Napisano 13 Luty 200520 l Jak usunąć plamy? W załączniku widać zrenderowaną scenę (nie całą) oraz widok czystegio GI na którym plamy widać wyraźnie. no i jeszcze ustawienia. Dodam jeszcze, że regulacja nrm tresh w irradiance nie zmienia praktycznie nic. Pozdrawiam Bacry
Napisano 13 Luty 200520 l zmniejsz wartosci qmc http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/examples_qmc.htm
Napisano 18 Luty 200520 l Autor Zmiana wartości QMC zgodnie z podanymi zaleceniami spowodowała tylko to, że plamy są bardziej wyraźne :D Kombinuje dalej:(
Napisano 20 Luty 200520 l Autor Witam! O ile plamy na zbiornikach zninęły za to powstały plamy na budynkach :D Ustawienia Vraya standardowe czyli wybrałem scanlina potem jeszcze raz vraya:D Jako primery bounce irradiance jako secondary QMC z 3 odbiciami i subdiv na 8. Irradiance ustawiony na High. A to efekt Pozdriam i czekam na propozycje
Napisano 20 Luty 200520 l Witam, 1. Nie polecam stosowac innych materialow niz vraya. Nie dosc ze wydluzaja rendering to jeszcze powoduja bledy - np plamy. 2. Jesli masz wlaczone reflective lub refractive w GI caustics (zakladka GI) to wylacz. 3. Sprobuj zmniejszyc recive GI obiektom na ktorych tworza sie plamy (vray properties) Jak nie pomoze to pomyslimy dalej ;) Pozdrawiam
Napisano 20 Luty 200520 l Autor Niestety nic to nie pomaga zaczynam mieć go (Vraya) dosyć 8-( Załączam efekt plam. W ramach ciekawostki jeżeli nie ma ziemi (plana) plamy się nie pojawiają:(
Napisano 20 Luty 200520 l Hmmm.. a przelacz w ir map sample lookup na Density-based. Liczy nieco dluzej ale robi o wiele mniej bledow.
Napisano 21 Luty 200520 l Autor Standardowo to właśnie taki sposób obliczenia jest ustwiony i taki właśnie mam. Niestety dopiero w piątek będę w warszawie więc będę kombinował ze scenę. Może winny jest materiał blend (ale miksowane materiały są Vraya) bądź też displace na podłożu. Zobaczyć będę mógł dopiero w piątek :( Pozdrawiam z Poznania Bacry
Napisano 26 Luty 200520 l Autor Po kilku próbach renderowania wiem już, że winny jest displace vraya. Teraz tylko trzeba dojść jak to naprawić :(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto