Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pracujś sobie na taką malutką wizualizacją :) Narazie mam okno i drzwi balkonowe. Światło troszeczke za jasne, ale to się poprawi. Jestem początkujący . Obecnie pracuję nad grzejnikiem który będzie pod oknem. W planach wymodelowanie balkonu z barierką i dodanie kilku fajnych mebelków. Poprostu wizualizacja...

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Rzeczywiście tak jak mówłem scena była prześwietlona, popracowałem troszke nad światłem i dodałem grzejnik. Teraz bede pracował nad termostatem :)

Napisano

jaka przeswietlona podloga ;> nic nie jest przeswietlone, tylko zmniejsz mutipliery VRay ligtów i zwieksz multipliera tego directa, bo jak na slonce to za słabo swieci ;)

 

pzdr

Napisano

Malutki updejt. Tym razem dwa rendery. Dodałem balkon z balustradą i próbny obraz. Troche pomęczyłem światło. Wydaje mi się że drugi jest nieco lepszy. Ale chyba oba troszke za jasne, może mi pomo że jakiś szpec od oświetlenia;)

 

Pzdr

Napisano

szpece od oswietlenia moze i sie znajda ale najpierw napisz czym renderujesz... po smiesznych charakterystycznych punkcikach na scianach stawiam na scanline plus advanced lighting :) ale moze sie myle...

 

greets

 

ps hyhy z tymi szpecami to nie mialem siebie na mysli :D

Napisano

No wygląda całkiem przyzwoicie..... ja korzystam z vray-a... co prawda nie jestem jakimś tam specem, jednak bym dał jedno światło target direct (z lekkim niebieskim zabarwieniem) i ewentualnie jeśli korzystasz z vray-a to jedno światło vray-a :). To tyle ode mnie życze powodzenia w dalszej pracy.... póki co wygląda to całkiem przyjemnie :).

Napisano

Pracuje na 3ds maxie 7 i vrayu. Budowa oświetlenia wygląda w ten sposób. Dwa światła vraya. Jedno w oknie drugie w drzwiach balkonowych. Direct light jako słońce. Jedno omni w trybie "ambient only". Rendering z GI. Jeśli chodzi o oświetlenie to jescze znim nie skończyłem ;)

 

Pzdr

Napisano

cienie na ziemi z okna daj ciut bardziej rozmazane, najlepiej area shadows.

do kaloryfera nie powinna podchodzic jakas rurka?

jaka grubosc muru zewnetrznego? bo cienko wyglada. chyba ze drewniany.

Napisano

Podba mi się. Troche górny kąt pokoju zabardzo mi sie zlewa- wiem że nie może byc zbyt ostry ale tu jest przesadzone. Ogólnie praca jest na dobraj drodze. Fajne mebelki:D

Napisano

ale wy macie zboczenie do tego zielonego (pewnie po tutorialu z evermotion) ;]

 

ja zielonego nie nawidze (oprocz kfiatkoF i trawy) ale mam pozytywne odczucia co do przyszlosci tej pracy ... modele robia dobre i szczegolowe wrazenie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności