Pawkiller Napisano 26 Styczeń 2005 Share Napisano 26 Styczeń 2005 Mam pewien problem chciałbym uzyskać efekt zgniecenia np bryłki jakiegoś metalu. W jaki sposób uzyskać realistyczny efekt. Proszę nie pisać o morfingu bo to mnie nie zadowala. Reactor niewiele może bo obiekty (jakiekolwiek) muszą mieć sprężystość a jak coś się ma zgnieść na stałe no to logiczne że nie powinno "sprężynować". PLZ o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawkiller Napisano 31 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2005 Ooo, widze twardy orzech do zgryzienia. Może jak nie da się w maxie to jakiś program by pomógł?? PLZ bardzo potrzebuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 31 Styczeń 2005 Share Napisano 31 Styczeń 2005 Morph nie, Reactor nie, to co? IMO Morph daje Ci max kontroli i jest najlepszym z najprostrzych rozwiazan. Tylko pewnie trzeba bedzie troche posiedziec przy robieniu targetow, jezeli to skomplikowany obiekt. Osobiscie nie slyszalem o sofcie do 'gniecenia'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 31 Styczeń 2005 Share Napisano 31 Styczeń 2005 Teoretyzuje - reactor cloth z odpowiednio dozym parametrem stiffness i damping? Nie mam pojecia czy to wystarczy, ale sprobuj. Oczywiscie substepsy trzeba bedzie duuuze ustawic ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawkiller Napisano 1 Luty 2005 Autor Share Napisano 1 Luty 2005 Niestety reactor nie da rady nawet przy maksymalnie duzym stiffness i damping nie da się zgnieść "na stałe" zawsze sprężynuje. A co morpha to nigdy nie urzywałem nawet może jakiś tutorial wyszukam. Ale maorph potrzebuje (przynajmniej tak myślę) co kilka klatek bazowego kształtu obiektu. A to bedzie trudno recznie wymodelowac:( Jak ktoś by mógł zapodać dobrego tutka dla morpha to bym był szczęśliwy:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F/X Napisano 1 Luty 2005 Share Napisano 1 Luty 2005 Nie ma lepszego rozwiązania niz morph. Tu po prostu nie można iść na łatwizne. Musisz wymodelować te "bazowe klatki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawkiller Napisano 2 Luty 2005 Autor Share Napisano 2 Luty 2005 A jak używać morpha?? Nigdy się tym nie bawiłem. Może jakiś dobry tutorial? Tego z maxa (z pionkiem szachowym nawet nie umiem zrobić:P). Naprawdż potrzebuje tutka krok po kroku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się