Gość Alchemist Napisano 27 Styczeń 2005 Napisano 27 Styczeń 2005 Witam! Mój pierwszy post i zarazem pierwsza praca w 3dsmax 6. Nie jest to mój pierwszy kontakt z 3d, ale pierwszy projekt w 'poważniejszym' programie. Modelowane według znanego chyba tutka z 3dtotal.
tehacz Napisano 27 Styczeń 2005 Napisano 27 Styczeń 2005 Dobrze jest, ale chyba musialbys cos zrobic z tym takim kantem na srodku głowy co? Jest dobrze jak na moje....no moze kilka drobnych szczegółów jak np. ucho, cos z nim nie tak. Dobrze zrobiony projekt, daj zoom'a na nogi (chyba ze nie skonczone!) Pozdro!
Master Kiełbaster Napisano 27 Styczeń 2005 Napisano 27 Styczeń 2005 poszukaj lepszych referencji bo z tych nic nie wyjdzie
Baldack Napisano 27 Styczeń 2005 Napisano 27 Styczeń 2005 tak ogoolnie to niezle ale ta glowa troche za duza(chyba ze postac mangowa ale wtedy nogi dluuuuuuuzsze)wiesz rozumiesz:D
madman1987 Napisano 28 Styczeń 2005 Napisano 28 Styczeń 2005 No właśnie, Baldack, pewne drobne dysproporcje. Ale ładnie, ładnie. Alchemist, co do zmieniania środowiska 3d to się ciesz, bo ja zostałem zmuszony do skoku z maxa do blendera... choć nie jest taki zły;)
Baldack Napisano 28 Styczeń 2005 Napisano 28 Styczeń 2005 zmuszony do skoku z maxa do blendera... choć nie jest taki zły;) hehe...troche ciezko z tym skokiem...ja mialem skok tylko na odwroot z blendera na maxa...i ciezko mi bylo sie przystosowac do obsugi ale teraz to niewyobrazam sobie takiego skoku...no chyba ze z maxa do maye:D
Szenszi Napisano 10 Kwiecień 2005 Napisano 10 Kwiecień 2005 Bardzo fajnie wyszła ci ta postać. Moja niestety nie wyszła tak dobrze :-( Jeżeli chodzi o ta kreche na środku to zrób nie używaj mirora tylko opcji symetry z menu. Jeżeli dobrze ustawisz Pivota i użyjesz tej opcji to krechy nie będzie :-> Zapraszam do obejżenia mojej drugiej pracy załączam link Kiciuś
grendel Napisano 10 Kwiecień 2005 Napisano 10 Kwiecień 2005 Twoja pierwsza kobieta? Podoba mi się ta postać , Alchemist. Rozumiem, że jest stylizowana na komiksową więc proporcje są bardzo dobre. Ja bym nic specjalnie nie wydłużał ani nie pomniejszał, z kobietami trzeba delikatnie. Powodzenia PS. no, może piersi, mam wrażenie, ciut workowate, ale za dokładnie nie widzę
lpshinoda Napisano 10 Kwiecień 2005 Napisano 10 Kwiecień 2005 Szenszi, widzialem ta laleczke w jakims tutorialu, korzystasz z niego, powodzenia, model fajny pozdro
zipper Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 do zrobienia swojego modelu tez kozystalem z tych szkicow ... ;] niestety jak widac proporcje pozostawiaja wiele do zyczenia ... mimo to wszyscy wiemy ze to wina referek. pozdrawiam
grendel Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 Ludzie, co wy z tymi proporcjami?!! Na prawdę chcecie kolejnej mdłej pseudo realistycznej postaci? To nie jest real. To jest przerysowane komiksowo (widziałem tutka) i tak ma być. Proporcje są zachwiane celowo i umiejętnie.
lpshinoda Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 wiecie, w takich proporcjach ta lal z tego tutka wygląda chyba nawet lepiej, grendel, dobrze powiedziane, popieram
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się