Jump to content

Plaskorzezba


SimeN
 Share

Recommended Posts

Oszukalem sie troszke, pogrzebalem w archiwach tutkow, na forum wsrod topicow (zeby nie bylo ze tak pisze co mi slina na jezyk przyniesie) i oczywiscie nie znalazlem, a jesli juz to efekty mnie nie zadowolily. Chce zrobic plaskorzezbe do wykonczenia np. dachu w starej budowli (chodzi mi o to miejsce zaraz pod dachowkami). Mam nadzieje ze jakos sobie to wyobrazacie. Dobrze by bylo jesli mielibyscie pomysl na zrobienie takiej spirali albo jakiegos tutka w rekawie ;] daje link gdyby ktos nie wiedzial jeszcze o jaka spirale mi chodzi. Drugi przedstawia dokladnie to co chce uzyskac ^^

pozdrooffka

 

http://www.biddingtons.com/content/images/na02bronzespiral.jpg

http://www.pmail.pl/~simen/max3d/basrelief.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jesli nie bedzie to bardzo blisko widoczne na renderze, to mozesz po prostu bumpem i tekstura to zalatwic. Jesli bedzie zblizenie i nie boisz sie obciazenia renderingu to displace jest chyba dobrym pomyslem. Oba rozwiazania maja ten plus, ze oszczedzasz czas na modelowaniu.

Link to comment
Share on other sites

Zobacz tutorial o joannie d'arc w stylu mangowym. Ma ona zbroję która na piersiach kręci sie całkiem jak twoje zwieńczenie muru. A jak już masz bump mapę to spróbuj przez displaca, tylko tutaj już ma znaczenie render (mental, Vray czy coś innego) ponieważ z reguły najlepiej jest wykorzystywać natywne displace'y silnika renderującego.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy