Napisano 14 Luty 200520 l Pracujś sobie na taką malutką wizualizacją :) Narazie mam okno i drzwi balkonowe. Światło troszeczke za jasne, ale to się poprawi. Jestem początkujący . Obecnie pracuję nad grzejnikiem który będzie pod oknem. W planach wymodelowanie balkonu z barierką i dodanie kilku fajnych mebelków. Poprostu wizualizacja...
Napisano 15 Luty 200520 l Autor Rzeczywiście tak jak mówłem scena była prześwietlona, popracowałem troszke nad światłem i dodałem grzejnik. Teraz bede pracował nad termostatem :)
Napisano 15 Luty 200520 l jaka przeswietlona podloga ;> nic nie jest przeswietlone, tylko zmniejsz mutipliery VRay ligtów i zwieksz multipliera tego directa, bo jak na slonce to za słabo swieci ;) pzdr
Napisano 15 Luty 200520 l Autor Malutki updejt. Tym razem dwa rendery. Dodałem balkon z balustradą i próbny obraz. Troche pomęczyłem światło. Wydaje mi się że drugi jest nieco lepszy. Ale chyba oba troszke za jasne, może mi pomo że jakiś szpec od oświetlenia;) Pzdr
Napisano 16 Luty 200520 l Autor Wymodelowałem na szybko taki oto regał. Dwa rendery. Cały czas walcze ze światłem :)
Napisano 16 Luty 200520 l szpece od oswietlenia moze i sie znajda ale najpierw napisz czym renderujesz... po smiesznych charakterystycznych punkcikach na scianach stawiam na scanline plus advanced lighting :) ale moze sie myle... greets ps hyhy z tymi szpecami to nie mialem siebie na mysli :D
Napisano 16 Luty 200520 l No wygląda całkiem przyzwoicie..... ja korzystam z vray-a... co prawda nie jestem jakimś tam specem, jednak bym dał jedno światło target direct (z lekkim niebieskim zabarwieniem) i ewentualnie jeśli korzystasz z vray-a to jedno światło vray-a :). To tyle ode mnie życze powodzenia w dalszej pracy.... póki co wygląda to całkiem przyjemnie :).
Napisano 16 Luty 200520 l Autor Pracuje na 3ds maxie 7 i vrayu. Budowa oświetlenia wygląda w ten sposób. Dwa światła vraya. Jedno w oknie drugie w drzwiach balkonowych. Direct light jako słońce. Jedno omni w trybie "ambient only". Rendering z GI. Jeśli chodzi o oświetlenie to jescze znim nie skończyłem ;) Pzdr
Napisano 16 Luty 200520 l cienie na ziemi z okna daj ciut bardziej rozmazane, najlepiej area shadows. do kaloryfera nie powinna podchodzic jakas rurka? jaka grubosc muru zewnetrznego? bo cienko wyglada. chyba ze drewniany.
Napisano 16 Luty 200520 l Podba mi się. Troche górny kąt pokoju zabardzo mi sie zlewa- wiem że nie może byc zbyt ostry ale tu jest przesadzone. Ogólnie praca jest na dobraj drodze. Fajne mebelki:D
Napisano 17 Luty 200520 l Autor Troszeczke przemodelowałem grzejnik, dodałem zasilanie z termostatem i odpływ.
Napisano 17 Luty 200520 l ale wy macie zboczenie do tego zielonego (pewnie po tutorialu z evermotion) ;] ja zielonego nie nawidze (oprocz kfiatkoF i trawy) ale mam pozytywne odczucia co do przyszlosci tej pracy ... modele robia dobre i szczegolowe wrazenie
Napisano 19 Luty 200520 l a gdzie sie podzialy cienie? jakies dziwne to oswietlenie i zielen tez jakos gryzie po oczach ;0 ladny kaloryfer ;> pozdrawiam ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto