Skocz do zawartości

Pojazd 3d: McLaren LM


acre117

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

niechciał bym być nie miły ;) ale bugów troche sie znajdzie, na czerwono te widoczniejsze ,a na zielono to cały zbiór mniejszych :(

mclaren7ls.jpg

no jeśli sie myle to mni zaraz poprawią ;) nara i pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki, poprawiłem (tak myśle;]) troche, bardzo dziękuje za wszytkie porady (bardzo sie przydały). kome powiedz dokładniej o co Ci chodzi bo nie kapuje. Proszę o dalsze oceny i KONKRETNE rady, bo jestem początkujący:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm jak mozna konkretniej powiedziec ze spoiler jest brzydki? bardzo brzydki? hmm nie podoba sie i tyle, poprostu nie pasuje do tego auta i podejrzewam ze do zadnego by nie pasowal, moze dlatego ze zamiast jakichs stylizowanych wlotów są kwadratowe dziury

 

;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieszczam mały update w postaci nowego spojlera:P, chociaż nie wiem czy ten jest lepszy:/ Sam zaznaczyłem sobie kilka błędów:P

1. Jak połącze dwie połowy to będzie ok.

2. Narazie tego nie modelowałem, tylko tak żeby było.

3. Później poprawie:]

 

Piszcie co źle a co dobrze;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość polak

No no no .... bravo

-Hindus,

-Nielot007,

-Lt.knysha,

-Kome,

-Predator,

Gadałem z acre117 i powiedział że nie dokończy tego modelu bo wszyscy jak widać źle o tym modeliku powiedzieli, ani jednej nie było uwagi że bardzo ładnie mu coś wyszło bravo bravo po co taki uwagi:

 

Cholernie brzydki ;). Pracuj dalej :). Pzdr

 

nie jest brzydki tylko okropny:D

ale coraz mniej bugow widac jeszcze pare poprawek i bedzie dobrze:D:D

aha i ten spojler.........

pozdro

 

kurde co to ma być !!! Nie umiecie jednego miłego słówka powiedzieć. Robił auto i już tego nie robi bo go zniechęciliście !!!

Odnośnik do komentarza