Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich, jako początkujący mimo że obserwuję prace innych dłuższy czas postanowiłem wymodelować model robota z tutorialka / 3d-palace/ oraz o animację z nim w roli głównej :) .Do tego dojdzie hangar naprawczy

  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zdecydowanie za malo detali:( i moze najpierw zrob cos troszke wiecej a puzniej umiesc do oceny i pomocy bo to jest troszke malutko zeby cos o tym powiedziec pozdrawiam serdecznie i powodzenia:)

Gość styczny
Napisano

moim zdaniem niepowinno sie umieszczać na forum dziełek z tutków bo jedyne co można oceniać to kopie albo nieudaną kopie nic fajniejszego (model) niepokarzesz !!!

Napisano

model ten jest dla mnie ćwiczeniem poza tym chcę rozbudować całość łącznie z hangarem ,niestety każdy jakoś zaczyna :) no i avik to chyba nie jest ze mną aż tak źle? :) No i dziękuję za komentarze :)

Napisano

Hmm znawcą to ja nie jestem, ale okręgi w miejscach zgięć jak dla mnie zdecydowanie są za duże, po za tym są zbyt kanciaste, może finalny rendrer ma być z daleka ? Kabina jest rodem z dźwigu lub koparki tak ma być ?? Pozdrawiam

Napisano

kanciki będą wygładzone,jeżeli chodzi o miejsca zgięć to według mnie są ok,a co do kabiny Hmmmmm najprawdopodobniej ją przebuduję po swojemu

Napisano
Twój model, Twoje dzieło, ważne by na końcu wszystko dobrze współgrało

Oj motocyklisto nie czytasz całych postów :)

Napisano

zabrałem się za hangar,hmmm

to dopiero początek ale czy jest sens bawić się w detale skoro prawie ich nie widać jak np. winda.No i kwestia oświetlenia to dla ,mnie jak narazie magia :(

Napisano

Baw sie w detale nawet jezeli ich nie widać :) wycwiczysz sobie przez to warsztat :> A co do scenki, to jak postarasz, jakieś fajne oswietlenie zrobisz to napewno miło wyjdzie, nie genialnie ale miło :) powodzenia

Napisano

Ojej znowu robot ala "ed 209" z robocopa:( Dwunogie metalowe paskudy strasznie się ostatnio rozpleniły. Scenka taka se. Rzeczywiście jak popracujesz i zarzucisz widza detalami to może w amoku uzna to za naprawdę niezłą scenkę. No i przydaloby się tutaj jakieś fajne oświetlenie, ono może rzeczywiście sporo uratować.

Pozdrawiam

Napisano

no porsze...bravo bravo jak na debiut bardzo ambitnie.. na razie wyglada fajnie.. tazk trzymaj DAREk..

będą z Ciebie ludzie

informuj mnie na bierzaco o postępach

pozdrawiam

Napisano

no porsze...bravo bravo jak na debiut bardzo ambitnie.. na razie wyglada fajnie.. tazk trzymaj DAREk..

będą z Ciebie ludzie

informuj mnie na bierzaco o postępach

pozdrawiam

Napisano

Wydłubałem teleport,ale miejsce umiejscowienia go jest mi jeszcze niewiadome,może jakieś propozycje panowie?Bo ustawiałem go w wielu miejscach i nie mogłem się ostatecznie zdecydować. :(

Napisano

jaka jest tego skala? bo jak to jest duze (a sadzac po innych objektach jest), to przydalaby sie jakas konstrukcja zeby rury podtrzymac, i drabinka zeby na to wlezc i ewentualnie cos naprawic.

Napisano

Oczywiście drabinki będą ale jeżeli chodzi o konstrukcję to nie sądzę aby była potrzebna,mieszkam w gdańsku dosyć często przejeżdzałem ostatnio koło rafinerii i przyglądałem się rurkom :) jest to zależne od wysokości a tu wysokość jest jeszcze za mała aby robić większe podparcia

Napisano

Mam takie pytanko,czy wiecie gdzie mogę dorwać tutka na temat animowania światła? Lub jak z animować dajmy na to strzał z laseru aby leciał po danej trajektorii

Napisano

bardzo fajnie darus ta scenka zaczyna naprawde zyc...wyobrazam sobie jeszcze tutaj dziesiatki ludzi biegajace po hangarze kombinujace cos prz roznych sprzetach ... ktos spawa ktos naprawia agólnie gwar jak w stoczni przy statku:).. jak dasz odpowiednie swiatlo i textorki to bedzie primo

 

patrzac na ten projekt przychodzui mi na mysl scena z 5 epizodu star wars mianowicie baza rebeliantów na lodowej planecie.. edzie dobrze:)

pozdrawiam

Napisano

Dzięki Sith :) za podpowiedź,świetny pomysł,na początku bazowałem raczej na samych robotach ale bym chyba popełnił błąd gdybym wykluczył w tej scenie człowieka lub żywej istoty człowiekopodobnej :).Jezeli chodzi o oświetlenie to ze mnie kompletna kompanian idiot :) musiałbym znaleźć jakiegos dobrego tutka aby się podszkolić i najlepiej w wersji pl :)

Gość makbol
Napisano

hmm...no bardzo ładna ta scena. Wg. mnie mogłbys jush powoli zacząć teksturować.

Ile renderuje Ci sie aktualna scenka ? Jesli powyzej 15 min to ja wspołczuje przy robieniu tej animki.

Takie małe obliczenia jesli animka bedzie miała powiedzmy 200 klatek a rendering jednej potrwa ok. 15 min. to animacja powinna sie wyrenderowac w ok. 50 godzin :|

 

pozdrawiam i zycze powowdzenia

Napisano

Przy renderowaniu nie będę go wrzucał od razu do avika,z renderuje go jako pojedyńcze pliki graficzne i potem połączę je w siakimś programiku do obróbki avików,przez to jak mi sie wykosi w razie czego nie tracę czasu na renderowanie ponowne,kilka spacerków rodzinnych i scenka sie z renderuje.Problemem będzie dobre oświetlenie oraz teksturka,po za tym modelowanka jeszcze co niemiara,nie poddam się :) Pozdrowienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności