Skocz do zawartości

SCENA 3D: Akhallan


Rekomendowane odpowiedzi

Gość The chosen one
Napisano

Witam, to jedna z moich ostatnich prac. Przedstawia ona planetę o nazwie Akhallan.

Dawno temu gdy rozkwitała ona pełnią życia, zaś na wiecznie zielonych pastwiskach wypasano wiele gatunków akhallańskich owiec, nie zdawano sobie sprawy jak bardzo zmieni się ona przez następne milenium.

Zdarzyło się najgorsze. Przelatujący asteroid został przyciągnięty za blisko planety i uderzył w księżyc wybijając go z orbity. Zbliżył się on tak bardzo do Allakhanu że przysłaniał prawie całe niebo. Zwiększyły się pływy oceanów i zaczęły się budzić dawno już śpiące pod powierzchnią oceanów wulkany. Poprzez liczne wybuchy wulkanów temperatura atmosfery planety znacznie się podniosła. Zaczęły topnieć lody znajdujące się na biegunach, suchy ląd zalała woda. Istoty tam żyjące ratowały się budując ogromne metropolie w powulkanicznych skałach i wygasłych wulkanach. Poprzez znaczną izolację ewolucj azaczęła iść w różnych kierunkach, często obdarzając je zdolnościami magicznymi. Każdy żyjący na Allakhanie zapomniał już o dawnej historii. Niestety nadszedł dzień w którym od dawna nieczynne wulkany zaczęły się budzić ...

 

Przepraszam was za błedy ortograficzne, pisząc szybko nie zwracam na to uwagi.

Mam nadzieję, że praca wam sie spodoba. Postaram się dobisać trochę informacji technicznych, jak znajdę trochę czasu. Praca została zrobiona w 3D s MAX.

Z zniecierpliwieniem czekam na komentarze, pytania i słowa konstruktywnej krytyki.

Z góry dzięki za zainteresowanie.

 

Dymitr.

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dym zbyt gesty, przynajmniej na brzegach powinien byc rozmazany.

dno morza wyglada jak dno basenu (z pasami do zawodow), czy to zamierzone?

wulkan i dym nie jest oswietlony, albo za slabo i od zlej strony (w porownaniu do skaly z lewej z przodu).

budynek ze skala i ziemia z listkami przed nim mi sie najbardziej podoba, gdyby tylko troche tekstury dopracowac.

facet tez moze byc, tylko teksture skory ma plastikowa.

Napisano

1. Pierwsze wrażenie - praca wydaje się niespójna , wygląda na poskładaną z kilku odrębnych części.

Niebardzo da się też wyczuć o co w scenie chodzi, oglądający pracę powinien od razu zorientować się o co w niej chodzi , powinna mieć wyraźny nastrój , opowiadać o czymś - nie koniecznie dosłownie , ale np. za odpowiednio dobranych kolorów czy oświetlenia.

Tę historię ,którą opisałeś w poście powinno dać się odczytać z renderu.

 

2. Trudno mi ocenić w jakiej odległości jest wulkan ( jak się tak wpatruję to raz mi się wydaje 50 a raz 500 metrów).

3. Pas ziemi czy skał który wyznacza horyzont jest zauważalny dopiero po dłuższym wpatrywaniu się w pracę - na początku wyglądało to dla mnie jak morze- ale raziła mnie pustka.

4. Jak będziesz robił następną pracę i chcesz się czegoś nauczyć to zamieszczaj ją w dziale Work In Progress . Widać ,że masz już jakieś umiejętności w modelowaniu , teksturach i pluginach ale kompletnie nie wyszło połączenie tego w całość.

A tak wogóle to lepiej na początku zamieszczać mniejsze rzeczy typu speedy czy pojedyńcze modele a nie rzucać się na głęboką wodę.

 

 

 

Pozdrawiam.

Gość raminez
Napisano

ciekawy pomysl z ta pracka...ale jest duzo elemento ktorych poprostu niewidac ...a szkoda zmarnowac taki projekt..pozdro

Gość raminez
Napisano

do samego dymu bym sie nieprzyczepil ale z deszczu czy czegos tam padajacego ..wyrzucilbym ...na galezi cos jest niewidac .....drzewo z morkiem przesumoc aby niezalanial wuklanow...proboj ..i twoje logo zmiejsz rozprasza i zaslania..pozdro




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności