Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich, jako pocz膮tkuj膮cy mimo 偶e obserwuj臋 prace innych d艂u偶szy czas postanowi艂em wymodelowa膰 model robota z tutorialka / 3d-palace/ oraz o animacj臋 z nim w roli g艂贸wnej :) .Do tego dojdzie hangar naprawczy

  • Odpowiedzi 34
  • Wy艣wietle艅 6,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajnie ze edytujesz posty :P a co do modelu to popracuj jeszcze nad nogami bo ma艂o detali ;) pozdro.

Napisano

zdecydowanie za malo detali:( i moze najpierw zrob cos troszke wiecej a puzniej umiesc do oceny i pomocy bo to jest troszke malutko zeby cos o tym powiedziec pozdrawiam serdecznie i powodzenia:)

Napisano

moim zdaniem niepowinno sie umieszcza膰 na forum dzie艂ek z tutk贸w bo jedyne co mo偶na ocenia膰 to kopie albo nieudan膮 kopie nic fajniejszego (model) niepokarzesz !!!

Napisano
  • Autor

model ten jest dla mnie 膰wiczeniem poza tym chc臋 rozbudowa膰 ca艂o艣膰 艂膮cznie z hangarem ,niestety ka偶dy jako艣 zaczyna :) no i avik to chyba nie jest ze mn膮 a偶 tak 藕le? :) No i dzi臋kuj臋 za komentarze :)

Napisano

Hmm znawc膮 to ja nie jestem, ale okr臋gi w miejscach zgi臋膰 jak dla mnie zdecydowanie s膮 za du偶e, po za tym s膮 zbyt kanciaste, mo偶e finalny rendrer ma by膰 z daleka ? Kabina jest rodem z d藕wigu lub koparki tak ma by膰 ?? Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

kanciki b臋d膮 wyg艂adzone,je偶eli chodzi o miejsca zgi臋膰 to wed艂ug mnie s膮 ok,a co do kabiny Hmmmmm najprawdopodobniej j膮 przebuduj臋 po swojemu

Napisano

Tw贸j model, Twoje dzie艂o, wa偶ne by na ko艅cu wszystko dobrze wsp贸艂gra艂o

Napisano
  • Autor
Tw贸j model, Twoje dzie艂o, wa偶ne by na ko艅cu wszystko dobrze wsp贸艂gra艂o

Oj motocyklisto nie czytasz ca艂ych post贸w :)

Napisano
  • Autor

zabra艂em si臋 za hangar,hmmm

to dopiero pocz膮tek ale czy jest sens bawi膰 si臋 w detale skoro prawie ich nie wida膰 jak np. winda.No i kwestia o艣wietlenia to dla ,mnie jak narazie magia :(

Napisano

Baw sie w detale nawet jezeli ich nie wida膰 :) wycwiczysz sobie przez to warsztat :> A co do scenki, to jak postarasz, jakie艣 fajne oswietlenie zrobisz to napewno mi艂o wyjdzie, nie genialnie ale mi艂o :) powodzenia

Napisano

Ojej znowu robot ala "ed 209" z robocopa:( Dwunogie metalowe paskudy strasznie si臋 ostatnio rozpleni艂y. Scenka taka se. Rzeczywi艣cie jak popracujesz i zarzucisz widza detalami to mo偶e w amoku uzna to za naprawd臋 niez艂膮 scenk臋. No i przydaloby si臋 tutaj jakie艣 fajne o艣wietlenie, ono mo偶e rzeczywi艣cie sporo uratowa膰.

Pozdrawiam

Napisano

no porsze...bravo bravo jak na debiut bardzo ambitnie.. na razie wyglada fajnie.. tazk trzymaj DAREk..

b臋d膮 z Ciebie ludzie

informuj mnie na bierzaco o post臋pach

pozdrawiam

Napisano

no porsze...bravo bravo jak na debiut bardzo ambitnie.. na razie wyglada fajnie.. tazk trzymaj DAREk..

b臋d膮 z Ciebie ludzie

informuj mnie na bierzaco o post臋pach

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Wyd艂uba艂em teleport,ale miejsce umiejscowienia go jest mi jeszcze niewiadome,mo偶e jakie艣 propozycje panowie?Bo ustawia艂em go w wielu miejscach i nie mog艂em si臋 ostatecznie zdecydowa膰. :(

Napisano
  • Autor

Kolejny wyd艂ubany element hali.Zbiorniki paliwowe.Dodane ju偶 do sceny w pierwszym po艣cie (jak zwykle) :)

Napisano

jaka jest tego skala? bo jak to jest duze (a sadzac po innych objektach jest), to przydalaby sie jakas konstrukcja zeby rury podtrzymac, i drabinka zeby na to wlezc i ewentualnie cos naprawic.

Napisano
  • Autor

Oczywi艣cie drabinki b臋d膮 ale je偶eli chodzi o konstrukcj臋 to nie s膮dz臋 aby by艂a potrzebna,mieszkam w gda艅sku dosy膰 cz臋sto przeje偶dza艂em ostatnio ko艂o rafinerii i przygl膮da艂em si臋 rurkom :) jest to zale偶ne od wysoko艣ci a tu wysoko艣膰 jest jeszcze za ma艂a aby robi膰 wi臋ksze podparcia

Napisano
  • Autor

Winda,co prawda wersja jeszcze nie end ale blisko :) Scenka w pierwszym po艣cie uaktualniona

Napisano
  • Autor

Mam takie pytanko,czy wiecie gdzie mog臋 dorwa膰 tutka na temat animowania 艣wiat艂a? Lub jak z animowa膰 dajmy na to strza艂 z laseru aby lecia艂 po danej trajektorii

Napisano

bardzo fajnie darus ta scenka zaczyna naprawde zyc...wyobrazam sobie jeszcze tutaj dziesiatki ludzi biegajace po hangarze kombinujace cos prz roznych sprzetach ... ktos spawa ktos naprawia ag贸lnie gwar jak w stoczni przy statku:).. jak dasz odpowiednie swiatlo i textorki to bedzie primo

patrzac na ten projekt przychodzui mi na mysl scena z 5 epizodu star wars mianowicie baza rebeliant贸w na lodowej planecie.. edzie dobrze:)

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzi臋ki Sith :) za podpowied藕,艣wietny pomys艂,na pocz膮tku bazowa艂em raczej na samych robotach ale bym chyba pope艂ni艂 b艂膮d gdybym wykluczy艂 w tej scenie cz艂owieka lub 偶ywej istoty cz艂owiekopodobnej :).Jezeli chodzi o o艣wietlenie to ze mnie kompletna kompanian idiot :) musia艂bym znale藕膰 jakiegos dobrego tutka aby si臋 podszkoli膰 i najlepiej w wersji pl :)

Napisano
  • Autor

Mam takie pytanie? Czy wszystko jest ok bo jako艣 nie ma 偶adnego odzewu ze strony przegl膮daj膮cych?

Napisano

hmm...no bardzo 艂adna ta scena. Wg. mnie mog艂bys jush powoli zacz膮膰 teksturowa膰.

Ile renderuje Ci sie aktualna scenka ? Jesli powyzej 15 min to ja wspo艂czuje przy robieniu tej animki.

Takie ma艂e obliczenia jesli animka bedzie mia艂a powiedzmy 200 klatek a rendering jednej potrwa ok. 15 min. to animacja powinna sie wyrenderowac w ok. 50 godzin :|

pozdrawiam i zycze powowdzenia

Napisano
  • Autor

Przy renderowaniu nie b臋d臋 go wrzuca艂 od razu do avika,z renderuje go jako pojedy艅cze pliki graficzne i potem po艂膮cz臋 je w siakim艣 programiku do obr贸bki avik贸w,przez to jak mi sie wykosi w razie czego nie trac臋 czasu na renderowanie ponowne,kilka spacerk贸w rodzinnych i scenka sie z renderuje.Problemem b臋dzie dobre o艣wietlenie oraz teksturka,po za tym modelowanka jeszcze co niemiara,nie poddam si臋 :) Pozdrowienia

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci