Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Czytam już od jakiegoś czasu to forum. Jednak dopiero teraz skusiłem się na rejestrację ;) Witam wszystkich !!!

 

Dlaczego piszę ten post. No właśnie jestem początkujący, a chcę dużo zrobić hehe... Mam zamiar wymodelować w 3d max'ie palmtopa:

 

41219661

 

Jednak nie wiem od której strony mam się za to wziąść. Ponieważ pewne elementy chcę zrobić animowane (klapka,przyciski)... Mam nadzieję że pomożecie mi w modelingu. Pozdrawiam ;)

 

Za pomoc z góry dzięki

----

ps. tekturki już sobie uzbierałem :]

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ehhh modeling jak modelin ale najlepiej do flasha z maxa eksportowac za pomoca pluginu illustrate ktory zamienia wszystko na plik swf ktory mozna pozniej latwo obrobic we Flashu :)

Napisano

Narazie tyle zrobiłem...Tzn. tyle narazie potrafie całość wykonałem przez "boolean" , polygon i tekstury...

 

Proszę o propozycje innego rozwiązania wymodelowania tego przycisku (zaokrąlenia itp.).

Oraz w jaki sposób go zanimować ? Tzn. jak zrobić żeby poprostu się przesunąć troszkę w duł.

 

Pozdrawiam serdecznie. Noob (ale każdy kiedyś był) w 3DS MAX :P

 

render1.jpg

 

PS. Chcę uzyskać efekt realistycznego bardzo odzwzorowania oryginału. Mam nadzieję, że mnie wspomożecie :) wiedzą oczywiście :D

Napisano

Na razie nie baw sie w tekstukri ale dopieszczaj model. I renderki pasują mi bardziej na Białym nie Czarnym tle :D Którą wersje maxa masz

Napisano

rowr -

ehhh modeling jak modelin ale najlepiej do flasha z maxa eksportowac za pomoca pluginu illustrate ktory zamienia wszystko na plik swf ktory mozna pozniej latwo obrobic we Flashu :)
a to do czego hehe :D ??
Napisano

hmmmmm Modeluje i modeluje (tzn. próbuje) i z boxa wychodzi jakoś ale tak koślawo :P

Jak robie z lini smooth to mi elegancko wychodzą zaokrąglenia. Jednak...no właśnie a jednak nie wiem jak z tych lini teraz zrobić siatkę ;///

 

Mam coś takiego:

jak.jpg

Napisano

Myślę, że dla was coś takiego to pestka :P Jednak ja się nad tym już dłuuuuuuuuuugo męcze. Dodam pewnego rendera... I myślę, że powiecie mi - wcześniej oglądając go - co muszę poćwiczyć... POZDRAWIAM!

 

ps. to chyba 3 dzień mojej przyjaźni z 3D MAX'em ;)

 

test.jpg

Napisano

Z tego wcześniejszego po przez ciągłe boolean'y zrobiła mi się kaszana. Więc postanowiłem się wziąść za to od początku. Po przeczytaniu paru tutoriali ( i ich zrozumieniu :) ). Przez "pare" minut zrobiłem narazie coś takiego.

 

Powiedzcie mi jakich narzędzi do modelingu mam użyć w dalszej pracy. Tzn. czy boolean używać czy bend'a itp.

 

PS. licze na Ciebie Hindus ;)

 

nowe_1.jpg

nowe_1_siatka.jpg

Napisano

ja bym to robił raczej w całości na booleanach - nie będziesz mieć kłopotów z kantami i innymi babolami przy zagęszczaniu siatki.

co do uzyskania plastiku - kuknij w wątek o zadawaniu pytań - tam są jakieś tutoriale do materiałów.

Napisano

hehe - to chyba już wiem, dlaczego grubas, ktorego chciałem wczoraj wymodelować jakoś opornie mi wychodził...

ale co zamiast maxa do modelowania takich powierzchni zatem?

Napisano

dbaj o to zeby w siatce rozmiary czworokatów przy skokach przy kantach były mniejwiecej takich samych rozmiarów. U ciebie nie są i widać tego efekt na renderze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności