pazzi Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 O, właśnie , Mistic, pokaż siatkę......co? [mruga], proszę.....
darkelf Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 czesc, co do nowej czesci modelu, to moze nalozysz meshsmootha? Bez niego model wyglada dobrze (technicznie) :). A co do cellulara, to lepszy efekt jest przy wiekszych platach, czyli przy zmniejszeniu tileow.
Sharp Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 Hmmm....teraz ten stwór mi coś przypomina....brakuje tylko jednej pary łap z takimi wielkimi ostrzami oraz bardziej wyprostowanej postawy...mutacja Tyranida:D:D:D. Dobrze jest, hehe ,mam nadzieje, że skończysz to do końca bitwy...
Mistic Gohan Napisano 12 Maj 2003 Autor Napisano 12 Maj 2003 jeszcze dzis wieczor wrzuce, updaty ktore pokazą znacznie wiecej, w tym siatke, oraz podejme (dzis albo jutro) jakies decyzje odnosnie dalszej jego przyszlosci.
Mistic Gohan Napisano 12 Maj 2003 Autor Napisano 12 Maj 2003 na gorące życzenie pazzi daję tutaj siatkę, jak widać przezucilem sie ostatnio na 3D Studio MAX\'a 4.2 , zainstalowalem tez Brazila (ale to historyjka na inny post) W tym MAXie 4.2 wymodelowalem juz ręce, poprawilem stopy i jaeszcze pare innych rzeczy, a to wszystko w weekend na moim powerfulnym kompie 1200MHz ;) ale znowu piszę do was ze starego P200MMX, na ktorym ostatnia (dzisiejsza) proba nałożenia meshsmootha na w sumie jeszcze niezbyt szczegolowy model zakończyła się... zwisem winzgrozy.. tak więc narazie macie siate...
pazzi Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 Dzięki, Mistyczny! Tak myślałam, bardzo ładna siatka!
Pablo Napisano 12 Maj 2003 Napisano 12 Maj 2003 ladna ladna :)))) a jaki masz system na tym kompie slabszym??? oraz jak dajesz na nim mesh smoth..to dlaczego nie mozesz zrobic tak aby mesh smoth dopiero sie wlaczyl przy renderowaniu??? pzodr
Mistic Gohan Napisano 13 Maj 2003 Autor Napisano 13 Maj 2003 Pablo! oto pelna konfiguracja slabszego (staarego) kompa na jakim pracuje w srodku tygodnia: Pentium 200MHz MMX 64 MB SDRAM 66MHz plyta gl. Intel AN430TX (chipset 430TX) karta graf. S3 Virge DX 4 MB HDD Western Digital Caviar 2GB System wInDoWs 98 SE PL, DirectX 8.1 a co do Meshsmooth, to da sie tak wlaczyc zeby pokazywal sie dopiero przy renderowaniu? (znaczy wiem jak zrobic, zeby byl niewidzialny, ale to dopiero mozna ustawic jak sie go juz nałozy, a mi sie wiesza przy samym nakladaniu - powolutku ekran sie wygladza... i bach nagle jest niebieski... :( ) PS pozniej wrzuce patre ostatnich updatow
Mistic Gohan Napisano 13 Maj 2003 Autor Napisano 13 Maj 2003 a oto konfig weekendowego kompa: Duron 1200MHz 128 MB DDR266 plyta gl. ASUS A7V333 (chipset VIA KT333) karta graf. S3 Trio 3D 4 MB HDD Seagate 13GB ale tuz przed wakacjami (po sesji) zamierzam dokupic: 512 MB DDR333 (RAM) HDD Seagate/WD/Maxtor 80GB no i... RADEON 9500PRO 128MB hehe ;) co by MAX dobrzej chodził...
sith_LORD Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 \"...widzę..że idziesz przed siebie i nie patrzysz za siebie..pozostawiając wspomnienia daleko w tyle młody Anakinie\" Star wars ep.3 coaz lepiej...może jednak zdążysz oddać ten model przed JURY..trzymam kciuki [piwo][piwo]
Mistic Gohan Napisano 13 Maj 2003 Autor Napisano 13 Maj 2003 OK, zamieszczam nowe (jedne z ostatnich :( ) updaty: (glowa jeszcze nie jest połączona z korpusem i brakuje dłoni, a także planowanych przeze mnie urządzeń sterujących na grzbiecie i głowie, ich genezę opiszę później)
Mistic Gohan Napisano 13 Maj 2003 Autor Napisano 13 Maj 2003 to było \"obrabiane\" już na 3dsmaxie 4.2, i renderowane na BRAZILu, jedno pytanie.. czy ten Brazil ma w ogóle antyaliasing? bo krawędzie mi postrzępione wychodzą a nie moge znaleźć takiej opcji u siebie, mam Brazila V1.0.0
Sharp Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 musisz nieco popracować nad mięśniami, jak narazie prawie wogole ich nie widać...nie podobają mi się też palce u nóg, są za okragłe.....
felav Napisano 13 Maj 2003 Napisano 13 Maj 2003 Zeby wlaczyc antyaliasing masz takie opcje min i max sampling a obok przyciski p1 p2 p3. Najlepiej ustaw sobie na min 1 i max 1 i powinno byc dobrze. A zeby wygladalo duzo lepiej niz w scanlinie stosuj poprostu brazilowe materialy... A modelik calkiem fajny, ja bym go jeszcze jakos pocharatał texturka...
Mistic Gohan Napisano 13 Maj 2003 Autor Napisano 13 Maj 2003 ... eeee.... brazilowe materiały??? a wiecie, nawet nie zajrzałem do MatEditora od czasu instalki Brazila, ciekawe... co to....
pazzi Napisano 14 Maj 2003 Napisano 14 Maj 2003 Wiesz, Mistyczny, chyba zgodzę się z przedmówcą że pace u nóg są za okrągłe. A może zrób go w asymetrycznej pozie? .....Bagniak jest sympatyczny jak na bagniaka,,,, super!
Mistic Gohan Napisano 14 Maj 2003 Autor Napisano 14 Maj 2003 i to już chyba niestety ostatni update, gdyż nie będe miał czasu skończyć bagniaq\'a, nie ma on dłoni, oczu, ani pewnych części elektronicznych które zamierzałem mu dodać, zrobię to po sesji ale teraz zawieszam pracę. :(
Mistic Gohan Napisano 14 Maj 2003 Autor Napisano 14 Maj 2003 Niestety z bagniaq\'iwm chyba koniec, sesja tuż tuż, a ja sporo mam zaliczeń i trudnych egzaminów, zresztą fakt, że w ciągu ostatniego 1,5 tygodnia tylko raz zasiadłem do MAXa (ale na jakies 4 godzinki hehe) mówi sam za siebie, NIE zdążę, dokończę po sesji, brakuje mu jeszcze sporo, PS szukam sobie nowych studiow, czy ktoś może ma jakąś opinię na temat INFORMATYKI na politchnice Łódzkiej? jest tam specjalność GRAFIKA KOMPUTEROWA , i ostatnio dowiedziałem się ze niektóre przedmioty wykładają profy z ASP i szkoły mojego brata: Filmówki... ktoś ma coś na ten temat?
Frenzy Napisano 14 Maj 2003 Napisano 14 Maj 2003 Nie mówię tu w swoim imieniu, lecz z doświadczenia innych osób, nie radziłbym wybierać się bezpośrednio na grafike komputerową, bo ponoć poziom tychże studiów (przynajmniej w Polsce) jest conajmniej słaby, moim zdaniem lepiej jak byś wybrał się na filmówkę na wydział operatorski albo coś w tym stylu, tam też mają zajęcia z grafiki komputerowej, a można się sporo dowiedzieć o innych pokrewnych i dość ważnych rzeczach. A i gdzieś tu wyczytałem, że potrzebujesz pomocy przy brazilu, skieruję Cię do działu Brazil na forum, możesz pogadać z M@tim albo fotoasem na ten temat, ze mną też możesz się skontaktować ( [email protected] ). To tyle. Pozdry.
Mistic Gohan Napisano 15 Maj 2003 Autor Napisano 15 Maj 2003 dzieki, ale wiesz co? mój brat wlaśnie kończy łódzką filmówkę i mi odradza pójście tam bo jest kiepski poziom jeśli chodzi o grafikę komputerową (znaczy niewiele sie nauczyć można i pracownia komp. jest kiepska - pracownie widziałem.. rzeczywiście kompy nie rewelacyjne) no to ja już nie wiem co w tej pOLSCE warto studiować :( czekam na dalsze wypowiedzi!!!!
boowa Napisano 15 Maj 2003 Napisano 15 Maj 2003 idz do Miami Ad School w Wawie - poziom bardzo wysoki i wiele wyjazdów do Stanów, Londynu, Japonii..... ucza najlepsi.... tylko, że kupe szmalu kosztuje ...albo na wrocławską ASP gdzie grafikę masz na SGi..... pozdrawiam [piwo]
Mistic Gohan Napisano 17 Maj 2003 Autor Napisano 17 Maj 2003 dobra! nie mogłem się powstrzymać i wczoraj (piątek wieczór) postanowiłem jakoś \"sensownie\" zakończyć bitwę i dorobić Bagniaq\'owi brakujące części... oto jak się zaczęło:
Mistic Gohan Napisano 18 Maj 2003 Autor Napisano 18 Maj 2003 poniżej zamieszczam kilka renderów ostatecznej wersji bagniaq\'a, potem napiszę końcowego posta
Mistic Gohan Napisano 18 Maj 2003 Autor Napisano 18 Maj 2003 OK. prace nad bagniaqiem zostały narazie zakończone. Nie wiem czy jest jakieś ograniczenie w ilości ostatecznych renderów modelu do oceny ale poniżej zamieszczam kilka. Ponadto w jednym poście zamieszczę opis modelu w języku angielskim do pobrania dla jury razem z renderami. Gdyby renderów było za dużo to proszę moderatorów o kontakt, ewentualnie proszę samemu wybrać dla jury te \"ładniejsze\"... ;)
Mistic Gohan Napisano 18 Maj 2003 Autor Napisano 18 Maj 2003 i ostatni, następny post to będzie opis modelu w języku angielskim
Mistic Gohan Napisano 18 Maj 2003 Autor Napisano 18 Maj 2003 \"Swampy\" (Bagniaq) description: This is a reptile living in the swamps. This specimen was killed an then brought to life with a help of electronic devices. One of them can be seen, is placed on his head, by it\'s means people can control motions of Swampy\'s dead body. Swampy serves as a unLIVING weapon. OK I think it\'s now clear who is Swampy (Bagniaq). I started to make it on archaic hardware consisting Pentium 200MHz MMX processor and 64MBytes of SDRAM memory so working on it wasn\'t easy. I used 3Dsmax 2.5. But I finished this model on 3Dsmax 4.2 with a \"better\" hardware. Modelling of the head was started with a plane rectangle and modelling of the rest of the body - with box. Finally I added bones an skin modifier (in hurry, there are some \"errors\"). There\'s a lot to do with this model but I hadn\'t time to make it because of my studies. I worked on weekends, few hours at a day. I finished it with hurry, just to end this job till the deadline of the \"Bitwa 3D\".
Mistic Gohan Napisano 13 Czerwiec 2003 Autor Napisano 13 Czerwiec 2003 nooo 34 miejsce, nie jest zle, szczegolnie ze robilem to tylko w wolnych chwilach na kompie P200MMX w wiekszosci :D
Rekomendowane odpowiedzi