Skocz do zawartości

Plamy GI


Bacry

Rekomendowane odpowiedzi

Jak usunąć plamy?

W załączniku widać zrenderowaną scenę (nie całą) oraz widok czystegio GI na którym plamy widać wyraźnie. no i jeszcze ustawienia.

Dodam jeszcze, że regulacja nrm tresh w irradiance nie zmienia praktycznie nic.

Pozdrawiam Bacry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam!

O ile plamy na zbiornikach zninęły za to powstały plamy na budynkach :D

Ustawienia Vraya standardowe czyli wybrałem scanlina potem jeszcze raz vraya:D Jako primery bounce irradiance jako secondary QMC z 3 odbiciami i subdiv na 8. Irradiance ustawiony na High.

A to efekt

Pozdriam i czekam na propozycje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

1. Nie polecam stosowac innych materialow niz vraya. Nie dosc ze wydluzaja rendering to jeszcze powoduja bledy - np plamy.

2. Jesli masz wlaczone reflective lub refractive w GI caustics (zakladka GI) to wylacz.

3. Sprobuj zmniejszyc recive GI obiektom na ktorych tworza sie plamy (vray properties)

 

Jak nie pomoze to pomyslimy dalej ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardowo to właśnie taki sposób obliczenia jest ustwiony i taki właśnie mam. Niestety dopiero w piątek będę w warszawie więc będę kombinował ze scenę.

Może winny jest materiał blend (ale miksowane materiały są Vraya) bądź też displace na podłożu. Zobaczyć będę mógł dopiero w piątek :(

Pozdrawiam z Poznania Bacry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności