Creater Napisano 2 Luty 2005 Share Napisano 2 Luty 2005 Witam! Czytam już od jakiegoś czasu to forum. Jednak dopiero teraz skusiłem się na rejestrację ;) Witam wszystkich !!! Dlaczego piszę ten post. No właśnie jestem początkujący, a chcę dużo zrobić hehe... Mam zamiar wymodelować w 3d max'ie palmtopa: Jednak nie wiem od której strony mam się za to wziąść. Ponieważ pewne elementy chcę zrobić animowane (klapka,przyciski)... Mam nadzieję że pomożecie mi w modelingu. Pozdrawiam ;) Za pomoc z góry dzięki ---- ps. tekturki już sobie uzbierałem :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 2 Luty 2005 Share Napisano 2 Luty 2005 ehhh modeling jak modelin ale najlepiej do flasha z maxa eksportowac za pomoca pluginu illustrate ktory zamienia wszystko na plik swf ktory mozna pozniej latwo obrobic we Flashu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creater Napisano 3 Luty 2005 Autor Share Napisano 3 Luty 2005 Narazie tyle zrobiłem...Tzn. tyle narazie potrafie całość wykonałem przez "boolean" , polygon i tekstury... Proszę o propozycje innego rozwiązania wymodelowania tego przycisku (zaokrąlenia itp.). Oraz w jaki sposób go zanimować ? Tzn. jak zrobić żeby poprostu się przesunąć troszkę w duł. Pozdrawiam serdecznie. Noob (ale każdy kiedyś był) w 3DS MAX :P PS. Chcę uzyskać efekt realistycznego bardzo odzwzorowania oryginału. Mam nadzieję, że mnie wspomożecie :) wiedzą oczywiście :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 3 Luty 2005 Share Napisano 3 Luty 2005 Na razie nie baw sie w tekstukri ale dopieszczaj model. I renderki pasują mi bardziej na Białym nie Czarnym tle :D Którą wersje maxa masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 3 Luty 2005 Share Napisano 3 Luty 2005 rowr - ehhh modeling jak modelin ale najlepiej do flasha z maxa eksportowac za pomoca pluginu illustrate ktory zamienia wszystko na plik swf ktory mozna pozniej latwo obrobic we Flashu :) a to do czego hehe :D ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creater Napisano 3 Luty 2005 Autor Share Napisano 3 Luty 2005 mam Maxa 7 a dlaczego pytasz? ps. Jak można uzyskac efekt takiego plastiku jak na tym zdjęciu ??? (chodzi mi o te przyciski) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 3 Luty 2005 Share Napisano 3 Luty 2005 Czysta ciekawość :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creater Napisano 3 Luty 2005 Autor Share Napisano 3 Luty 2005 hmmmmm Modeluje i modeluje (tzn. próbuje) i z boxa wychodzi jakoś ale tak koślawo :P Jak robie z lini smooth to mi elegancko wychodzą zaokrąglenia. Jednak...no właśnie a jednak nie wiem jak z tych lini teraz zrobić siatkę ;/// Mam coś takiego: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creater Napisano 4 Luty 2005 Autor Share Napisano 4 Luty 2005 Myślę, że dla was coś takiego to pestka :P Jednak ja się nad tym już dłuuuuuuuuuugo męcze. Dodam pewnego rendera... I myślę, że powiecie mi - wcześniej oglądając go - co muszę poćwiczyć... POZDRAWIAM! ps. to chyba 3 dzień mojej przyjaźni z 3D MAX'em ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creater Napisano 5 Luty 2005 Autor Share Napisano 5 Luty 2005 Z tego wcześniejszego po przez ciągłe boolean'y zrobiła mi się kaszana. Więc postanowiłem się wziąść za to od początku. Po przeczytaniu paru tutoriali ( i ich zrozumieniu :) ). Przez "pare" minut zrobiłem narazie coś takiego. Powiedzcie mi jakich narzędzi do modelingu mam użyć w dalszej pracy. Tzn. czy boolean używać czy bend'a itp. PS. licze na Ciebie Hindus ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SamoDobro Napisano 5 Luty 2005 Share Napisano 5 Luty 2005 ja bym to robił raczej w całości na booleanach - nie będziesz mieć kłopotów z kantami i innymi babolami przy zagęszczaniu siatki. co do uzyskania plastiku - kuknij w wątek o zadawaniu pytań - tam są jakieś tutoriale do materiałów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 5 Luty 2005 Share Napisano 5 Luty 2005 hehe boolean'ami to ty sie zajezdzisz na smierc w maxie a i siatka będze do bani. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SamoDobro Napisano 5 Luty 2005 Share Napisano 5 Luty 2005 hehe - to chyba już wiem, dlaczego grubas, ktorego chciałem wczoraj wymodelować jakoś opornie mi wychodził... ale co zamiast maxa do modelowania takich powierzchni zatem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 5 Luty 2005 Share Napisano 5 Luty 2005 3ds max :D tylko ze polymodeling a nie z nurbsów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creater Napisano 5 Luty 2005 Autor Share Napisano 5 Luty 2005 stosuję się do waszych porad. Nie używam boolean'a, a za to poly ale nie nurbs. I wychodzi powolutku :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SCORPI Napisano 6 Luty 2005 Share Napisano 6 Luty 2005 dbaj o to zeby w siatce rozmiary czworokatów przy skokach przy kantach były mniejwiecej takich samych rozmiarów. U ciebie nie są i widać tego efekt na renderze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się