Napisano 26 Styczeń 200520 l Mam pewien problem chciałbym uzyskać efekt zgniecenia np bryłki jakiegoś metalu. W jaki sposób uzyskać realistyczny efekt. Proszę nie pisać o morfingu bo to mnie nie zadowala. Reactor niewiele może bo obiekty (jakiekolwiek) muszą mieć sprężystość a jak coś się ma zgnieść na stałe no to logiczne że nie powinno "sprężynować". PLZ o pomoc.
Napisano 31 Styczeń 200520 l Autor Ooo, widze twardy orzech do zgryzienia. Może jak nie da się w maxie to jakiś program by pomógł?? PLZ bardzo potrzebuje.
Napisano 31 Styczeń 200520 l Morph nie, Reactor nie, to co? IMO Morph daje Ci max kontroli i jest najlepszym z najprostrzych rozwiazan. Tylko pewnie trzeba bedzie troche posiedziec przy robieniu targetow, jezeli to skomplikowany obiekt. Osobiscie nie slyszalem o sofcie do 'gniecenia'.
Napisano 31 Styczeń 200520 l Teoretyzuje - reactor cloth z odpowiednio dozym parametrem stiffness i damping? Nie mam pojecia czy to wystarczy, ale sprobuj. Oczywiscie substepsy trzeba bedzie duuuze ustawic ;)
Napisano 1 Luty 200520 l Autor Niestety reactor nie da rady nawet przy maksymalnie duzym stiffness i damping nie da się zgnieść "na stałe" zawsze sprężynuje. A co morpha to nigdy nie urzywałem nawet może jakiś tutorial wyszukam. Ale maorph potrzebuje (przynajmniej tak myślę) co kilka klatek bazowego kształtu obiektu. A to bedzie trudno recznie wymodelowac:( Jak ktoś by mógł zapodać dobrego tutka dla morpha to bym był szczęśliwy:P
Napisano 1 Luty 200520 l Nie ma lepszego rozwiązania niz morph. Tu po prostu nie można iść na łatwizne. Musisz wymodelować te "bazowe klatki"
Napisano 2 Luty 200520 l Autor A jak używać morpha?? Nigdy się tym nie bawiłem. Może jakiś dobry tutorial? Tego z maxa (z pionkiem szachowym nawet nie umiem zrobić:P). Naprawdż potrzebuje tutka krok po kroku.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto