Jump to content

Zed

Members
  • Content Count

    256
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

39 Excellent

About Zed

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Poznań
  1. Moze sie przydac uzytkownikom mentala - sposob na wlaczenie gpu AO
  2. Niestety nie testuje :) Chociaz bardzo chcialbym testowac kazdy silnik i jego nowa wersje ktora pojawia sie na rynku ;) Czasu jednak ostatnio baaardzo malo wiec - dobrze ze chociaz z informacjami jestem w miare na biazaco ;) Ciakwy silnik sie zapowiada. Czasy renderow swietne i jakosc tez niczego sobie... Tym bardziej ze karty graficzne na ktorych je liczono sa w zasiegu wiekszosci grafikow - ktorzy oczywiscie nie sprzedaja swojej pracy za "stowke" ;) Tak wiec nie sa to jakies cuda na patyku mielone na platformach z NASA. Wyglada na to ze GPU zadomowi sie w naszym workflow szybciej niz sie wydawalo. Sam zaczynam powoli myslec o tym zeby za czas jakis wpakowac mocarna grafe do kompa i zobaczyc na ile te gpu cacuszka sa w stanie sprostac wymaganiom podczas pracy przy bardziej zlozonych projektach komercyjnych. Sam jestem Ciekaw jakie beda roznice pomiedzy RedShiftem, Octanem, Cycles czy nawet irayem zakladajac ze renderujemy ta sama scene, w miare podobne shadery i rozdzielczosci.
  3. @ Lis - tak ficzer wylaczajacy ficzera jest hitem ale w koncu sie zlitowali i odpuscili z tym caddies ;) @ Kir4 - zgadzam sie... troche tudaj odpuscielm podobnie jak przy macbookach - to sa w pelni modele 3d tylko shadery troche kiepsko przygotowalem i wyszlo troche malo luxusowo ;) Sie poprawie next time ;) Dzieki. @ ezils - Dzieki ;)
  4. Ale ma oczyska! :) Chetnie bym zobaczyl w ruchu taka sympatyczna malpke ;) Piekna robota.
  5. @ Zbychowaty - aaa ide ;) @ deshu - tez bym tego fota nie nazwal ;) Zdjecia wychodza zdecydowanie inaczej ;) A tu cg jak na dloni. Trzeba by sie jeszcze nieco napocic zeby zrobic z tego real photo... ani czas ani budzet nie pozwala na takie zabiegi a i potrzeby tez nie ma zeby generowac klatki jakosci filmowej do kolejnego szybkiego projektu na tasmie. Chociaz nie powiem... jeszcze bym sie ta scena pobawil. Zostawie jednak energie na projekty wlasne - tam zawsze mozna podciagnac jakosc znacznie wyzej bo nie cisna ;) Czas renderingu - liczylem w 3000x1500 w DR. Mocy mialem gdzies na 15-20 cinebench markow. Pare godzin na render. W scenie sa dokladnie 63 swiatla - 90% rzuca miekkie cienie wiec bylo co mielic. Mialem troche czasu na liczenie w wiec nie optymalizowalem przesadnie. Czas byl jak najbardziej do zaakceptowania. Nie samplowalem tylko na potege przez co to i tam jest troche szumu na glossach ale nikomu to nie przeszkadzalo. tak 2014 to krok milowy jesli o updaty maxa idzie ;) Oby kazdy nastepny byl rownie sensowny. Jak sie jednak poslucha troche userow i podrzuci im pare rzeczy o ktore od dawna prosza... Da sie? Ano chyba musi sie dac bo konkurencja rosnie w sile... mysle ze nie ma tutaj przypadku ani tym bardziej jakies przesadnie dobrej woli Autodesku ;) Mus to mus. Cinema 4D i Modo niezle zaczynaja wojowac. Baa nawet blender gdzies tam w stawce sie liczy pewnie ;) Dzieki za odwiedziny ;) Pozdr
  6. Dzieki za odwiedziny i opinie ;) PLS - masz troche racji. Tak to mniej wiecej wyglada. Jak Mulholland napisal - graficy zawsze dazyli bardziej w strone foto czyli probowali dodac troche niedoskonalosci do sterylnych obrazkow. Fotograficy znowu czeasto czyszcza na potege zdjecia ktore pozniej wygladaja jak render. Najgorzej to wychodzi jak ktos wygladza modelke i robi z niej lale barbi - czesto za pomoca filtra ktorego wogole nie kontroluje i uzywa w auto mode ;) Graficy tez potrafia przegiac i dodaja np. taka aberacje ze ogladajac rendery masz ochote siegnac kolorowe okularki z polki bo myslisz ze to obraz stereo. Sam kiedys rozpedzilem sie nieco bardziej z niektorymi efektami "psucia" sterylnosci renderow. Trzeba zlapac troche wyczucia a to na pewno przychodzi z czasem. Zajmuje sie tez fotografia wiec te swiaty jakos tam mi sie przeplataja. Generalnie steryla nie lubie rowniez na zdjeciach. Nienawidze juz w tej chwili zdjec bez szumu. Takie gladziutkie jak pupa niemowlaka foty na low iso po prostu mocno mi nie siedza ;) Lubie ladny grain (nie mylic ze standardowym noisem...) bo jak dla mnie wiele wnosi do obrazu. Kazdy oczywiscie woli co innego. Ja chetnie foce na wysokim iso jak trzeba i nie odszumiam zdjec wcale. Ktos inny bedzie odszumial foty nawet cykane na iso 200 ;) Takich tez znam. Tak wiec co kto tam lubi. Co do tych renderkow - staralem sie nie przesadzic i mysle ze zaden efekt nie jest zbyt nachalny. To prawda ze bloomy ktore dorzucilem nie wyszly by w takim stopniu podczas fotografowania lustrem nawet z przecietnym szklem. Ale to taka stylistyka po prostu. Mnie sie podoba, komus nie. Klient czasem podjara sie takimi dodatkami a innym razem woli krystalicznie czyste obrazki bez dodatkowych ficzerow - byle kolorki byly wg projektu ;) Pozdr Zed
  7. Nazwa Firmy: PIXEL MUST DIE Strona Firmowa: http://www.pixelmustdie.com Informacja o polu działania firmy: wizualizacja Poszukuję osoby na stanowisko: programista, grafik - UNITY3D Forma zatrudnienia: praca zdalna, wspolpraca w dluzszym okresie czasu (projekt rozwojowy) Obowiązki: kompleksowe tworzenie duzych, interaktywnych scen 3d Wymagania: Poza wiedza czysto techniczna wazne bedzie duze poczucie estetyki w zakresie wszelkich dzialan wizualnych czyli portfolio stricte 3d (oparte zarowno na unity jak i np. 3ds max) bedzie dla nas bardzo istotne. Kontakt: Wysylajcie prosze swoje zgloszenia na info(at)pixelmustdie.com Dodatkowe informacje: W zwiazku z tym ze nasza firma miesci sie w Poznaniu poszukujemy kogos na miejscu. Praca bedzie miala raczej charakter zdalny ale planujemy dosc czeste spotkania gdyz nasz projekt bedzie po prostu tego wymagal. Oferujemy prace przy bardzo ciekawym projekcie i chcemy zaplacic godziwe pieniazki za dobrze wykonane zadania ;) Poza tym wspolpraca z ludzmi ktorzy w 3d pracuja od wielu lat - tak wiec raczej obejdzie sie bez akcji robienia rzeczy niemozliwych na wczoraj ;) Znamy branze i mozliwosci dosyc dobrze wiec rozsadnie planujemy zadania. Pozdrawiam Zed
  8. Wdrozyli wlasnie ten patent do maxa 2014 ;) Nie tylko maksymalizacja viewportu ale inne fukncje jak zmiana wyswietlania sceny (np. solid, wire) centrowanie obiektow itd itd. Niby detal ale faktycznie bardzo ulatwia prace.
  9. Aa o to chodzi... tez nie lubie tego w przesiadkach... Spialem sie jednak i przysiadlem zeby poprzenosic wszystkie ustawienia i jakos tam przeszlo bez wiekszego bolu ;) Mialem motywacje... ;) Warto zaznaczyc ze wiele pluginow z 2013 dzialaja od reki i nie trzeba czekac na przekompilowane wersje (nie wiem jak z takimi kolosami jak Vray ale pojedyncze pluginy bez problemu)
  10. Dzieki Panowie ;) boltic ale czym sie martwisz? Nie masz subskrypcji?
  11. Witam, przedstawiam jeden z ostatnich projektow jaki mialem przyjemnosc wykonac. Przyjemnosc wyjatkowa bo temat bardzo mi "siedzial" ;) Do tego scena dawala mozliwosc pobawienia sie troche oswietleniem co dla mnie jest juz wystarczajaca zacheta do pracy ;) Renderki przedstawiaja salon firmowy Orange ktory powstaje w Abidjan na Wybrzezu Kosci Sloniowej. Praca nad tym salonem byla tez poligonem doswiadczalnym dla maxa 2014 i nowego mentala. Moze troche szalone robic szybki projekt komercyjny na swiezej edycji maxa ale zaryzykowalem (wczesniejsze testy wykazaly ze z grubsza jest ok ;) No i... okazalo sie ze soft dzialal bez zarzutu. Drobne bledy ktore czesto mocno irytowaly przy poprzednich wydaniach tutaj jakos sie nie udzielily. Pewnie tym razem sa w innych obszarach :) Moze animatorzy albo spece od efektow maja wiekszy bol glowy z nowa wersja. Tak czy siak wieksza szybkosc viewportu, MOZLIWOSC WYLACZENIA CADDIES!!!, nowa wersja MR ze zintegrowanym juz unified sampling mocno poprawila komfort pracy. Jak dla mnie jedna z lepszych aktualizacji maxa w ostatnich latach. Oczywiscie to moje zdanie - kazdy cos inengo wymaga od softu i co innego mu do 3d potrzebne. Dla mnie duzy bonus za ficzery do mentala ktorego uwielbiam i ktorego teraz duzo czesciej bede uzywal przy projektach komercyjnych. Cieszy tez fakt ze adsk skupil sie wreszie na podstawach a nowe usprawnienia wydaja sie byc calkiem przemyslane i moga sie podobac. Z gory dzieki za komentarze i krytyke Pozdrawiam Zed
  12. Przesiadaja sie tez Ci co maja subskrypcje ;) Update ze starszej wersji niestety w tej chwili jest malo oplacalny i lepiej wybulic na sub co roku i pracowac na biezacej wersji - tymbardziej ze ostatnie updaty sa calkiem sensowne i moim zdaniem warto. Oczywiscie jak w firmie jest 10 stanowisk to robi sie z tego nie mala sumka no ale z drugiej strony te 10 stanowisk powinno przynosic wystarczajacy dochod...
  13. No i tak by bylo sensownie. Jak ktos na prawde potrzebuje soft juz teraz a nie chce piracic to kupi. W sumie przez ten okres to nawet na trialu mozna poleciec wiec jakiej opcji by nie wybrac to i tak mozna pracowac ;)
  14. Zawsze mogli napisac ze nie mozesz kupic 3ds maxa wogole... az do czasu ukazania sie wersji 2014. Czy ktos broni kupic np. ipada 2 przed premiera ipada 3? Nie slyszalem ;)
  15. mala zajawka populate - w sumie nic ciekawego.... http://www.youtube.com/watch?v=Bn0BZjSbeAU Nie wiedzialem ze Autodesk odswiezyl logo :) Na max3d.pl nic o tym nie bylo jeszcze ;) EDIT: tu jest wszystko w 1 paczce. http://www.cgrecord.net/2013/03/autodesk-3dsmax-2014-new-features.html a tu juz bezposrednio ze strony adsk - http://area.autodesk.com/2014unfold/products/3dsmax.html# Calkiem calkiem te ficzery. Cieszy tool do szybkiego lapania perspektywy z bg.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy