Shodan Napisano 14 Luty 2005 Napisano 14 Luty 2005 Pracujś sobie na taką malutką wizualizacją :) Narazie mam okno i drzwi balkonowe. Światło troszeczke za jasne, ale to się poprawi. Jestem początkujący . Obecnie pracuję nad grzejnikiem który będzie pod oknem. W planach wymodelowanie balkonu z barierką i dodanie kilku fajnych mebelków. Poprostu wizualizacja...
Tomek Kosiorek Napisano 14 Luty 2005 Napisano 14 Luty 2005 przeswietlon-podloga kiepska moze to przez to
Shodan Napisano 15 Luty 2005 Autor Napisano 15 Luty 2005 Rzeczywiście tak jak mówłem scena była prześwietlona, popracowałem troszke nad światłem i dodałem grzejnik. Teraz bede pracował nad termostatem :)
polka dot Napisano 15 Luty 2005 Napisano 15 Luty 2005 jaka przeswietlona podloga ;> nic nie jest przeswietlone, tylko zmniejsz mutipliery VRay ligtów i zwieksz multipliera tego directa, bo jak na slonce to za słabo swieci ;) pzdr
Shodan Napisano 15 Luty 2005 Autor Napisano 15 Luty 2005 Malutki updejt. Tym razem dwa rendery. Dodałem balkon z balustradą i próbny obraz. Troche pomęczyłem światło. Wydaje mi się że drugi jest nieco lepszy. Ale chyba oba troszke za jasne, może mi pomo że jakiś szpec od oświetlenia;) Pzdr
Shodan Napisano 16 Luty 2005 Autor Napisano 16 Luty 2005 Wymodelowałem na szybko taki oto regał. Dwa rendery. Cały czas walcze ze światłem :)
Quadysz Napisano 16 Luty 2005 Napisano 16 Luty 2005 szpece od oswietlenia moze i sie znajda ale najpierw napisz czym renderujesz... po smiesznych charakterystycznych punkcikach na scianach stawiam na scanline plus advanced lighting :) ale moze sie myle... greets ps hyhy z tymi szpecami to nie mialem siebie na mysli :D
max_1989 Napisano 16 Luty 2005 Napisano 16 Luty 2005 No wygląda całkiem przyzwoicie..... ja korzystam z vray-a... co prawda nie jestem jakimś tam specem, jednak bym dał jedno światło target direct (z lekkim niebieskim zabarwieniem) i ewentualnie jeśli korzystasz z vray-a to jedno światło vray-a :). To tyle ode mnie życze powodzenia w dalszej pracy.... póki co wygląda to całkiem przyjemnie :).
Shodan Napisano 16 Luty 2005 Autor Napisano 16 Luty 2005 Pracuje na 3ds maxie 7 i vrayu. Budowa oświetlenia wygląda w ten sposób. Dwa światła vraya. Jedno w oknie drugie w drzwiach balkonowych. Direct light jako słońce. Jedno omni w trybie "ambient only". Rendering z GI. Jeśli chodzi o oświetlenie to jescze znim nie skończyłem ;) Pzdr
Ania Napisano 16 Luty 2005 Napisano 16 Luty 2005 cienie na ziemi z okna daj ciut bardziej rozmazane, najlepiej area shadows. do kaloryfera nie powinna podchodzic jakas rurka? jaka grubosc muru zewnetrznego? bo cienko wyglada. chyba ze drewniany.
golum Napisano 16 Luty 2005 Napisano 16 Luty 2005 Podba mi się. Troche górny kąt pokoju zabardzo mi sie zlewa- wiem że nie może byc zbyt ostry ale tu jest przesadzone. Ogólnie praca jest na dobraj drodze. Fajne mebelki:D
Shodan Napisano 17 Luty 2005 Autor Napisano 17 Luty 2005 Troszeczke przemodelowałem grzejnik, dodałem zasilanie z termostatem i odpływ.
Shodan Napisano 17 Luty 2005 Autor Napisano 17 Luty 2005 Kolejny model do wizualizacji tym razem telewizor plazmowy :)
Marcin Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 ale wy macie zboczenie do tego zielonego (pewnie po tutorialu z evermotion) ;] ja zielonego nie nawidze (oprocz kfiatkoF i trawy) ale mam pozytywne odczucia co do przyszlosci tej pracy ... modele robia dobre i szczegolowe wrazenie
lpshinoda Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 moim zdaniem wygląda to całkiem przyzwoicie, dawaj dalej pozdro
polka dot Napisano 19 Luty 2005 Napisano 19 Luty 2005 a gdzie sie podzialy cienie? jakies dziwne to oswietlenie i zielen tez jakos gryzie po oczach ;0 ladny kaloryfer ;> pozdrawiam ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się