 256x256. "Niestetety" dlatego, że mam wrażenie zmarnowania tego obszaru, chociaż na 128x128 czy 128x256 bym sie nie zmieścił. A tutaj siatka, w czasie optymalizacji uległa różnym zmianom, więc idealna nie jest. Ważne, że liczy sobie mało trójkątów, model nie bedzie przecież animowany. P.S. Dzięki za rady są bardzo przydatne i zachęcają do pracy.
January 26, 200520 yr Teraz jest już lepsza. Texturka lepsza no i co najlepsze poprawiłeś tę nieszczęśnie rozmytą twarz :)
January 27, 200520 yr Dlaczego właściwie nie namalujesz detali ? Oczy, usta- nawet jeśli to posąg to coś tam powinien mieć zaznaczone...
Create an account or sign in to comment