Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 138
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

czesc, co do nowej czesci modelu, to moze nalozysz meshsmootha? Bez niego model wyglada dobrze (technicznie) :).

A co do cellulara, to lepszy efekt jest przy wiekszych platach, czyli przy zmniejszeniu tileow.

Napisano

Hmmm....teraz ten stwór mi coś przypomina....brakuje tylko jednej pary łap z takimi wielkimi ostrzami oraz bardziej wyprostowanej postawy...mutacja Tyranida:D:D:D. Dobrze jest, hehe ,mam nadzieje, że skończysz to do końca bitwy...

Napisano

na gorące życzenie pazzi daję tutaj siatkę,

jak widać przezucilem sie ostatnio na 3D Studio MAX\'a 4.2 , zainstalowalem tez Brazila (ale to historyjka na inny post)

W tym MAXie 4.2 wymodelowalem juz ręce, poprawilem stopy i jaeszcze pare innych rzeczy, a to wszystko w weekend na moim powerfulnym kompie 1200MHz ;)

ale znowu piszę do was ze starego P200MMX, na ktorym ostatnia (dzisiejsza) proba nałożenia meshsmootha na w sumie jeszcze niezbyt szczegolowy model zakończyła się... zwisem winzgrozy..

tak więc narazie macie siate...

Napisano

ladna ladna :)))) a jaki masz system na tym kompie slabszym??? oraz jak dajesz na nim mesh smoth..to dlaczego nie mozesz zrobic tak aby mesh smoth dopiero sie wlaczyl przy renderowaniu???

 

pzodr

Napisano

Pablo! oto pelna konfiguracja slabszego (staarego) kompa na jakim pracuje w srodku tygodnia:

Pentium 200MHz MMX

64 MB SDRAM 66MHz

plyta gl. Intel AN430TX (chipset 430TX)

karta graf. S3 Virge DX 4 MB

HDD Western Digital Caviar 2GB

 

System wInDoWs 98 SE PL, DirectX 8.1

 

a co do Meshsmooth, to da sie tak wlaczyc zeby pokazywal sie dopiero przy renderowaniu? (znaczy wiem jak zrobic, zeby byl niewidzialny, ale to dopiero mozna ustawic jak sie go juz nałozy, a mi sie wiesza przy samym nakladaniu - powolutku ekran sie wygladza... i bach nagle jest niebieski... :( )

 

PS pozniej wrzuce patre ostatnich updatow

 

Napisano

a oto konfig weekendowego kompa:

Duron 1200MHz

128 MB DDR266

plyta gl. ASUS A7V333 (chipset VIA KT333)

karta graf. S3 Trio 3D 4 MB

HDD Seagate 13GB

 

ale tuz przed wakacjami (po sesji) zamierzam dokupic:

512 MB DDR333 (RAM)

HDD Seagate/WD/Maxtor 80GB

no i...

RADEON 9500PRO 128MB

hehe ;)

 

co by MAX dobrzej chodził...

Napisano

\"...widzę..że idziesz przed siebie i nie patrzysz za siebie..pozostawiając wspomnienia daleko w tyle młody Anakinie\" Star wars ep.3

 

coaz lepiej...może jednak zdążysz oddać ten model przed JURY..trzymam kciuki

[piwo][piwo]

Napisano

OK, zamieszczam nowe (jedne z ostatnich :( ) updaty:

 

(glowa jeszcze nie jest połączona z korpusem i brakuje dłoni, a także planowanych przeze mnie urządzeń sterujących na grzbiecie i głowie, ich genezę opiszę później)

Napisano

to było \"obrabiane\" już na 3dsmaxie 4.2, i renderowane na BRAZILu, jedno pytanie.. czy ten Brazil ma w ogóle antyaliasing? bo krawędzie mi postrzępione wychodzą a nie moge znaleźć takiej opcji u siebie, mam Brazila V1.0.0

Napisano

musisz nieco popracować nad mięśniami, jak narazie prawie wogole ich nie widać...nie podobają mi się też palce u nóg, są za okragłe.....

Napisano

Zeby wlaczyc antyaliasing masz takie opcje min i max sampling a obok przyciski p1 p2 p3. Najlepiej ustaw sobie na min 1 i max 1 i powinno byc dobrze. A zeby wygladalo duzo lepiej niz w scanlinie stosuj poprostu brazilowe materialy... A modelik calkiem fajny, ja bym go jeszcze jakos pocharatał texturka...

 

Napisano

Wiesz, Mistyczny, chyba zgodzę się z przedmówcą że pace u nóg są za okrągłe. A może zrób go w asymetrycznej pozie?

.....Bagniak jest sympatyczny jak na bagniaka,,,, super!

Napisano

i to już chyba niestety ostatni update, gdyż nie będe miał czasu skończyć bagniaq\'a, nie ma on dłoni, oczu, ani pewnych części elektronicznych które zamierzałem mu dodać, zrobię to po sesji ale teraz zawieszam pracę. :(

Napisano

Niestety z bagniaq\'iwm chyba koniec, sesja tuż tuż, a ja sporo mam zaliczeń i trudnych egzaminów, zresztą fakt, że w ciągu ostatniego 1,5 tygodnia tylko raz zasiadłem do MAXa (ale na jakies 4 godzinki hehe) mówi sam za siebie, NIE zdążę, dokończę po sesji, brakuje mu jeszcze sporo,

 

PS szukam sobie nowych studiow, czy ktoś może ma jakąś opinię na temat INFORMATYKI na politchnice Łódzkiej? jest tam specjalność GRAFIKA KOMPUTEROWA , i ostatnio dowiedziałem się ze niektóre przedmioty wykładają profy z ASP i szkoły mojego brata: Filmówki... ktoś ma coś na ten temat?

Napisano

Nie mówię tu w swoim imieniu, lecz z doświadczenia innych osób, nie radziłbym wybierać się bezpośrednio na grafike komputerową, bo ponoć poziom tychże studiów (przynajmniej w Polsce) jest conajmniej słaby, moim zdaniem lepiej jak byś wybrał się na filmówkę na wydział operatorski albo coś w tym stylu, tam też mają zajęcia z grafiki komputerowej, a można się sporo dowiedzieć o innych pokrewnych i dość ważnych rzeczach. A i gdzieś tu wyczytałem, że potrzebujesz pomocy przy brazilu, skieruję Cię do działu Brazil na forum, możesz pogadać z M@tim albo fotoasem na ten temat, ze mną też możesz się skontaktować ( [email protected] ). To tyle. Pozdry.

Napisano

dzieki, ale wiesz co? mój brat wlaśnie kończy łódzką filmówkę i mi odradza pójście tam bo jest kiepski poziom jeśli chodzi o grafikę komputerową (znaczy niewiele sie nauczyć można i pracownia komp. jest kiepska - pracownie widziałem.. rzeczywiście kompy nie rewelacyjne)

no to ja już nie wiem co w tej pOLSCE warto studiować :(

 

czekam na dalsze wypowiedzi!!!!

Napisano

idz do Miami Ad School w Wawie - poziom bardzo wysoki i wiele wyjazdów do Stanów, Londynu, Japonii..... ucza najlepsi.... tylko, że kupe szmalu kosztuje

 

...albo na wrocławską ASP gdzie grafikę masz na SGi.....

 

pozdrawiam [piwo]

Napisano

dobra! nie mogłem się powstrzymać i wczoraj (piątek wieczór) postanowiłem jakoś \"sensownie\" zakończyć bitwę i dorobić Bagniaq\'owi brakujące części...

oto jak się zaczęło:

Napisano

OK. prace nad bagniaqiem zostały narazie zakończone. Nie wiem czy jest jakieś ograniczenie w ilości ostatecznych renderów modelu do oceny ale poniżej zamieszczam kilka. Ponadto w jednym poście zamieszczę opis modelu w języku angielskim do pobrania dla jury razem z renderami. Gdyby renderów było za dużo to proszę moderatorów o kontakt, ewentualnie proszę samemu wybrać dla jury te \"ładniejsze\"... ;)

Napisano

\"Swampy\" (Bagniaq) description:

This is a reptile living in the swamps. This specimen was killed an then brought to life with a help of electronic devices. One of them can be seen, is placed on his head, by it\'s means people can control motions of Swampy\'s dead body. Swampy serves as a unLIVING weapon.

 

OK I think it\'s now clear who is Swampy (Bagniaq). I started to make it on archaic hardware consisting Pentium 200MHz MMX processor and 64MBytes of SDRAM memory so working on it wasn\'t easy. I used 3Dsmax 2.5. But I finished this model on 3Dsmax 4.2 with a \"better\" hardware.

Modelling of the head was started with a plane rectangle and modelling of the rest of the body - with box. Finally I added bones an skin modifier (in hurry, there are some \"errors\"). There\'s a lot to do with this model but I hadn\'t time to make it because of my studies. I worked on weekends, few hours at a day. I finished it with hurry, just to end this job till the deadline of the \"Bitwa 3D\".




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności