SimeN Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 Oszukalem sie troszke, pogrzebalem w archiwach tutkow, na forum wsrod topicow (zeby nie bylo ze tak pisze co mi slina na jezyk przyniesie) i oczywiscie nie znalazlem, a jesli juz to efekty mnie nie zadowolily. Chce zrobic plaskorzezbe do wykonczenia np. dachu w starej budowli (chodzi mi o to miejsce zaraz pod dachowkami). Mam nadzieje ze jakos sobie to wyobrazacie. Dobrze by bylo jesli mielibyscie pomysl na zrobienie takiej spirali albo jakiegos tutka w rekawie ;] daje link gdyby ktos nie wiedzial jeszcze o jaka spirale mi chodzi. Drugi przedstawia dokladnie to co chce uzyskac ^^ pozdrooffka http://www.biddingtons.com/content/images/na02bronzespiral.jpg http://www.pmail.pl/~simen/max3d/basrelief.jpg
Pawelkos Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 mozesz pokombinowac z boxem z modyfikatorem Pathdeform
Chalek Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 Jesli nie bedzie to bardzo blisko widoczne na renderze, to mozesz po prostu bumpem i tekstura to zalatwic. Jesli bedzie zblizenie i nie boisz sie obciazenia renderingu to displace jest chyba dobrym pomyslem. Oba rozwiazania maja ten plus, ze oszczedzasz czas na modelowaniu.
SimeN Napisano 21 Luty 2005 Autor Napisano 21 Luty 2005 W sumie to mapa bump probowalem, ale to tez jest pomysl :) Zobacze jeszcze efekty tego pathdeforma ^^ dzieki panowie
Bacry Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 Zobacz tutorial o joannie d'arc w stylu mangowym. Ma ona zbroję która na piersiach kręci sie całkiem jak twoje zwieńczenie muru. A jak już masz bump mapę to spróbuj przez displaca, tylko tutaj już ma znaczenie render (mental, Vray czy coś innego) ponieważ z reguły najlepiej jest wykorzystywać natywne displace'y silnika renderującego.
SimeN Napisano 21 Luty 2005 Autor Napisano 21 Luty 2005 Juz kiedys widzialem ten tutek, ale przyznam sie ze nie skojarzylem go z moim problemem :P Wielkie dzieki, rozwiazanie wydaje sie banalne :) nareszcie... ^^ pozdro
Rekomendowane odpowiedzi