Napisano 8 Luty 200520 l Witam wszystkich, jako początkujący mimo że obserwuję prace innych dłuższy czas postanowiłem wymodelować model robota z tutorialka / 3d-palace/ oraz o animację z nim w roli głównej :) .Do tego dojdzie hangar naprawczy
Napisano 8 Luty 200520 l fajnie ze edytujesz posty :P a co do modelu to popracuj jeszcze nad nogami bo mało detali ;) pozdro.
Napisano 8 Luty 200520 l zdecydowanie za malo detali:( i moze najpierw zrob cos troszke wiecej a puzniej umiesc do oceny i pomocy bo to jest troszke malutko zeby cos o tym powiedziec pozdrawiam serdecznie i powodzenia:)
Napisano 8 Luty 200520 l moim zdaniem niepowinno sie umieszczać na forum dziełek z tutków bo jedyne co można oceniać to kopie albo nieudaną kopie nic fajniejszego (model) niepokarzesz !!!
Napisano 8 Luty 200520 l Autor model ten jest dla mnie ćwiczeniem poza tym chcę rozbudować całość łącznie z hangarem ,niestety każdy jakoś zaczyna :) no i avik to chyba nie jest ze mną aż tak źle? :) No i dziękuję za komentarze :)
Napisano 8 Luty 200520 l Hmm znawcą to ja nie jestem, ale okręgi w miejscach zgięć jak dla mnie zdecydowanie są za duże, po za tym są zbyt kanciaste, może finalny rendrer ma być z daleka ? Kabina jest rodem z dźwigu lub koparki tak ma być ?? Pozdrawiam
Napisano 8 Luty 200520 l Autor kanciki będą wygładzone,jeżeli chodzi o miejsca zgięć to według mnie są ok,a co do kabiny Hmmmmm najprawdopodobniej ją przebuduję po swojemu
Napisano 8 Luty 200520 l Autor Twój model, Twoje dzieło, ważne by na końcu wszystko dobrze współgrało Oj motocyklisto nie czytasz całych postów :)
Napisano 9 Luty 200520 l Autor zabrałem się za hangar,hmmm to dopiero początek ale czy jest sens bawić się w detale skoro prawie ich nie widać jak np. winda.No i kwestia oświetlenia to dla ,mnie jak narazie magia :(
Napisano 9 Luty 200520 l Baw sie w detale nawet jezeli ich nie widać :) wycwiczysz sobie przez to warsztat :> A co do scenki, to jak postarasz, jakieś fajne oswietlenie zrobisz to napewno miło wyjdzie, nie genialnie ale miło :) powodzenia
Napisano 10 Luty 200520 l Ojej znowu robot ala "ed 209" z robocopa:( Dwunogie metalowe paskudy strasznie się ostatnio rozpleniły. Scenka taka se. Rzeczywiście jak popracujesz i zarzucisz widza detalami to może w amoku uzna to za naprawdę niezłą scenkę. No i przydaloby się tutaj jakieś fajne oświetlenie, ono może rzeczywiście sporo uratować. Pozdrawiam
Napisano 10 Luty 200520 l no porsze...bravo bravo jak na debiut bardzo ambitnie.. na razie wyglada fajnie.. tazk trzymaj DAREk.. będą z Ciebie ludzie informuj mnie na bierzaco o postępach pozdrawiam
Napisano 10 Luty 200520 l no porsze...bravo bravo jak na debiut bardzo ambitnie.. na razie wyglada fajnie.. tazk trzymaj DAREk.. będą z Ciebie ludzie informuj mnie na bierzaco o postępach pozdrawiam
Napisano 13 Luty 200520 l Autor Wydłubałem teleport,ale miejsce umiejscowienia go jest mi jeszcze niewiadome,może jakieś propozycje panowie?Bo ustawiałem go w wielu miejscach i nie mogłem się ostatecznie zdecydować. :(
Napisano 14 Luty 200520 l Autor Kolejny wydłubany element hali.Zbiorniki paliwowe.Dodane już do sceny w pierwszym poście (jak zwykle) :)
Napisano 14 Luty 200520 l jaka jest tego skala? bo jak to jest duze (a sadzac po innych objektach jest), to przydalaby sie jakas konstrukcja zeby rury podtrzymac, i drabinka zeby na to wlezc i ewentualnie cos naprawic.
Napisano 14 Luty 200520 l Autor Oczywiście drabinki będą ale jeżeli chodzi o konstrukcję to nie sądzę aby była potrzebna,mieszkam w gdańsku dosyć często przejeżdzałem ostatnio koło rafinerii i przyglądałem się rurkom :) jest to zależne od wysokości a tu wysokość jest jeszcze za mała aby robić większe podparcia
Napisano 15 Luty 200520 l Autor Winda,co prawda wersja jeszcze nie end ale blisko :) Scenka w pierwszym poście uaktualniona
Napisano 16 Luty 200520 l Autor Mam takie pytanko,czy wiecie gdzie mogę dorwać tutka na temat animowania światła? Lub jak z animować dajmy na to strzał z laseru aby leciał po danej trajektorii
Napisano 16 Luty 200520 l bardzo fajnie darus ta scenka zaczyna naprawde zyc...wyobrazam sobie jeszcze tutaj dziesiatki ludzi biegajace po hangarze kombinujace cos prz roznych sprzetach ... ktos spawa ktos naprawia agólnie gwar jak w stoczni przy statku:).. jak dasz odpowiednie swiatlo i textorki to bedzie primo patrzac na ten projekt przychodzui mi na mysl scena z 5 epizodu star wars mianowicie baza rebeliantów na lodowej planecie.. edzie dobrze:) pozdrawiam
Napisano 17 Luty 200520 l Autor Dzięki Sith :) za podpowiedź,świetny pomysł,na początku bazowałem raczej na samych robotach ale bym chyba popełnił błąd gdybym wykluczył w tej scenie człowieka lub żywej istoty człowiekopodobnej :).Jezeli chodzi o oświetlenie to ze mnie kompletna kompanian idiot :) musiałbym znaleźć jakiegos dobrego tutka aby się podszkolić i najlepiej w wersji pl :)
Napisano 19 Luty 200520 l Autor Mam takie pytanie? Czy wszystko jest ok bo jakoś nie ma żadnego odzewu ze strony przeglądających?
Napisano 28 Luty 200520 l hmm...no bardzo ładna ta scena. Wg. mnie mogłbys jush powoli zacząć teksturować. Ile renderuje Ci sie aktualna scenka ? Jesli powyzej 15 min to ja wspołczuje przy robieniu tej animki. Takie małe obliczenia jesli animka bedzie miała powiedzmy 200 klatek a rendering jednej potrwa ok. 15 min. to animacja powinna sie wyrenderowac w ok. 50 godzin :| pozdrawiam i zycze powowdzenia
Napisano 28 Luty 200520 l Autor Przy renderowaniu nie będę go wrzucał od razu do avika,z renderuje go jako pojedyńcze pliki graficzne i potem połączę je w siakimś programiku do obróbki avików,przez to jak mi sie wykosi w razie czego nie tracę czasu na renderowanie ponowne,kilka spacerków rodzinnych i scenka sie z renderuje.Problemem będzie dobre oświetlenie oraz teksturka,po za tym modelowanka jeszcze co niemiara,nie poddam się :) Pozdrowienia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto